Flytten - Flytt & Förvaring Sverige AB

Brogatan 23, 302 42 Halmstad — Visa karta

Läs vad 11 kunder tycker om Flytten - Flytt & Förvaring Sverige AB

• 2020-10-18

Leif H skrev om Flytten - Flytt & Förvaring Sverige AB
    Hej , jag hyr förråd och även fått hjälp med flytt .
    Trevligt bemötande och planering har fungerat bra .
    Inga problem med lösningar , allt har gått bra. mvh L Läs mer
  • 2020-10-01

EMIR D skrev om Flytten - Flytt & Förvaring Sverige AB
    Anlitade dom för flyttstädning och sa att jag vill inte göra någonting själv utan ni får göra allt så det blir godkänt. Dom löste allt utförde även delar som inte ingår i deras ordinarie checklista vilket jagar väldigt glad för! Thumbs up Läs mer
  • 2020-10-01

MARION D skrev om Flytten - Flytt & Förvaring Sverige AB
    Det var väldigt skönt när jag kontaktade Flytten.nu att de kunde hjälpa till med allt från Flytt, förråd, flyttstädning och slänga sånt jag inte ville ha kvar på tippen. Rekommenderas starkt!!! Läs mer
  • 2020-09-30

Ida I skrev om Flytten - Flytt & Förvaring Sverige AB
    Supertrevliga, hjälpsamma och serviceinriktade! Kan varmt rekommendera dem 😀 Läs mer
  • 2020-09-30

Jörgen B skrev om Flytten - Flytt & Förvaring Sverige AB
    mycket bra service bra bemötande beställde flytthjälp av 2meters akvarium 6 personer fick bära in det i lägenheten utan problem supernöjd. Läs mer
  • Daniel A

2020-09-30

Daniel A skrev om Flytten - Flytt & Förvaring Sverige AB
    Service inriktade och snabba på att lösa kundens behov. Läs mer
  • Peter L

2020-09-30

Peter L skrev om Flytten - Flytt & Förvaring Sverige AB
    Jag beställde flytt och flyttstädning, med tilläggstjänsten att köra en del saker till återvinningen.

Hela upplevelsen av företaget - från beställning till utförande och uppföljning - var mycket positiv. Bemötandet var professionellt och serviceinriktat, och tjänsten var helt klart prisvärd.

Rekommenderas! Läs mer
  • ROBIN H

2020-02-22

ROBIN H skrev om Flytten - Flytt & Förvaring Sverige AB
    Suverän flytthjälp! Fixade allting jättesmidigt och enkelt. Stort plus att personalen är så trevliga och service-minded!!

Rekommenderar till alla som vill ha en smidig flytt! Läs mer
  • 2020-02-21

KUSHTRIM M skrev om Flytten - Flytt & Förvaring Sverige AB
    Mycket proffsig fyttfirma med profesionell och trevlig personal. Rekommenderar dom starkt! Läs mer
  • ANDREAS N

2020-02-21

ANDREAS N skrev om Flytten - Flytt & Förvaring Sverige AB
    Skriv: Jag är jättenöjd då min flytt skedde smidigt och grabbarna var oerhört professionella och mycket trevliga att prata med. Både flyttkillarna men även dom som utförde flyttstädet som föresten blev godkänt vid första besiktningen. Läs mer
    2020-02-21 Flytten svarar ANDREAS N
    Hej Andreas. Så roligt att du är nöjd med våra tjänster. Vi är glada att våra killar lever upp till bolagets policy med kundnöjdhet och kvalitet i främst fokus.

Alban
    Flytten.nu
  • JOEL S

2020-02-21

JOEL S skrev om Flytten - Flytt & Förvaring Sverige AB
    Rekommenderar denna flyttfirma. Första gången jag anlitade en flyttfirma och var nervös över att det skulle gå bra men det gick superbra och smidigt! Plus för en bra kommunikation och lättillgängligheten. Var punktliga och kom i tid. Läs mer
    2020-02-21 Flytten svarar JOEL S
    Hej Joel. Tack för de fina orden. Det är alltid extra trevligt med en helnöjd kund då kundnöjdhet och kvalitet är våra viktigaste ledord i vårt arbete.

Alban
    Flytten.nu