Flyttfirma Östra Aros

www.flyttfirmaostraaros.se
  • BadgeFiveYears
Call 018-751 07 69 Share

About company

Välkommen till Flyttfirma Östra Aros! Vi skräddarsyr flyttjänster av hög kvalité till ett rimligt pris. Vårt mål är att överträffa kundens förväntningar, kundnöjdhet är vår drivkraft, erfaren personal med yrkesstolthet är vårt viktigaste verktyg. Inom Uppsala, Sverige eller Europa. Soffan, studentrummet, villan eller företagets...

749 omdömen om Flyttfirma Östra Aros

Norbert S
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Bra service, professionellt team, tog väl hand om möblerna.

Anders B
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Kan inte tänka mig bättre flyttfirma! Mycket vänliga rakt igenom och ett mycket väl genomfört arbete på alla sätt!

Lovisa J
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Snabb service och trevligt bemötande

Anna-lisa G
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Mycket trevlig personal positiv inställning till sina tunga lyft. Ingen stress utan arbetade lugnt och metodiskt. Väldigt nöjd med deras insats stort tack från mig! Lisa G

Anders Å
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Toppen Snabba ock trevliga grabbar!

Kristina S
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Flyttade alla saker och var vänliga och hjälpsamma

Håkan J
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Bra bemötande och väldigt effektiva, det blev även billigare än förväntat.

Helena A
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Att flytta till annan stad är ett stort projekt och Östra Aros gav mig ett Proffsigt bemötande, trevliga flyttgubbar som gjorde ett bra jobb som var serviceminded. Kan absolut rekommendera Östra Aros som flyttfirma!

Ariadni K
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Professionell, mycket flexibel och hjälpsam!! Vi har flyttat flera gånger till olika städer och länder. Östra Aros är den bästa flyttfirman vi någonsin har haft!!! Stor tack!

Jin Z
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Great service from start to finish

Can T
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Trevliga grabbar som utförde jobbet på ett proffesionellt och snabbt sätt. Rekommenderas!

Anne Marie E
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Det gick snabbt och det var inte något problem vid flytten. Jag är helnöjd och de var lyhörda och hjälpsamma när möblerna skulle ställas på plats. Vänligen Anne

Carolina V
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Vi är jättenöjda. Det gick snabbt att få offert och att boka. Bemötande och service jättebra.

Ulrika E
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Trevlig, serviceinriktad och tillmötesgående personal.

Kristin T
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Allt gick smidigt, inga konstigheter, inga skador på några möbler. De ringde för att meddela en försening på 10 minuter pga trafiken, så väldigt noggranna och måna om mig som kund.

Rasmus M
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Trevligt bemötande och enkla att ha och göra med både innan och under flytten. Allt gick smidigt och snabbt.

Susanne D
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Bra service, trevliga medarbetare och bra pris. Rekommenderas varmt!

Daniel W
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

De var billigaste, hjälpsamma och trevliga att ha att göra med. Inte alls 'pushy' efter jag bad om offert. Kändes seriöst, vi är väldigt nöjda

Ven G
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Bra kontakt,snabbt hjälpa. Uppskattar det verkligen.

Kim M
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Fantastiskt bra flyttfirma! Vi har hjälpt varandra flera gånger och Flyttfirma Östra Aros är alltid trevliga och gör alltid ett bra jobb /Kim - Västsvenska Flyttbyrån AB

Emma F
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Allt gick utan problem! Flexibla och tillmötesgående.

Marie H
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Snabbt, tryggt, trevligt och kunnigt

Rupender K
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

The moving company personnel have reached on time. The service was fast and even the personnel was able to lift the heavy items single handedly. Though we do not have any furniture to transport and our household items were already packed in the trolley bag, cloth bags, bag packs and ready to move, but still they brought thick protective sheets which provided extra care to our household stuff during transportation. Plus they charge based on the hours so it's also a great and economically reasonable option for the people who...

Adam L
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Bra bemötande både vid bokning och vid utförande av flytt. Allting gick mycket smidigt och helt enligt plan. Skulle inte tveka att anlita dem igen!

?

Trevligt bemötande Snabbt utförande

Birgit G
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Fullständigt rörigt och i princip inget som utlovats hölls. Svåra att komma i kontakt med. Det enda som var bra var de ”flyttgubbar” som utförde sista flytten.

Ana R
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Proffesionella team De svarade på frågorna och arrangerade flytning under helgen ganska snabbt

Dzmitry K
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Pålitlig, välutrustad, med lokalkännedom. Starkt rekommenderad!

Patrik W
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Anlitade Östra Aros för en flytt, inklusive magasinering av bohag. Bra och tydlig kommunikation, bra att ha att göra med, var mycket hjälpsamma när det gällde att få låna flyttkartonger och även få lånekartongerna hemlevererade. Det var en komplicerad flytt med magasinering av bohag i två omgångar och först senare inflytt, men Östra Aros löste allt utan problem.

Jussi H
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Oklanderligt hela vägen. Det var enkelt att boka och kommunikationen mellan mig och kontoret funkade bra. Noggranna och försiktiga transportörer och prisvärt.

Anna L
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Funkade väldigt bra, snabbt och proffsigt utförande

Nurer G
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

We hired Östra Aros to move everything from our apartment to our new villa, which was a two hour drive away. They arrived on time, were really efficient, careful and friendly. Everything went perfect and I wil most definitely contact them again if needed. Recommended!

Offensive content
Choose a reason:
Simon O
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Pianoflytt med kort varsel. Trevligt och prisvärt!

Lena W
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Bra bemöt efter våra önskemål.

Ulrika S
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Tredje flytten med Östra Aros. Proffsiga, effektiva och trevliga!

Margareta F
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Väldigt bra service och trevligt bemötande. Trots att jag hade köpt exceptionellt dåliga flyttkartonger gjorde de ett strålande jobb.

Christer P
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Bostadsbyte, villa till lägenhet. Höll vad dom lovade, snabbt och enkelt. Lätt att få kontakt med.

Rolf Å
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Bra bemötande. Har anlitat er förr och det var lika bra nu. Fick den lilla extra ansträngningen som gör stor skillnad.

Catarina C
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Lätt att nå, trevligt bemötande, effektivt arbete. Underlättade flytten. Tack!

Cecilia A
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Proffsigt genomförd flytt med duktiga medarbetare med lösningsfokus.Kan varmt rekommendera firman vid flytt.

Björn S
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Bostadsflytt från Uppsala till Östergötland. Smidigt, effektivt och väldigt trevligt bemötande.

Leela E
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Svarade snabbt på min förfrågan. Tydlig kommunikation innan och under flytten. Dessutom till ett bra pris. Jag kommer definitivt anlita Östra Aros igen.

Thomas T
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Bästa flyttfirman i sverige. Kunnig och trevlig personal som skötte flytten snabbt och smidigt.

Offensive content
Choose a reason:
Ulf K
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Bra kommunikation och vettigt pris. Lyhörd för specifika behov och kom med egna förslag på mer effektivt upplägg. Levererade som upplagt.

Astrid G
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Bra kostnad, trevliga arbetare.

Thomas P
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Så bra ! Rekommenderas starkt. Trevligt kundorienterat bemötande från start till slut, Punktliga och snabbt flyttgäng som var försiktiga med grejerna

Ann-chatrin A
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Snabba och trevliga! Fint bemötande och otroligt snabb hjälp med flytten! Rekommenderas!

Åsa A
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Toppenbra. Duktiga ”flyttgubbarna” som var effektiva och allt blev flyttat utan skador. Underbart oxå med hjälp att skruva isär och sätta ihop bokhyllor mm.

Stefan P

Bra bemötande, snabbt jobbat,

Sara S
Wrote about Flyttfirma Östra Aros

Snabbt, enkelt, prisvärt. Och trevliga flyttats som säger hej och är glada!