Flyttfirman 4 Ess AB

Flyttfirman 4 Ess AB

Vi på Flyttfirman 4 Ess vill erbjuda dig en helhetslösning för din flytt som innebär mer än att "bara bära saker". Därför erbjuder vi packning och flytt av bohag och kontor 7 dagar i veckan på för- eller eftermiddag enligt dina önskemål. Vårt andra Ess är flyttstädning som utförs av våra egna medarbetare, alltså ingen extern städfirma.

Vårt tredje erbjudande gäller magasinering och transport. Vi låter ditt bohag eller era kontorsmöbler "mellanlanda" i vårt magasin och om du har saker du inte längre behöver tar vi dem gärna till vår egen Second Hand eller kör till återvinningscentralen.

Vårt fjärde Ess är Secondhandbutiken där du har möjlighet att sälja saker som ni inte önskar ta med er till er nya adress på uppdrag i vår butik. Någons skräp kan bli en annans skatt.

Kontakta oss på Flyttfirman 4 Ess för en unik och komplett flyttlösning!

Läs vad 1033 kunder tycker om Flyttfirman 4 Ess AB 2

2022-08-09 Verifierad kund
    Med kort varsel och rak, konkrekt kommunikation löste dom vårt problem (endast flyttstädning). Med beröm utfört. Löpande frågor. Gott betyg när vi sökte runt så hade höga förhoppningar.
    2022-08-05 Verifierad kund
    Ett trevligt bemötande av alla kontakter på Flyttfirman 4 Ess!
    Allt blev smidigt genomfört; både själva flytten och flyttstädningen. Rekommenderar gärna firman till andra.
    2022-08-04 Verifierad kund
    Allt vart som planerat, kom i rätt tid, rätt antal personer och 2 bilar som överenskommet. Dom jobbade snabbt och effektivt. Trevligt bemötande, faktura vart enligt offert. Kan rekommendera dessa.
    2022-08-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och smidigt att lösa uppkomna problem.
    2022-08-03 Verifierad kund
    Trevlig bemött på kontoret. Vi hade ett lägenhetsbyte som förtaget skulle synka, ingen av flyttbilarna hade koll på det så blev rörigt. Dock trevliga flyttkillar men oerfarna, mycket krossat i flyttlådorna.
    Blev även debiterad 1.5 timmar mer än vad jag och flyttkillen kom överens om att det tog i tid, överklagat det och de kommer säkert lösa det + krossade porslinet.
    Vi beställde även städ men det var inte färdigstädat när de lämnat lägenheten.
    2022-08-01 Verifierad kund
    Andra gången vi flyttar med dom, alltid professionellt bemötande och rutinerad personal.
    2022-07-29 Verifierad kund
    Mycket gott bemötande och kontakt med en och samma person vid planeringen av alla momenten. Momenten bestod av packning, flytt, städning, kommission. Uppstår alltid komplikationer men allt löstes på ett engagerat och kompetent sätt. Flexibiliteten inom ramarna visade på lyhördhet och förståelse. Tack!!
    2022-07-25 Verifierad kund
    Jag satt i en mycket svår situation både praktiskt och känslomässigt. Inte nog med att de löste hela min flytt på ett noggrant, effektivt sätt. Utan på kort varsel behövde jag utöka uppdraget och de löste det smidigt. 6 flyttkillar kom och de var inte bara nogranna och effektiva utan genomtrevliga, respektfulla och det kändes som de även bar mig genom en väldigt svår och jobbig dag. Jag såg hur de slet tungt, det var varmt och ändå hade de en attityd av att det inte var någon vara. De var oerhört lösningsfokuserade. Jag kan varmt rekommendera detta företag från början till slut. Varmt tack!
    2022-07-21 Verifierad kund
    Flyttkillarna som kom var väldigt trevliga och duktiga, flytten gick snabbt och smidigt! Vi var väldigt nöjda.
    2022-07-20 Verifierad kund
    4 Ess har även en Second Hand Shop som har trevlig personal och säljer bra saker till en bra pris.
    Flyttfirman var punktlig, snabb och har mycket trevlig och kunnig personal.
    4 Ess rekommendera jag varmt till alla som behöver hjälp med sin flytt eller avhämtning av möbler. Det är ett företag man kan lita på!
    Kika gärna in i deras Second Hand Shop där man även kan fika med nybryggd kaffe.
    2022-07-19 Verifierad kund
    We bought the packing, moving and cleaning service. Very professional communications via email, admin of the quote, order, arrangements and people doing the job also. Packing - mostly good - highly sensitive items packed very well, less sensitive items sometimes packed carelessly - eg suitjackets taken off hangers and folded so are now creased, frying pans scrapung each other, toiletries, packing tape on spray painted furniture or shelves removes the paint. Moving - well managed and executed. Our instructions were followed. Very time efficient. Cleaning - done ok according to our standard however not spotless, some dust balls were left behind. Some things (eg machines) not included in cleaning means it is less convenient, lots to do ourselves. Overall, based on the service ordered, a good job well done but some room for improvement. Good value for money. Will recommend.
    2022-07-16 Verifierad kund
    Vi har varit nöjda med 4ess arbete!
    2022-07-14 Verifierad kund
    Trevlig personal som verkligen gjorde allt för att jag skulle bli nöjd, jag anlitade företaget för packning, flyttning, städning och bortforsling av en stor bokhylla och det fungerade alldeles utmärkt 👏👍
    2022-07-11 Verifierad kund
    Hej, det var andra gången jag anlitade Fyra Ess. Denna gång bokade jag både pack, flytt och städ genom supertrevliga Mimmi på transportavd. Hon är verkligen super, serviceminded och en problemlösare av rang! Allt fungerade smidigt förutom några tider kring pack och städ. Jag hade fått höra att packningen skulle starta 7.30 men han kom först kl 8. Städningen började sent på eftermiddagen, men de lyckades ändå bli klara innan kl 22...puh. sedan skulle nycklarna lämnas in på kontoret, men det glömdes tyvärr bort. Ingen fara, jag träffade städledaren dagen efter i butiken. Han var vänlig och ursäktande.
    Jag har fått lära mig att allt går att lösa med god kommunikation, samt att nästa gång tänka på att specificera allt noga. Jag hade inte bett om avfrostning av frys, då jag trodde att det ingick.
    Tack för denna gång trevliga Fyra Ess!
    2022-07-10 Verifierad kund
    De kommer i tid , väldigt trevliga, pålitliga, de gör precis vad man har beställt, lyhörda, gjorde jätte bra jobb inför flytt , jag själv var jätte nöjd , samt hon som köpte lägenheten var mycket nöjd och uppskattat städningen , jag rekommenderar de till alla som behöver hjälp med städning .
  • Bo F
    2022-07-05 Verifierad kund
    Grymt bra bemötande som löste mitt akuta behov av lager utrymme.
    Inga krångligheter, bra bemötande och svar på mina frågor.
    2022-07-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Mkt bra jobbat
    Flytt o Städ flyttkillarna träffade vi jätte noga packeterade
    alla möbler
    Vi mycket nöjda
    Rekommenderar gärna till andra.
    2022-07-03 Verifierad kund
    Mycket duktiga och trevligt bemötande från alla som jag varit i kontakt med. Fick hjälp med flytt och städ och allt fungerade mycket bra.
    2022-07-02 Verifierad kund
    Bra, varsam behandling av möbler etc. Flytt + städ
    2022-07-02 Verifierad kund
    Gjorde inte besiktning och hade då inte koll på volymen. Det blev därefter en högre faktura då en till lastbil tillkom.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Snällt personal
    De uppfyllde mina förväntningar.
    Via en bekant som rekommenderade företaget.
    Jag köpte flytt från företaget
    2022-06-27 Verifierad kund
    Trevlig personal, snabb service
    2022-06-25 Verifierad kund
    Bra, trevliga och effektiva killar som skötte flytten utan några problem. Rekommenderas!
    2022-06-19 Verifierad kund
    Inte så lätta att kommunicera med och städningen var inte toppen.
    2022-06-19 Verifierad kund
    var snabba och effektiva, blev lite strul med personal som inte kom och fick ringa in ny personal som ville inte hjälpa till med att bära in möbler
    2022-06-08 Verifierad kund
    Otroligt duktiga o proffsiga medarbetare.
    Jag var otroligt nöjd med deras bemötande o utförandet av min flytt.
    Jag rekommenderar dem varmt.
    2022-05-25 Verifierad kund
    Flyttstäda.
    Rörigt med avtalad tid. Städaren hade dålig koll. Ville ha mer betalt då spisen var smutsigare än de beräknat. Den blev trots detta inte ren. Städaren låste sig ute flera gånger. När jag två dagar senare kom till lägenheten var samtliga fönster öppna (bor på nedre botten). Hittade kladd på parketten.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Trevliga killar (Noa) som hjälpte till med min flytt även om det vart slarv från min sida. Kommer vela boka igen när det behövs eller blir min tur för att flytta.

SUPER nöjd och hjälpsamma.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Jätte snälla och trevliga! :)
    2022-05-22 Verifierad kund
    Proffsigt och effektivt! Utan deras hjälp hade vi ”brutit ihop”. Att det blev dyrare än offert beror helt på vår underskattning av volym och komplikationer (såsom stora möbler som måste monteras isär etc). Jag skulle inte tveka att anlita dom igen!
  • Marianne B
    2022-05-20 Verifierad kund
    Suveränt trevligt bemötande. Perfekt flytt allt helt och rent
    2022-05-20 Verifierad kund
    Flytten var smidig, snabb och prisvärd. Härliga grabbar som hjälpte till och var väldigt försiktiga av sig!
    2022-05-15 Verifierad kund
    Jättenöjd i det stora hela!

De var super effektiva
    Dock glömde de kvar lite hyllor med mera i lght
    2022-05-14 Verifierad kund
    Jag fick hjälp med flytt och flyttstädning. De gjorde ett bra jobb med städningen och var snabba och duktiga i hanteringen av flytten. Prisvärda tjänster.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Flytten gick smidigt och snabbt. Bra killar som skötte flytten, de var mkt noggranna.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Jättebra service och flyttgubbar. Dessutom mycket prisvärt.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Snabb, proffsig och prisvärd flytt utförd av två trevliga killar på 4 Ess - kunde inte ha blivit bättre! Högsta betyg!
    Göran & Eva
    2022-05-09 Verifierad kund
    Mycket effektiva & trevliga! Kan varmt rekommendera dem till andra.
    2022-05-07 Verifierad kund
    proffsiga, snabba, trevliga. använder dessa herrar varje gång jag flyttar
    2022-05-07 Verifierad kund
    Jag har anlitat 4Ess för flytt vid 2 tillfällen och tycker det funkar jättebra. Trevligt bemötande, flexibla och hjälpsamma i alla steg! Trevliga och duktiga flyttkillar!
    2022-05-05 Verifierad kund
    Väl bemött
    Hoppades att allt skulle fungera väl.
    Jag lämnade en soffa och ett bord till försäljning.
    2022-05-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabba svar vid frågor.

Mina förväntningar uppfylldes mer än väl och jag är väldigt nöjd.

Rekommenderar 4 ess till alla som ska flytta.
    2022-04-29 Verifierad kund
    Är mer än nöjd! Behövde hjälp med flytt av en tung möbel som betyder mycket för mig. När ingen annan ville hjälpa så fixade 4 ess så att möbeln fick komma hem till mig igen. Duktiga, tillmötesgående och supertrevliga. Bästa! Rekommenderas till alla :-)
    2022-04-28 Verifierad kund
    Framgick inte kostnaden för bil, bara angett kostnad 2pers när jag frågade i affären vilka också inte angav ngt om start och stopptid vilket gjorde kostanden en 1/2 timme dyrare
  • Vermiculus F
    2022-04-28 Verifierad kund
    Omsorgsfulla och hjälpsamma.
    Att man sedan bedriver en Second Hand-verksamhet är bara plus i betyget!
    2022-04-20 Verifierad kund
    Nöjd med den som flyttade åt oss. Mindre bra var att han kom utan flyttbil p.g.a. han missförstått företagets uppdrag. Vi var därför tvungna att köra honom till företaget för att hämta flyttbilen. Det medförde att flytten blev senarelagd.
    2022-04-20 Verifierad kund
    Vi bokade en flytt väldigt nära inpå flyttdagen och det var inga problem att ordna med det. Flyttkillarna var i tid och de var mycket trevliga och jobbade på bra trots att det blev en lång dag. Mycket bra kundservice och bemötande av ekonomiavdelningen. Rekommenderas!
    2022-04-14 Verifierad kund
    Bemötande mycket bra. Vi blev rekommenderade.

Höga förväntningar. Det var bra men kunde ha varit bättre.

Vi beställde packhjälp för kök, bohagsflytt och flyttstäd. Packhjälp inte helt nöjd. Bohagsflytt ok. Flyttstäd vet ej då jag inte har kunnat se det färdiga resultatet.
    Men överlag OK.
    2022-04-12 Verifierad kund
    Killar med service ut i fingertopparna! Bra jobbat!
    2022-04-08 Spontant omdöme
    Toppen på alla sätt och vis. Bästa secondhandbutiken i stan också!