Flyttfirma Arbetspartner AB

Flyttfirma Arbetspartner AB

Sedan 1994 har vi på Flyttfirma Arbetspartner hjälpt privatpersoner och företag med allt vad gäller flytt. Vi kör våra egna lastbilar, har alla tillstånd som krävs och bohagsförsäkringen skyddar era ägodelar hela vägen!

Vår utbildade och erfarna flyttpersonal hjälper till med allt från bra flyttkartonger och skyddfiltar till magasinering både i och utanför Stockholm. Med en kostnadsfri besiktning av ert bohag före flytten får ni också möjlighet att få fastpris på er flytt och inga dolda avgifter tillkommer.

Är det flytt, renovering eller ommöblering på gång på kontoret? Vi kan det också! Vårt mål är att erbjuda flexibla flyttar med riktigt bra service - vi skräddarsyr företagsflytten helt efter era önskemål.

Flytta säkert till bra pris alla dagar i veckan med oss på Flyttfirma Arbetspartner.

Läs vad 116 kunder tycker om Flyttfirma Arbetspartner AB 2

2022-05-17 Insamlad av företaget
    Köpte flyttjänst.Dom var jätteduktiga. Inte lätt att flytta i Gamla Stan, utan hiss och smala trappor
    2022-05-17 Insamlad av företaget
    Flyttfirma Arbetspartner AB skötte sina åtagande till full belåtenhet. Kan varmt rekommenderas
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Superbra service och proffsiga och trevliga flyttkillar
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Jag blev väldigt positivt bemött. Ingenting jag bad om var några problem. Hela flytten med bl a diverse packhjälp, hämtning o lämning av kartonger gick mycket smidigt.
  • Matts R
    2022-04-15 Insamlad av företaget
    Pålitliga och kompetenta. Kan rekommenderas
    2022-03-30 Insamlad av företaget
    Jag har anlitat Arbetspartner vid flera flyttar och alltid varit nöjd med både utförande och bemötande under hela processen. Väldigt trevliga att ha kontakt med och gör det lilla extra för kunden!
    2022-03-25 Insamlad av företaget
    Våran flytt med hjälp av Arbetspartners gick väldigt smidigt. Trevliga och proffsiga killar som gjorde det tunga jobbet. Toppen.

Kan varmt rekommendera denna firma.
    2022-03-22 Insamlad av företaget
    Supersmidig flytt blev det tack vare arbetspartner
    2022-01-27 Insamlad av företaget
    Flyttfirman Arbetspartner har flyttat vår mammas hela bohag vid två tillfällen (drygt 100 flyttkartonger + möbler/kristallkronor). Den första flytten var i Stockholm och den andra gången från Stockholm till Sundsvall med bravur. All personal har varit så fantastiskt tillmötesgående och svarat på alla frågor, som uppkommit vartefter och de har gjort mamma lugn och trygg. Om jag flyttar någon gång kommer jag absolut anlita Arbetspartner, eftersom all personal, som arbetar där är så kompetenta och lösningsfokuserade. Varmt tack till er alla. Vi är så nöjda. ⚘
    2022-01-27 Insamlad av företaget
    Vårt självklara val när vi flyttar är Arbetspartner. Vi har flyttat tre gånger de senaste 10 åren. Varje gång har vi blivit glatt överraskade och tacksamma. Offerterna är snabba och tydliga. Flyttgubbarna är trevliga, omsorgsfulla, snabba och effektiva.
    2022-01-27 Insamlad av företaget
    Min son använde Arbetspartner och rekommenderade dom. De var snabba, vänliga och tillmötesgående ..Vi skulle flyttade från Sollentuna till Norrtälje och fick hjälp med att tex lämna möbler på två ställen. Tycker vi fick ett bra pris oxå.
    Mitt nöjda.Vid ny ev flytt är valet av bolag självklar.
    2022-01-26 Insamlad av företaget
    Ett utmärkt bemötande i såväl anbudsskedet som efter utfört arbete.
    Uppdraget avsåg flytt av bohag.
    Mvh Jan Bäck
    2022-01-25 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och service redan från offertförfrågan och hela vägen till att flytten var klar. Skulle absolut använda dem igen
    2022-01-25 Insamlad av företaget
    Vansinnigt trevliga och hjälpsamma. Det är aldrig några problem, bara saker som kanske behöver lösas på ett annat sätt ibland. Extremt flexibla och det finns ingen anledning att anlita någon annan flyttfirma och städhjälp!
    2022-01-25 Insamlad av företaget
    Trevligt personligt bemötande genomgående av all personal. Hög servicenivå och bra kommunikationen. Flytten gick utan problem förutom att motparten försenade arbetet lite.
    Vi packade själva, med huvudsakligen lånade kartonger som hämtades upp snabbt och smidigt efter tömning. Arbetspartner skötte för övrigt hela flytten mellan båda bostäderna och vindsutrymmen.
    2022-01-17 Spontant omdöme
    kanoners, allt gick bra. Fick dock en skada på ett bord som dom fixade till.
  • Jan Grzegorz J
    2021-12-07 Spontant omdöme
    Proffsiga, snabba och effektiva firma. Flytten gick helt perfekt.
    2021-10-17 Spontant omdöme
    Blev rekommenderade att anlita Arbetspartner. Från första kontakt till att flytten var genomförd blev vi otroligt proffsigt och trevligt bemötta. De paketerade allt ömtåligt och arbetade snabbt och effektivt. Ingenting blev skadat och de kom i tid.
    2021-10-05 Insamlad av företaget
    Allting var bara helt perfekt
    mycket hjälpsamma
    Lasse
    2021-10-04 Insamlad av företaget
    Från första kontakt till färdig flytt har Arbetspartner vart 100% proffsiga, trevliga, snabba och smidiga. Allt har funkat som planerat och vi blev debiterade för exakt den tid flytten tog. Vi blev tipsade om Arbetspartner av bekanta som flyttat och kan verkligen rekommendera dom till dig dom behöver flytthjälp!
    2021-10-01 Insamlad av företaget
    Toppen firma! Flytten gick snabbt och smidigt!

Kommer definitivt att anlita dem igen om jag flyttar :)
    2021-10-01 Insamlad av företaget
    Vi valde Arbetspartner på rekommendation.
    Från första kontakt till avslutad flyttstädning har vi känt oss väl omhändertagna och trygga i hela flytten.
    Allt är mycket välutfört.
    Hjärtligt tack!
    2021-10-01 Insamlad av företaget
    Glada och positiva killar som gjorde den jobbiga flyttdagen från villa till lägenhet mycket lättare. De plastade in möblerna noga och jobbade snabbt och effektivt. Jag kan verkligen rekommendera Arbetspartner AB.
  • ANNE M
    2021-08-30 Spontant omdöme
    Super trevliga, snabba och effektiva killar som hjälpte oss med flytten idag. Bra tetris skills i vårt förråd också, som förtjäner beröm!
    2021-06-06 Insamlad av företaget
    Anlitade Arbetspartner AB i våras när jag skulle flytta mitt i en pågående pandemi. De var lyhörda för mina önskemål om att följa rådande restriktioner. Fick snabb återkoppling från det att jag gjorde en offertförfrågan till följdfrågor. Jag upplevde dem som lösningsorienterade med kunden i fokus. En effektiv flytt, helt enkelt och möbler plastades in. Jag kan varmt rekommendera att anlita dem. Nöjd kund.
    2021-05-21 Insamlad av företaget
    Flyttning + körning till tipp. Företaget var bra att ha att göra med inför, under och efter flytten. Uppfyllde mer än väl förväntningarna.
    2021-05-19 Insamlad av företaget
    Flyttfirma Arbetspartner ordnade vår flytt till en ny lägenhet. Trevliga killar allihopa. Flytten gick otroligt snabbt och smidigt. Riktiga proffs!
    2021-05-19 Insamlad av företaget
    Perfekt och noggrant. Allt smidigt.
    2021-05-19 Insamlad av företaget
    Flyttning av textil atelje, många långa tygrullar mm mm
    Trevlig och lyhörd personal.
    2021-05-19 Insamlad av företaget
    Otroligt proffsig och samspelt flyttpersonal. Min överlägset bästa upplevelse av en flyttfirma.
    2021-03-10 Insamlad av företaget
    Vid offertförfrågan försökte jag beskriva att denna flytt kunde bli besvärlig pga backar och snö. Bara Arbetspartner gjorde sig besväret att kolla satellit bilder och de var också de som lämnade dyraste offerten. Det fanns ingen tvekan om att Arbetspartner var de enda som lämnade en realistisk offert. A är seriösa, hjälpsamma och erfarna vilket tillsammans ledde till en smidig flytt trots att den var mycket fysiskt ansträngande för killarna. Ganska omgående kallade de in extra gubbar pga den tunga snön och branta backen upp till huset.
    Om jag nånsin skulle få för mig att flytta igen så vet jag vem jag kommer anlita.
    /Katarina
    2021-03-09 Insamlad av företaget
    Jag har anlitat Arbetspartner vid flera tillfällen och för flyttar av olika slag. Allt från totalservice vid flytt till "enbart" flytt.
    Jag har alltid blivit proffsigt bemött och fått gehör för de önskemål jag har lagt fram. Om inte mina förväntningar hade infriats hade jag inte återkommit till företaget!
    Sammanfattningsvis har Arbetspartner alltid genomfört de uppdrag vi har samarbetat kring utomordentligt väl och professionellt.
    2021-03-08 Insamlad av företaget
    Flytt Stockholm Åkersberga
    Bra service hela vägen, problem med backe upp till huset som löstes på bra sätt!
    2021-02-27 Insamlad av företaget
    Flytthjälp, Snabba, flexibla mycket bra bemötande!
  • Eva-Marie N
    2021-02-25 Insamlad av företaget
    Det var 2:a gången som jag anlitade Flyttfirma Arbetspartner AB och jag har varit lika nöjd båda gångerna. Trevligt bemötande från första början. De tar reda på alla detaljer inför flytten vilket jag upplever som oerhört proffsigt och seriöst. Flyttkillarna hanterade alla möbler och flyttlådor mycket varsamt. Jag fick dessutom hjälp med att montera ner garderoberna. Flyttkillarna arbetade mycket strukturerat och effektivt och dessutom var de mycket trevliga och hade en positiv attityd som jag verkligen uppskattade. Jag kan varmt rekommendera denna seriösa flyttfirma.
    2021-02-25 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och väldigt service inriktade. Kan klart rekommenderas!
    2021-02-25 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med vår hjälp vid flytten. Både bemötande innan samt på plats av de 3 killarna som flyttade åt oss.
    2020-08-26 Insamlad av företaget
    I tid, bra o kunniga svenskar
    Snabbt o effektivt.
    Stor lastbil. Extra möbelskydd, tejp, flyttlådor.
    Perfekt.
    Kan rekommenderas starkt
    2020-08-24 Insamlad av företaget
    Proffsiga och effektiva. Kan varmt rekommenderas!
  • Nathalie R
    2020-08-24 Insamlad av företaget
    Så nöjd, trevliga herrar som hjälpte mig att flytta. Bara positivt🌹
  • Péter K
    2020-05-12 Spontant omdöme
    Jag kan verkligen rekommendera Flyttfirma Arbetspartner. Superbra bemötande och proffsiga i varje detalj.
    2020-04-09 Insamlad av företaget
    Snabbt, effektivt, professionellt, trevligt och vänligt!
    2020-03-11 Insamlad av företaget
    Flyttfirman Arbetspartner AB tog hand om vår flytt från radhus till lägenhet på ett perfekt sätt. De fyra herrarna var skickliga, snabba och mycket trevliga. Alla kontakter med Arbetspartner AB har fungerat utmärkt, från offert (blev direkt uppringd), goda råd under packningen och peptalk dagen innan själva flytten. Mycket uppskattat och vi vill varmt rekommendera denna flyttfirma.

Olle och Ingegerd
    2020-03-04 Insamlad av företaget
    Vi tog hjälp av Arbetspartner för att att först flytta ut från vår lägenhet, magasinera hela vårat bohag i en vecka och sen flytta in i ett radhus. Allt gick supersmidigt och var väldigt proffsigt från första kontakt till inflytt. Offerten kom snabbt och trots att vi korrigerade datum löstes det smidigt.

Rekommenderas starkt!
    2020-02-29 Insamlad av företaget
    De har fantastiskt bra personal, både på kontoret & flyttkillarna har varit mycket trevliga och tillmötesgående.

Jag hade packat min 3:a själv, fick mycket beröm för att jag gjort ett bra jobb.
    Flytten gick snabbt och lätt, trots att min granne flyttade samma dag. Ingenting var ett problem, inte ens min stora soffa.

Jag är sjukt nöjd och kan verkligen rekommendera denna flyttfirma.
    2020-02-28 Insamlad av företaget
    Beställde: Utplock, utflytt- Inflytt ock inplock.
    Trevlig personal, professionellt utfört arbete,
    kan inte vara mer nöjd med att jag anlitade
    detta företag!
    2020-02-28 Insamlad av företaget
    Bra gubbar och trevligt bemötande vid bokningen av flytt och magasinering
    2019-09-30 Insamlad av företaget
    Anlitade Arbetspartner för flytt och är mycket nöjd. Fantastisk bemötande från offert till färdig flytt. Det enda som inte stämde var priset - det blev billigare än offerten :) !
    Rekommenderar dom varmt till alla.
    2019-09-29 Insamlad av företaget
    Flyttfirman Arbetspartner har varit professionella och väldigt bra att ha att göra med. De har hållit de tider vi varit överens om och väldigt lätta och trevlig att vara i kontakt med.
    2019-09-27 Insamlad av företaget
    Jag var sent ute med att boka flytthjälp och lade ut en förfrågan via Offerta.
    Arbetspartner hade den absolut trevligaste presentationen av sin offert: ett personligt samtal och snabb återkoppling med offert via mail och ytterligare samtal med checklista på vad som skulle flyttas.
    De oerhört trevliga, hjälpsamma och proffsiga flyttkillarna anlände på minuten på flyttdagen och resten gick som dans.
    Jag var stressad inför flytten men klipporna på Arbetspartner gjorde att jag kände mig lugn och trygg.
    Arbetspartner t om överträffade mina förväntningar och jag rekommenderar dessa hjältar till 100 %.