Flytteliten i Stockholm AB

Flytteliten i Stockholm AB

flytteliten.nu
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Flytteliten i Stockholm! Inget uppdrag är för stort för oss på Flytteliten i Stockholm. Med över 50 års erfarenhet i bagaget gör vi det vi älskar mest, nämligen hjälper dig med allt du kan tänka dig inom flytt och transport. Oavsett om det gäller enskilda tyngre objekt, ditt hem eller större lokal så kan vi ta...

93 omdömen om Flytteliten i Stockholm AB

Sedan starten hos Reco 2021

Mikael R
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Tunglyftshantering Bra bemötande i skrift och telefon. Proffsig affärsmässighet, klara och tydliga besked. Rekommenderar och kommer beställa deras tjänster igen vid behov. SödertörnsGruppen AB Mikael Risebrink 2024-04-19

Zuzanna L
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Bra bemötande. Punktlig. Väl utfört arbete i svåra lägen. Personalen är trevliga och tjänstvilliga. Vi kan varmt rekommendera Flytteliten.

Thomas Christoffer L
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Flytt av fruktansvärt tung vedpanna inkl ackumulatortankar. Gick väldigt snabbt och smidigt. Rekommenderas!

Mina S
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Flexibla, kunniga, stakarka, trevliga!

Johan S
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Super bra och duktig personal. Använt mig av Flytteliten fler talet gånger och jobbet har alltid blivit utförda utan problem.

Daniel S
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Mycket kompetenta och trevlig personal!

Rasmus G
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Jag fick proffsig hjälp och en to-do attityd. Jag hade ett knepigare projekt med större frysar som skulle flyttas och med kort varsel kunde Flytteliten styra om projektet åt oss, byta adress och uppdrag och att lösa det. Trevlig personal som såg till att vi var nöjda in i det sista.

Peter H
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Bra och trevligt bemötande vid bokning. Trots det dåliga vädret så borde man inte kommit ca 2h efter överenskommen tid när det är första arbetet för dagen. (Gäller Lastbilen) En av er var på plats enlig ök. Själva utförandet av arbetet var bra och de var snabba med att få fram en lyft när det inte gick att bära upp.

Magnus B

Toppen betyg för jätte bra utfört arbete 10 p

Mikael J
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Snabba och hjälpsamma. Väldigt kundinritade och jobbet utfört mycket proffsigt. Kommer att välja Flytteliten nästa gång. Rekommenderas varmt.

Alexander K
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Snabb och smidig hjälp av tunga lyft. Rekommenderas!

Rickard B
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Trevligt och professionellt mottagande och genomförande.

First-Name L
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Mycket Duktiga och Snabba Grabbar, de städade efter sig och gjorde snyggt på arbetsytan. Mvh Arne Karlsson

Anders L
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Serviceminded, snabba och med rätt utrustning!

Gunilla H
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Himla bra, många tack! Det gick smidigt och en stor börda lyftes av mina axlar.

Anette E
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Hej Det var ett utomordentlight utfört arbete, jag ger full pott på det. Det jag inte gillade var tjatandet om att jag skulle skriva utlåtande om er. Ha det gott Anette

Petra H
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Härligt gäng som kämpade på i många timmar med min flytt.

Kicki R
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Trevliga killar, men dyra+ .fick även betala flera timmar för en bil??

Marcus S
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Proffsigt bemötande. Utförde special tungflytt snabbt och okomplicerat.

Elinore N
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Smidigt, tillmötesgående och bra leverans

Ramazan T
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Dem kunde ställa upp med kort varsel, mycket uppskattat ,

Lars F
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Genomförde uppdraget på ett professionellt sätt.

Peter J
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Snabb respons, Snabbt utfört enligt önskan, helt enkelt snabbt !

Bar Central
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Kanonservice, bra utfört jobb, trevliga grabbar, snabba!

Amanda N
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Snabbt svar, snabba att agera och snabba på att flytta! Superbra!

Magnus S
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Hittils en utmärkt upplevelse även om eldprovet med stora flytten återstår

Anna W

Toppen och trevligt bemötande

Lars Ö
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Tog väl hand om vår supertunga maskin! Mycket imponerad över grabbarnas lösningsförmåga.

Anders F
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Riktigt bra och proffsigt från start till mål med en väldigt tung flytt. Kan varmt rekommenderas

Björn G
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Snabb och bra service. Snabb återkoppling,👍

Anders G
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Super smidigt! Fick hjälp dagen efter jag kontaktade dom. Väldigt nöjd!

Håjt A
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Snabba och trevliga grabbar så toppenbra betyg.

Helena A
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Så bra. Snabba och effektiva. När vi behövde en ändra en sak var de ut på plats på mindre på än en timma. Det är service. Rekommenderar verkligen flytteliten.

Tommy J
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Flytteliten är ett bra företag som vi har ett bra samarbete med och är mycket nöjda! När det gäller tunga lyft finns det bara en firma och det är dom.

Kjell S
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Tydlighet. Jag har tidigare goda upplevelser av elitens arbetssätt. Flytt av tunga säk skåp.

Victoria M

Polite. Did what was asked. Met expectations

Sissy V
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Trevliga och duktiga killar som kunde utföra jobbet på kort varsel, rekommenderas varmt!

Josefine K
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Jag fick hjälp av Flytteliten att få upp ett 140kg tungt badkar i ett gammalt hus med smala trappor. De kom väl förberedda och med en positiv attityd om att allt går att lösa. Det var snabba och man såg snabbt att de var väl utbildade i att lyfta på rätt sätt och med rätt hjälpmedel. Jag är verkligen imponerad av deras kompetens, yrkesskicklighet samt snabba och trevliga kommunikation. Jag rekommenderar dem till alla som ska lyfta något tungt!!

Niklas B
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Otroligt kunniga killar som kom för att flytta min tunga behandlingsbänk. Lugna och metodiska i sitt jobb vilket var viktigt då det var trångt och skaderisken på bänken var ganska stor. Kan verkligen rekommendera dem.

Sofia C
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Flexibla, snabba och bra med kontakt. Flyttade ett stenbord hos oss. Några flisor gick tyvärr av vid flyttningens av bordsskivan, men de bad oss kontakta kundtjänst för kompensation.

Klas L
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Ett bra första intryck och trevligt bemötande. Därefter en stor hjälp för mig

Alexander M
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Smidig och bra bostadsflytt Mkt trevliga och tillmötesgående.

Mattias T
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Kunde utföra jobbet med kort varsel. Ett bra utfört jobb till ett bra pris! Rekommenderas!

Daniel B
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Jättetrevlig personal, och snabb service! Jag har bara gott att säga :)

Cecilia H
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Beställt uppdrag utfördes snabbt och utan problem. Mycket gott bemötande.

Lars L
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Världsklass toppen grabbar inga problem

Liza A
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Vi blev bra bemötta av företaget. De skötte packning och flytt åt oss. Våra förväntningar var att allt skulle gå smidigt vilket det också gjorde. Tyvärr skador på ett bord samt några trasiga glas men annars allt intakt.

Karl J
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Professionella & trevliga, kunde inte vara mer nöjd med utfört arbete. Skulle varmt rekommendera deras tjänster till andra som behöver hjälp med tunga lyft.

Christer L
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Bra kontakt, snabba svar och ni är lösningsorienterade

Ruusa R
Skrev om Flytteliten i Stockholm AB

Trevligt bemötande, snabb service, proffsig flytt av tung och otymplig pjäs! Heja!