Flyttbolaget i Stockholm

Flyttbolaget i Stockholm

www.flyttbolagetstockholm.se
  • BadgeElevenYears

Flyttbolaget i Stockholm skräddarsyr flytten så att den passar dina behov och önskemål! När du anlitar oss för din bohagsflytt får du all vår kompetens och erfarenhet, en duktig packmästare och ett lämpligt fordon. Vi står även till tjänst i flyttens kanske jobbigaste moment: flyttstädningen. Vår utbildade städpersonal har...

626 omdömen om Flyttbolaget i Stockholm

Sedan starten hos Reco 2014

Erik filip L
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Mycket bra upplevelse. Bra kommunikation, välpackat och flyttat. Noggranna och trevliga.

Janine S
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Super trevlig personal med proffsigt bemötande och varsam hantering med sakerna. Kan varmt rekommendera denna firma!

Vivianne L
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Inga förväntningar. Flyttbolaget är fantastiska från början till slut

Naemi I

Bra arbetsmoral Snabba Hjälpsamma

Zulfate L
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Killen gjort fint jobb, bra bemötande och service allt på plats Jag är super nöjde

Johannes L
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Väldigt tillmötesgående och trevlig personal. De var effektiva och hjälpsamma under flytten. De var lösningsfokuserade och gjorde det lilla extra under vår flytt! Vi kan verkligen rekommendera dem.

Stefan L
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Proffsigt jobb - flexibla och snabba.

Anders Å
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Snabb och väl genomförd flytt. Trevlig personal!

Lisa D
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Väldigt smidigt flytt! De var punktliga, trevliga och duktiga! Tack så mycket!

Brf A
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Bra kommunikation. Vänlig personal. Höll tiderna.

Magnus Tage Mats B
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Proffsiga och effektiva, trevliga och hjälpsamma!

Denis S
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Bra flyttgubbar. Jobbar snabbt o effektivt

Leif F
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Blev väldigt bra bemött.fick info om priser och förslag ang.antal gubbar och bil.Har anlitat dom 1 gång tidigare och var lika proffsiga nu som då.Inget stress utan metodiskt arbete.Tjänsten jag köpte var flytt av bohag samt städning.Tillkom efter ,bortforsling av möbler till skroten.Är till fullo helnöjd med bolaget.

Leif J
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Bemötande helt ok Lyhörda för frågor Noggranna vid packning och snabba att lasta Tiden totalt 8 timmar helt ok

Agneta W
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Har anlitat Flyttbolaget flera gånger. Trevliga och bra att ha att göra med. Flyttar effektivt och är rädda om våra saker

Johan J
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Dom kom en timma innan utsatt tid och var inte glada. Annars toppen.

Per-Olov E
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Trevlig och setiös personal som gjorde ett jättebra jobb.

Lukas B
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

We were very happy with Flyttbolaget i Stockholm. Communication was straightforward and the service professional. These guys know what they're doing.

Yvonne W
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Första gången för oss med flytthjälp! Vi är otroligt nöjda. Trevliga och effektiva killar! Vi kan absolut rekommendera Flyttbolaget till andra!

Per C
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Inför min flytt, från lägenhet 110kvm till hus 160kvm, fick jag in ett par offerter på flytt av bohag, ej packning. Flyttbolagets offert var dyrast av dem jag fick in, men när jag granskade offerttexterna fick jag ett betydligt mer seriöst intryck av Flyttbolaget (Sebastian) än av de övriga. Ett exempel var en offert som inkluderade 2 man + 17 kubiksbil, medans Flyttbolaget offererade 3 man + 50 kubiksbil. Detta visade tydligt för mig att Flyttbolaget faktiskt vet vad de gör, att få plats med ett bohag från 110kvm i en...

Jenny S
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Mkt proffsig o väl utförd pack, flytt o städ. Toppenkommunikation.

Magnus A
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Mycket bra utfört flytt. Snabba och noga, vi fick hjälp av de genom vårt försäkringsbolag av inflytt till evaktueringsboende och utflyttning hem till vårt radhus.

Hans W
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Det var enkelt och smidigt vid bokningen och killarna som kom var både snabba och duktiga

Paul K
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Vi hade en helt igenom positiv flytt med Flyttbolaget för vår flytt från en liten trea till en större fyra. Bra dialog innan flytt då vi kom fram till att det behövdes en stor lastbil då vi har väldigt mycket saker. Trots massor med kartonger och avsaknad av hiss i båda husen var det god stämning hela vägen, killarna var otroliga! Alla saker kom fram i fint skick. Värt varenda krona.

Hannu T
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Smidigt och mycket bra flytt! På alla sätt

Flyttbilen A
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

det var väldigt proffsiga killar vi fick hjälp av toppen betyg

Fredrik L
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Detta är en riktig flyttfirma. Vi är jättenöjda. Inget gick sönder eller strulade. Inga problem med kommunikation. Allt bara flöt på 🙏

Kristina B
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Väl utfört arbete och trevligt bemötande.

Susanna L
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Blev mycket bra bemött. Trevliga killar som utförde jobbet effektivt. Det enda som va lite konstigt var att vi fick lite olika prisuppgifter när vi pratade med olika personer.

Elin Katarina P

Effektiva, trevliga och försiktiga 👍

Gun C
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Klockan 0700 kom tre positiva trevliga killar som hade talesättet, det löser vi, och de gjorde dom. Beställde ner montering av TV o div, möbler. Allt monterades ner snyggt. Beställde oxå flyttstädningen, känslan kom att vi skulle kanske bo kvar, efter allt jobb de la på lägenheten. Toppen jobbat. Kan av hela mitt hjärta rekommendera Flyttbolagets tjänster

Matilda L
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Superbra! Effektiva och gjorde ett jättebra jobb. Kan varmt rekommendera!

Annelie E
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Kom i tid mycket trevlig personal effektiv flyttning . Toppen på alla sätt och vis.

Barbro I
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Hej. Har goda erfarenheter sedan tidigare uppdrag då ja anlitade dem för både flytt o städ för några år sedan. Alltså höga förväntningar. Dessa infriades nästan helt denna gång då uppdraget endast var städning. Högt betyg förutom en arbetsledare vars bemötande var uruselt, men det ringde jag om direkt och återkopplade till dem. Annars mycket nöjd.

Emma L
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Supernöjd! Kom med en bra stor lastbil! Snabba och lösningsfokuserade!

Alve L
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Otroligt professionella, trevliga och service minded. Packade och flyttade med omsorg, löste uppkomna problem och ändringar smidigt och utan att blinka. Kan rekommendera dem varmt!

Donia M
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Fick hjälp av två killar från företaget med min bohagsflytt. Riktigt trevliga, proffsiga, punktliga, kommunikativa samt hade ett öga för detaljer. Arbetade systematiskt och effektiv. Hjälpen var över förväntan bra och rekomenderar dem verkligen.

Margareta T
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Flyttbolagets bil kom något försent i vinterkylan där jag väntade utomhus. Hade väntat på två bokade flyttare där en försov sig för gott. Den enda person som kom var pigg vänlig och klarade flytten på halv bokad tid. Själva flytten gick snabbt och ledigt! Fixat!

Kristina E
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Duktiga och trevliga killar. Flytten gick perfekt. Valde er m a a ni flyttade åt min väninna förut. Även då duktiga och trevliga killar.

Emil S
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Mycket bra flytt - allt funkade, inga problem, alla småfrågor löstes direkt. De få frågor jag hade på förhand fick jag svar på snabbt. Bra tillgänglighet. Mycket nöjd!

Marcus W
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Vi är verkligen supernöjda med Flyttbolaget i Stockholm. Vår flytt gick smidigt och flyttkillarna var snabba, noggranna och trevliga. De tog hand om möblerna och plastade in allt som behövdes. Flytten tog enbart 5 timmar (två lägenheter), vi kommer använda er igen vid nästa flytt.

Alexander F
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Mycket nöjd med flytten. Enkelt att boka med tydlig offert och trevlig och snabb respons. Kom i god tid. Mycket trevligt och snabbt team som va mycket proffsiga och emballerade allt noga. Va snabba och löste allt inom bestämd tid då vi hade en hisstid.. Vi har redan rekommenderat er vidare till en bekant. / Alex och Sofi

Sten-Åke P
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Effektiva. Trevliga. Håller tider.. Men problem vid återlämnande av kartonger.

Stiftelsen F
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Flyttningen av vårt boklager gick smidigt och utan problem. Professionellt bemötande!

Jonathan P
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Otroligt trevligt bemötande från första kontakt. Väldigt profissionella och försiktiga. Blev kanske lite dyrare än jag räknat med men jag fick valuta för pengarna utan tvekan. Kommer absolut välja det här gänget igen för nästa flytt.

Anita D
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Trevligt bemötande. Lätta o ha o göra med. Klara o tydliga papper. Trevliga "flytt-killar", svensktalande. Så stort Tack för hjälpen. Mvh Lena Gustafsson

Rolle K
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Proffsigt och vänligt bemötande hela tiden. Flyttkillarna var suveräna, ingenting var besvärligt, jobbigt eller problematiskt för dem. Och snabbt gick det! Jag är verkligen helnöjd!

Mikael G
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Mycket positiv! Flyttlogistiken och personalen var fantastisk! Jättetrevliga killar!

Andreas V
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Effektiva, försiktiga och supertrevliga. Världsklass!

Alexandra S
Skrev om Flyttbolaget i Stockholm

Trevliga och gjorde ett mycket bra jobb! Rekommenderas!!