Alla kategorier Flyttfirma Västra Götaland Partille Flytt i Väst AB

Flytt i Väst AB

Brodalsvägen 1, 433 38 Partille — Visa karta

Välkommen till flyttfirman med hela Sverige som arbetsplats!

Med utgångspunkt i Göteborg erbjuder vi professionella flyttjänster för både privatpersoner och företag. Ingen flytt är för liten eller stor för oss och vi kan lösa allt som behövs för en bekväm flytt.

Till konkurrenskraftiga priser erbjuder vi flytt, flyttstädning och magasinering med både försäkring och nöjd-kundgaranti inkluderat. Vår personal jobbar efter kollektivavtal och är både välutbildade och försäkrade i arbetet.

Vid flytt kan vi hjälpa till med upp- och nedpackning av bohag eller kontor, bärhjälp, transport, tung flytt såsom piano eller kassaskåp samt magasinering. Vi sköter också gärna flyttstädningen så att ni kan fokusera på ert nya boende eller kontor istället!

Läs vad 43 kunder tycker om Flytt i Väst AB

• Michelle P
    Michelle P skrev om Flytt i Väst AB
    Trevliga flyttkillar. Snabb och smidig flytt. Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om Flytt i Väst AB
    Köparna var jätte missnöjda trots att ni städade om två gånger. Dom har skickat jätte många bilder på saker som i te var gjort. Tråkigt. Läs mer
    2018-01-02 Niclas Y svarar Maria P
    Det va tråkigt att de va missnöjda.
    Dock hade vår städledare kontakt med köparna som godkände städningen och tyckte det va helt okej innan städteamet lämnade.
  • Mia T
    Mia T skrev om Flytt i Väst AB
    Vi hade flytthjälp som gock jätte bra. Snabba och organiserade är de! Läs mer
  • Johan R
    Johan R skrev om Flytt i Väst AB
    Beställde bärhjälp, bohag från förråd till väntande flyttbil. Snabb offert och rimligt pris efter RUT-avdrag. Skickade även försäkring på begäran. Två killar på max 20 år dök upp vid avtalad tid. Trevliga och försiktiga med mina prylar. Lyssnade noga på önskemål angående hur saker skulle ställas i flyttbilen för säker transport. Det enda riktiga klagomålet jag har är att det hela drog ut något på tiden jämfört med vad jag uppskattat. Rekommenderar i vart fall bolaget. Läs mer
  • Britt-marie B
    Britt-marie B skrev om Flytt i Väst AB
    Mkt nöjd med alla kontakter och utförandet av städningen . Läs mer
  • Fanny W
    Fanny W skrev om Flytt i Väst AB
    Mycket bra bemötande! Föexibla och bra kommunikation. Trevlig personal som ger ett seriöst intryck! Snabb och smidig flytt från lägenhet till hus. Bra killar som högg i! Glad och positiv inställning! En bra upplevelse rakt igenom! Läs mer
  • Pia B
    Pia B skrev om Flytt i Väst AB
    Snabb och bra kontakt och information. Bra arbete.Trevlig personal. Läs mer
  • Kriatina H
    Kriatina H skrev om Flytt i Väst AB
    Underbara killar o hjälpsamma ni kan vara stolta över dom .Hälsa dom från Kristina från Skene och tacka dom för all hjälp Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Flytt i Väst AB
    Mycket trevlig personal, pålitliga. Verkar kommunicera oerhört väl med varandra. Är nöjd med flytt och flyttstäd. En liten miss var en missad kökslucka (under diskhon) samt en kvarlämnad flaska men i övrigt fläckfritt och väldigt fint 👍🏻. Kan definitivt rekommendera andra att köpa flytt och städtjänster av flytt i väst. Läs mer
    Flytt i Väst gillar detta
  • Jonny
    Jonny skrev om Flytt i Väst AB
    Ringde vid ett brådskande ärende. Mycket professionella och hjälpa samma. Kan stark rekommendera dessa. Läs mer
    Niclas Y, Flytt i Väst gillar detta
  • Mathilda G
    Mathilda G skrev om Flytt i Väst AB
    Flytt i väst hjälpte oss med vårat föyttstäd! Bra service! Bra städat! Läs mer
    Flytt i Väst gillar detta
  • Sofia M
    Sofia M skrev om Flytt i Väst AB
    Trevliga killar och smidig flytt. Kommer välja dem igen vid nästa flytt. Läs mer
  • Madelene K
    Madelene K skrev om Flytt i Väst AB
    Bra bemötande, ordning och reda. Gjorde ett kanon bra stor städ hos oss. Vi är super nöjda Läs mer
  • Charlotta L
    Charlotta L skrev om Flytt i Väst AB
    Väl utfört arbete! Trevliga och smidiga. Läs mer
  • Carina G
    Carina G skrev om Flytt i Väst AB
    Ett mycket gott bemötande av personal samt tjänsten, flyttstädning, utförts mycket bra! Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om Flytt i Väst AB
    Jag anlitade Flytt i Väst både för flytt och flyttstäd. De är trevliga, duktiga och håller vad de lovar. Allt gick enligt planerna och jag kan varmt rekommendera detta företag.
    Toppbetyg!
    Maria Popp Läs mer
  • Gabriel P
    Gabriel P skrev om Flytt i Väst AB
    Jätte trevliga städare med ett väldigt bra bemötande och exemplariskt slut resultat! Läs mer
  • Karin G
    Karin G skrev om Flytt i Väst AB
    Har Hemstäd. Trevlig städerska och alltid bra resultat.
    Skönt att komma hem till nystädat Läs mer
  • Robert L
    Robert L skrev om Flytt i Väst AB
    Tyvärr går det inte att ge mindre än 1/5. Undvik detta företag. Städning och flytt usel. Orsakat massa problem och dessutom ännu mer saker jag inte skriver här. Läs mer
  • Staffan G
    Staffan G skrev om Flytt i Väst AB
    Flytt i Väst städade vårt hus innan flytt, och det gjorde de inte bara proffsigt och effektivt, utan de bistod oss även i en svår situation. De löste problem med flytt av ett piano med mycket kort varsel! Jag kan verkligen rekommendera Flytt i Väst! Seriösa och serviceminded! Läs mer
  • Ute B
    Ute B skrev om Flytt i Väst AB
    Mycket bra flytt - snabbt och trevlig!
    Mindre bra med städningen - tog för lång tid trots att jag tog golvet i storstugan själv. Träytan på köksön skadades av en flaska med stark innehåll. Det blev fläckar av detta på golvet också, som man inte kan åtgärda, för att det är ett såpat golv. Läs mer
  • Ann-louice K
    Ann-louice K skrev om Flytt i Väst AB
    Haft flyttstäd i villa. Har fått ett mycket bra bemötande från er alla; både bokningen samt städpersonal. Ett litet påpekande dock, vikten av att städa även det som från början "ser" rent ut, tex radiatorer. Och också gärna bakom dessa om möjligt.
    Skulle kunna tänka mig att anlita er igen om så vore.
    Mvh Ann-Louise Läs mer
  • Marianne J
    Marianne J skrev om Flytt i Väst AB
    Haft ett bra bemötande via mail och telefon gällande flyttstädning. Läs mer
  • Lars S
    Lars S skrev om Flytt i Väst AB
    Väldigt trevlig personal.Kanonbra flytt med bortforsling av skräp plus städ.
    Mycket nöjd med flytten.
    Kan verkligen rekommendera Flytt i Väst. Läs mer
  • Sara H
    Sara H skrev om Flytt i Väst AB
    Flytt i Väst hade ett trevligt bemötande när de anlände till lägenheten. De var noggranna och gjorde ett väldigt bra jobb. Vi var väldigt nöjda efteråt. Läs mer
  • Tyko G
    Tyko G skrev om Flytt i Väst AB
    Bra bemötande. Noggrann flyttats ung. Snabbt, smidigt och prisvärt.trevlig personal. Läs mer
  • Mona M
    Mona M skrev om Flytt i Väst AB
    Städ av lägenhet och fönsterputs.
    Bra bemötande. Nöjda med resultatet . Läs mer
  • Johan P
    Johan P skrev om Flytt i Väst AB
    Hjälpte mig flytta en bubbelpool. Trevliga killar som gör det de lovar👍 Läs mer
  • Britt O
    Britt O skrev om Flytt i Väst AB
    Bästa tänkbara bemötande och genomförande från början till slut. Alla löften hölls! Vi anlitade Flytt i väst för flytt från villa till lägenhet, samt flyttstäd. Allt perfekt gjort och , bara glada miner trots snöstorm på flyttdagen, samt att vi hade mer grejer än vad de kalkylerat !
    Verkligen toppenföretag ! Läs mer
  • Karl-erik N
    Karl-erik N skrev om Flytt i Väst AB
    Komplett service flytt, städning och ta hand om allt överblivet
    Allt utfört med beröm godkänt och trevlig personal Läs mer
  • Pia J
    Pia J skrev om Flytt i Väst AB
    Jag kan varmt rekommendera Flytt i Väst som tryggt, säkert och med mycket trevligt bemötande hjälpte mig med en flytt mellan Stockholm och Göteborg. Punktligt, professionellt och pålitligt. Läs mer
  • Leif B
    Leif B skrev om Flytt i Väst AB
    Inte helt positivt faktiskt. Beställde en flyttstädning av Flytt i Väst. Kom till huset på kvällen den dag som städningen skulle ha gjorts och ser att det är mycket som inte är gjort. Fönsterbrädor som inte är avtorkade, vissa kökslådor som fortfarande är smutsiga, en klädkammare vars golv inte blivit dammsugd. Spindelväv i ett hörn vid taket m.m. Dessutom är takbelysningen tänd i flera rum, köksfläkten på full fart och en balkongdörr som står olåst. Det ser ut som att man lämnat huset i stor hast utan att göra någon slutkontroll. Nåväl. Ringer då firman och de säger att ett nytt team skall komma dagen därpå och göra om jobbet. Kommer dit kvällen därpå för att kontrollera den nya städningen. Ser bättre ut nu, men fortfarande är t ex en fönsterbräda lika smutsig som dagen innan (o det är inte bara lite damm utan rejält smutsigt), det finns fortfarande spindelväv uppe i ett takhörn, vävtapeter i ett rum är jättedammig. Tröttnar nu på firman och går själv runt i huset 1-2 timmar och kontrollerar o fixar till.
    Sammanfattningsvis: den här flyttstädningen lämnar en hel del övrigt att önska. Man undrar ju t ex om det inte är någon som på slutet går från rum till rum och kollar att allt är gjort. Verkar inte göras i det här fallet. Det är det jag som kund gör och jag upptäcker div brister vid en ganska snabb kontroll. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Anders B
    Anders B skrev om Flytt i Väst AB
    Allt var perfekt, kom i tid och gjorde ett mycket bra jobb, kändes tryggt och var trevliga, jag rekommenderar dom och skulle använda dom igen, packade mycket bra! Läs mer
  • Karin A
    Karin A skrev om Flytt i Väst AB
    Snabbt och trevliga killar samt framförallt att ni skulle skänka pianot tillnågra som kunde använda det Läs mer
  • Ann B
    Ann B skrev om Flytt i Väst AB
    Flyttstädning. Snabb, smidig och trevlig kommunikation. Personlig kontakt. Proffesionellt utfört arbete. Till o med altanen blev kanon. Supernöjd! Ann Bj Läs mer
  • Kaj N
    Kaj N skrev om Flytt i Väst AB
    Bra bemötande fick flyttkartonger,köpte städtjänst vilket fungerade bra. Läs mer
  • Astrid W
    Astrid W skrev om Flytt i Väst AB
    Flytten gick jättebra, synd att städet glömde dra fram spisen Läs mer
  • Sonia S
    Sonia S skrev om Flytt i Väst AB
    Bra upplevelse.de gjorde vad de skulle och det var trevligt att möta dem Läs mer
  • Annette B
    Annette B skrev om Flytt i Väst AB
    Jättetrevlig flyttpersonal, jag är supernöjd tack Läs mer
  • Marie P
    Marie P skrev om Flytt i Väst AB
    Bra bemötande och bra service. Hade lite klagomål på golvstädningen, men inga problem, dom åkte tillbaka och fixade till omedelbart! Vi är nöjda! Läs mer
  • Gun-marie E
    Gun-marie E skrev om Flytt i Väst AB
    Väldigt bra service! Hälsa de unga killarna som hjälpte mig hit med flytten! Tusen tack för all hjälp! Jag skall rekommendera er till andra som jag vet skall flytta inom Göteborgsregionen! Tack för all hjälp! /Kram/Gun-Mari 😎 Läs mer
  • Bitte P
    Bitte P skrev om Flytt i Väst AB
    Trevligt och tillmötesgående samtal när jag lite desperat bad om flytthjälp. Vid flytten möttes jag av positiv personal, som gav mig all den hjälp jag behövde och även hade bra samtal med. Läs mer
  • Nataliya B
    Nataliya B skrev om Flytt i Väst AB