Flytt & Städ Sverige AB

Flytt & Städ Sverige AB

flytt-stad.se
  • Badge2023
4.2

Vi på Flytt & Städ Sverige AB är ett företag som älskar städning och kontakten med människor som den medför. All vår personal är välutbildad inom flytt och städ och ger både snabb service, noggrannhet och ett gott bemötande. Vilka städjänster behöver du? Eller ska du flytta? Hos oss kan du få hjälp med allt från hemstädning...

486 omdömen om Flytt & Städ Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2017

Amanda H
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Kom två timmar för tidigt och ville ändra på starttiden som vi kommit överens om. Tog lång tid på sig och skyllde på att de inte hittat en bra parkering. Min sambo fick bära lådorna åt dem nedför trapporna. Sedan ville de lägga på 1000 kronor extra för att det ”tog lång tid”. Inte alls nöjd!

Gunnel C
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Jag beställde flytt, städ och ett stopp på vägen. Det blev något missförstånd med tiden, de skulle komma 8 och när jag ringde sa de 10. Sen var det nåt med trafiken så de kom 10.40. Flytten gick bra men det tog tid innan de var framme, nåt problem med bilen. Städningen fungerade alldeles utmärkt. Nöjd med det hela.

Johanna H
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Dom ringde dagen innan och sköt på tiden från 9 till 14.30. Dök sedan upp 14.50.. Under flyttens gång ringer dom och säger att vi måste betala 2000:- till då dom behöver köra en vända till. Noll kompensation eller förståelse för att vi redan är upprörda över förseningen. Även krossade glas i samband med flytt värde över 2500:-, fick ersättnig för knappa hälften, inte ens det jag begärde på 1300:-. Kvinnan jag haft kontakt med under hela "affären" lyste med sin frånvaro när det kom till att jag ville ha ersättning för glasen,...

Isabel B
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Det var uruselt! Först och främst de krävde att jag skulle betala fullt konstnader och betala faktura i innan arbete skulle utföra för att jag inte hade någon inkomst.och det innebar att jag inte fick RUT avdrag. Jag får min pension här i Sverige sedan 2008 Dessutom vi hade kommit överens att städning skulle ske den 26 februari (det står å¨bekräftelse de skickade till mig). . Jag betalade faktura den 21 februari trots att utbealningsdatum var den 22 februari.. Den22 februari runt kl 08 började min mobil att...

Vård O
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Kom inte på avsatt tid, gav heller ingen information om det. Vid telefonkontakt kunde ingen svara på vad som hänt eller varför ingen kommer. Bokas om 3 gånger pga att inge kommer. Verkar som uppdragen delas ut till olika underleverantörer som inte har fått rätt information Vi telefonkontakt ges svävande svar Upplevs oseriöst

Tuija K
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Har inte flyttat än! Men hittills bra.

Jasmin Z
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Trevliga och gjorde sitt bästa för ett bra pris.

Ibrahim A I A
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Bästa företag börjar samma arbete jag och han men bästa visionär också.

Ndd A

DOM HAR SKICKAT FAKTURAN PÅ 200 000 VET EJ FÖR VAD

Annica L
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Kom en timme försent efter att jag fått ringa och efterlysa dem, duktiga flyttkillar men fick doftljus med julkort i mars… några grejer blev repade i flytten. Samma med städet som kom 1,5 h senare än överenskommen tid. Jobbet städarna gjorde var bra men kontakten med firman var en katastrof. Rekommenderar inte att anlita Flytt & Städ AB då administrationen utlovade mycket mer än vad jag fick service.

Ingela W
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Jag har fått ett mycket rörigt bemötande där jag först gjorde en överenskommelse om flytt, fick faktura med fakturadatum två veckor efter flytt. En veckan innan flytt frågade jag vilken tid på dagen flyttfirman skulle komma och fick då veta tid OCH att jag nu behövde betala fakturan i förskott trots att jag redan fått den med ett datum efter flytt. När jag frågade varför så sa de att de inte tagit en kreditupplysning och på mina följdfrågor om att ta en kreditupplysning så fick jag inte några svar. Dagen innan flytt (en...

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Vi beklagar verkligen att du har behövt hantera en sådan rörig situation. Det är viktigt att flyttprocessen är smidig och tydlig, särskilt när det gäller betalningar och logistik. Det verkar som att det var många missförstånd och brist på kommunikation från vår sida. Det är dock glädjande att höra att trots dessa problem, var flyttpersonalen professionella i sitt arbete. Om du behöver hjälp med att förstå dina rättigheter som konsument eller om du vill ha råd om hur du kan gå vidare med att hantera denna situation, är vi här för att hjälpa till. 😊

Krister W
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Dom va mycket nogranna med att plasta in alla möbler. Min micro tog killen på högkant, det fanns en glastallrik inne i micron, som tur var gick inte den sönder, Annars gick flytten bra o smidigt.

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Det är fantastiskt att höra att flytten gick smidigt och att flyttpersonalen tog hand om dina saker med stor omsorg.😍

Maria V
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Snyggt och prydligt - samt mkt hjälpsamma!

Mikael M
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Trevliga, snabba och helt enligt beställningen. Rekommenderas.

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Det är fantastiskt att höra att Flytt & Städ Sverige AB levde upp till dina förväntningar och att du skulle rekommendera oss 😍

Dawud L
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Vi beställde tömning och bortforsling av ett dödsbo. Fick ett forslag på tre timmar, och tog för givet att de visste vad dem gjorde. Sa att det var en lägenhet, 3 rok, och tre trappor upp utan hiss. När flyttgubbarna kom, började dem genast klaga på att det inte var hiss, och att tre timmar inte var nog. Jag blev då kontaktad av chefen på sms.. Gubbarna tog en rökpaus efter 25 min. Mindre imponerande! Lägenheten var tömd på under 50 min (med en rökpaus). Oseriöst sällskap!

Rolf A
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Toppen killar. Allt jobb till att bära j Gjorde de utan skador kan verkligen rekommendera dessa snabbt gick det också hälsningar Rolf Axelsso

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Tack så mycket, Rolf Axelsso! Vi är glada att höra att allt gick smidigt och utan skador. Om du behöver hjälp igen i framtiden så är det bara att kontakta oss. Ha en fortsatt trevlig dag!

Ingrid F

Hej har haft bra kontakt Uppdraget ej genomfört ännu Ingrid Fransson

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Hej Ingrid! Tack för att du har hållit bra kontakt. Vi ser fram emot att hjälpa dig med uppdraget när det är dags. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller önskemål inför genomförandet. Ha en fortsatt fin dag!

Catalina G
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Bra service, trevliga killa. Dem visste hur skulle lämna grejer i lägenheten och förrådet. : )

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Tack så mycket för din feedback! Vi är glada att höra att du uppskattade vår service och att våra medarbetare var trevliga och kunniga. Vi strävar alltid efter att göra kunderna nöjda och att sköta arbetet på ett professionellt sätt. Kontakta oss gärna om du behöver hjälp igen i framtiden. Ha en fortsatt bra dag!

Patrik D
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Lite svåra att komma i kontakt med men efter det - Super! Särskilt eftersom jag arrangerade detta på distans från det som skulle städas. Mycket nöjd!

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Tack för din feedback! Vi beklagar om det var svårt att komma i kontakt med oss i början, men det är bra att höra att du blev nöjd med vår service trots det. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig även på distans och att du är nöjd med resultatet. Tveka inte att kontakta oss igen om du behöver hjälp i framtiden. Ha en fortsatt trevlig dag!

Dusabe B
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Det var toppen och jag rekommenderar till alla som behöver flytta att ta er, jag var jättenöjda med er. Tack så jättemycket

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Tack så mycket för ditt fina omdöme och rekommendation! Vi uppskattar din feedback och är glada att höra att du var jättenöjd med vår service. Det är alltid vår målsättning att ge bästa möjliga hjälp till våra kunder, och det betyder mycket för oss att höra att vi har lyckats göra dig nöjd. Om du eller någon annan behöver hjälp med flytt i framtiden är du alltid välkommen att kontakta oss igen. Tack igen och ha en fortsatt bra dag!

Susanne E
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Fick två trevliga och hjälpsama killar som tog hand om min flytt proffsigt. Flyttstädningen likaså, den gjordes också bra. Och sen fick jag en bra service av deras VD, även under hans ledighet.

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Det låter fantastiskt att du fick en så positiv upplevelse med våra tjänster! Vi är glada att höra att våra medarbetare tog hand om din flytt och flyttstädning på ett proffsigt sätt, och att du även fick bra service av vår VD. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen och det är glädjande att höra att vi har lyckats uppfylla dina förväntningar. Tack för din feedback och vi är tacksamma för att du valde oss för din flytt. Om du behöver hjälp igen i framtiden är du varmt välkommen att kontakta oss. Ha en fortsatt härlig dag

Irene M
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Snabbt besked om datum för hjälp enligt önskemål. Städning godkänd av oss hyresgäster och hyresvärden. Godkänt pris för städningen.

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Det gläder oss att höra att du var nöjd med den snabba responsen gällande önskat datum för hjälp samt att både du som hyresgäst och din hyresvärd godkände städningen. Att ni även var nöjda med priset för städningen är naturligtvis också viktigt för oss. Vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder till rimliga priser. Tack så mycket för att du valde oss för att hjälpa dig med flytt och städning. Om du behöver hjälp igen i framtiden är du välkommen att kontakta oss. Vi uppskattar din feedback och ser fram emot att kunna hjälpa dig igen. Ha en fortsatt trevlig dag

Catia S
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Flytt & Städ Sverige AB har anlitat Bestflytt 24 Flytt och Städfirma i vårat fall. Vi blev bemött av verkligen trevliga, professionella och lösningsorienterade personal. Det blev missförstånd gällande datum för städning och tid som flytt personalen skulle komma. Vi fick en information och personalen en annan.

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Tack för att du delar din erfarenhet med oss. Vi beklagar att det uppstod missförstånd gällande datum och tid för städning och flyttpersonalens ankomst. Vi är glada att höra att vår personal var trevlig, professionell och lösningsorienterad i sitt bemötande. Vi tar ditt feedback på allvar och kommer att se över våra kommunikationsrutiner för att undvika liknande missförstånd i framtiden. Vi ber om ursäkt för de olägenheter detta kan ha orsakat och vi uppskattar att du valde att anlita oss för din flytt och städning. Om det...

Ingela H
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Bra service och trevligt bemötande

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du uppskattade vår service och blev trevligt bemött av vårt team. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen och det gläder oss att höra att vi lyckades uppfylla dina förväntningar. Vi är tacksamma för din feedback och hoppas att vi får möjligheten att hjälpa dig igen i framtiden. Tack för att du valde oss och för att du tog dig tid att dela din positiva erfarenhet med oss. Ha en underbar dag!

Linda D

Trevligt bemötande.

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Tack så mycket för din feedback! Vi är glada att höra att du uppskattade det trevliga bemötandet du fick av vår personal. Vi strävar alltid efter att göra våra kunder nöjda och det gläder oss att höra att vi lyckades med det. Din återkoppling är värdefull för oss och vi uppskattar att du tog dig tid att dela din positiva erfarenhet. Om det är något mer vi kan göra för att hjälpa dig är du välkommen att kontakta oss. Tack igen för ditt stöd och vi hoppas att få möjligheten att betjäna dig igen i framtiden. Ha en fantastisk dag!

Emma O
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Helt ok, bra kundbemötande efteråt

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Tack för din feedback! Vi är glada att höra att du upplevde att vårt kundbemötande var bra även efteråt. Det är viktigt för oss att göra våra kunder nöjda och vi är tacksamma för din uppskattning av vårt arbete. Om det är något mer vi kan göra för att förbättra din upplevelse är du välkommen att kontakta oss. Tack igen för din feedback och hoppas att få möjligheten att betjäna dig igen i framtiden. Ha en fortsatt trevlig dag!

Eva A
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Noggranna vi är mycket nöjda. Trevliga o effektiva

Elin S
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Till alla som överväger att boka denna firma, jag rekommenderar er STARKT att läsa denna text först. Jag borde sett alla varningssignaler då jag redan i början aldrig fick svar på mailen, utan när jag mailade en fråga fick man bara en ny offert. 1. De har ett nummer du kan ringa till, du kommer dock ALDRIG komma fram utan endast till växeln (utav de 7 gångerna jag ringt in iallafall). Den stackars tjejen i växeln behöver då informera dom att du ringt, har du tur får du ett samtal dagen efter. 2. Att boka flyttstäd...

Jenny-Ann Kim T
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Jag fick extremt snabbt hjälp och bara några dagar innan julafton. Fantastiskt flexibla och flytten med två killar som var supersnabba och så försiktiga med våra stora möbler. Så imponerad och jag rekommenderar verkligen Flytt & Städ AB. Har pratat om dem med vänner och att dom måste ta dom om dom ska flytta. Stort tack igen.

Emma A
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Fick hjälp med flytt+städ i helgen. Allt gick supersmidigt, personalen var professionell, trevlig och gjorde ett toppenjobb. Har haft löpande kontakt per sms och telefon innan flytten och fått svar på alla frågor och osäkerheter som dykt upp från oss som aldrig anlitat en flyttfirma tidigare. Stort tack!

Adam A
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Bra bemötande och proffsigt genomfört!

Mina K
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Jag sökte hjälp för flytt och städ,trevligt och snabbt kund service . Tack Mina .k

Helene P
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Flytt och städ har inte utfört än. Så jag kan inte svara på om det är bra eller inte.

Jan R
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Bra att ha att göra med och kunde fixa det inom ett par dagar efter att den städfirman vi bokat inte dök upp. Gjorde ett bra jobb 👍

Sheila S
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Har endast positiva saker att säga om Flytt & Städ. Bra bemötande, professionellt, engagerat och lösningsfokuserat. Ett snyggt och snabbt arbetsutförande. Verkligen trevlig upplevelse. det tackar vi för!

Elin P
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Mycket nöjd med utförd flyttstädning. Noga och trevligt bemötande personal.

Ronja N

Snabba. Effektiva. Försiktiga och trevliga

Jamina N

Kanon bra hemstäd, jättenöjd 😊

Dennis Albin David J
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Trygg flyttfirma med stor kvalité på flytt & städ, tack för att ni finns! ❤️

Ann-Charlotte R
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Trevligt bemötande och väl utförd flytt.

Mikaela S
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Oseriösa, oärliga, okunniga, inkompetenta, otrevliga, oproffsiga. Lita inte på offerten ni får! Undvik! Undvik! Undvik!

Daniel Johan Emanuel S
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Varit kund i många år nu. Pålitliga och noggranna.

Mattias E
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Lätt bästa flytt och städfirman. Alltid tillmötesgående och prisvärda. Rekommenderas starkt!

Roar Erik Ilmari R
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Smidig offert upprättades och snabba på svara frågor över telefon o mail. Flytten flöt på jättebra och trevlig personal som såg till att vara försiktiga med möbler och lyhörda. Flyttstädet blev också bra. Helhet toppbetyg.

Yasser N
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Bra service och duktiga personal för flytt och städ

Christian J
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Löste pianoflytten jättebra trots lite hinder på vägen.

Oskar L
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

De kunde ordna flyttstäd med mycket kort varsel. Städningen tog lång tid men blev noggrant utförd vilket är det viktigaste. Nöjd!

Sebastian G
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Riktigt bra grabbar från kontakt där dem bemötte med att vara trevliga, lätta att förhandla med och kan sina saker, till själva städet dem utförde som var kanon och blev Godkänt utan några missnöjen från hyresvärden.// Sebastian Goding

Bror S
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Flytt gick fort, städningen helt fläckfri o noggrann

Isabel Maria Ulrika J
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Supernöjda är vi🙏🧡 Toppklass på både service och resultat samt väldigt enkelt att hitta flexibla lösningar med. Rekommenderas varmt 🧡🤗