Alla kategorier Flyttstäd Västra Götaland Borås Flyttfixarna Sverige AB

Flyttfixarna Sverige AB

Box 125, 501 13 Borås — Visa karta

Vi på FlyttFixarna Sverige AB är ett av Sveriges mest växande flytt- och transportbolag! Vi flyttar inom både Sverige, grannländerna och övriga Europa. Vi är en personlig flyttfirma med både flexibilitet och möjligheter och vi jobbar alla dagar på året i alla väder.

Enstaka paket. Pallar. Möbler. Fulla lastbilar. Vad du än behöver flytta så kan vi hjälpa till. Dessutom erbjuder vi tjänster som magasinering, lagerhållning, sortering och återvinning. Vi har mångaårig erfarenhet av flytt och transport och utbildar alla våra chaufförer i miljö och säkerhet. Varmt välkommen till oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 157 kunder tycker om Flyttfixarna Sverige AB

• 2019-07-18

Henrik L skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Flyttning av bohag.
    De arbetade hela tiden. Bar flera kartonger i taget.
    Killarna var trevliga och log åt en.
    Min upplevelse av dem är god och jag kan rekommendera dem. Läs mer
  • 2019-07-13

THERESE V skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Två killar som kämpade och slet med flytt från vår 3a på tredje våningen utan hiss till hus. Vi räknade med ett lass men det var så mycket saker att dom fick åka två gånger. Men inga sura miner för det. Väldigt trevliga och hjälpsamma, och försiktiga med våra möbler.
    Kan rekommendera denna flyttfirma! Läs mer
  • 2019-07-12

Daban B skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Nu har mitt ärende hos ARN blivit klart. Eftersom jag anmälde allt till ARN. Beslut från ARN , är att flyttfixarna skall BETALA en viss summa tillbaka till mig. Blir intressant och se om de är professionella nog att följa ARN beslut eller inte?

Jag har mailat er om det. Väntar svar ifrån!
    Hoppas ni tänker göra detta rätt iaf och följer ARN beslut! Läs mer
  • 2019-07-12

Dina F skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Flytt från Borås till Göteborg. Jätte nöjd trevliga personal.
    De var jätte duktiga. Läs mer
  • 2019-07-10

Patrik Olof Joachim W skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Snabbt och effektivt utan krångel. Extremt nöjd... Läs mer
  • 2019-07-10

Mona L skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Flyttfixarna ordnade en snabb och smidig flytt med kort varsel inom ramarna för offerten. Väldigt bra kontakt och flyttkillarna var snabba, men varsamma. Läs mer
  • 2019-07-09

Karin T skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Flyttfixarna flyttade mitt bohag. Allting hamnade där jag ville ha det men en möbel blev skadad. Flyttkillarna var till en början tysta och slutna men tinade upp allt eftersom och var glada. De packade inte lastbilen särskilt bra och fick åka två vändor vilket inte var något problem då jag inte flyttade långt. Företaget lovade men kunde inte leverera lånekartonger vilket gjorde mig besviken. Läs mer
  • 2019-07-09

Anna I skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Flyttfixarna fixade flytten för oss. Ahmad och Asim (förlåt om jag stavar fel) gjorde vår flytt så mycket enklare. Otroligt starka killar som hanterade våra möbler och saker mycket hänsynsfullt. Jättegoa killar som slet som tusan med våra saker. En större lastbil hade kunnat göra flytten något snabbare, men på det hela taget är vi mycket nöjda och har rekommenderat flyttfixarna till flera av våra vänner. Läs mer
  • 2019-07-06

Adam A skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Jättenöjd...verkligen! Flyttar jag igen kommer jag definitivt använda mig utav dem igen. Tummen upp!!!! Läs mer
  • 2019-07-05

Maya A skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Jätte duktiga, starka killar.
    Trevliga och lyssnade vad vi ville. Läs mer
  • 2019-07-05

Anneli I skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Väldigt bra o duktiga killar som hjälpte mig med flytten. Läs mer

Ida Q skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    bra bemötande trevliga personal som jobba hårt och fort som fan mkt njöd! Läs mer

Narges B skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Jag anlitade de för flytt hjälp. Killarna kom i tid och var mkt duktiga och trevliga. Allt gick bra , inga föremål skadades. Toppen killar var de som var hos mig i alla fall.
    Vid beställning var mottagandet mkt service inriktad , fick all info som jag behövde. Rekommenderar gärna Flyttfixarna. Läs mer

Sandra J skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Jag är supernöjd med flyttgubbarna som hjälpte mig. Bra kontakt med ansvarig innan, bra grabbar som kom och hade ett leende på läpparna under hela flytten trotts en hel del strul. Jag är otroligt nöjd och rekommenderar starkt det här bolaget! Läs mer

Paul J skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    eskriv vad du köpte för vara eller tjänst
    På vilket sätt blev du bemött av företaget
    Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att företaget levde upp till dem

Lysande utfört Läs mer
  • 2019-07-01

Jim L skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Lite optimistisk beräkning av volym men annars trevliga och snabba. Läs mer
  • Bayan H

2019-06-28

Bayan H skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Allt fungerade mycket bra
    De var mycket duktiga . Läs mer
  • 2019-06-26

Bo L skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Gubbarna kämpade på riktigt bra. Vi hade en tight tidsram att följa men vi klarade den med lite tid över. 5/5 Läs mer
  • 2019-06-21

Leif K skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Jag hade flytt inom kommunen med packning och uppackning. Dom gjorde ett utmärkt jobb. Läs mer

Karolina T skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Flytt av möbler, kartonger och säckar.
    Blev otroligt bra bemötta av två trevliga killar som direkt visade att de var flexibla, hade struktur och som bar med omsorg. Jättenoga med att inte skada varken möbler eller hus på ngt sätt. Våra förväntningar efterlevdes och vi kan med värme rekommendera dem och företaget vidare. Läs mer

Martin P skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Möbler förstördes och repades vid flytten, det var slarvigt genomfört och inget vidare bemötande. Sen får man känslan av att de sätter i system att låta en ny timme "ticka igång" så att de kan debitera påbörjad timme så man betalar för hel timme för tio minuter.
    Mina förväntningar var att flytten skulle gått snabbare och att möblerna skulle vara hela och fria från repor. Läs mer
    2019-06-20 Flyttfixarna S svarar Martin P
    Hej Martin.
    Att göra en flytt så snabbt som möjligt, är bara att riskera skador på kunders bohag och lösöre vilket vi inte vill. Vi har från offert, order och under flytten kommunicerat att vi tillämpar debitering per påbörjad timme. Angående din skador kan vi endast beklaga då det som tur är inte händer så ofta då vi både använder skyddsplast runt möbler samt filtar. Du har även erhållit ett separat mail där du ombeds inkomma med underlag till vårt försäkringsbolag angående ersättning.

Annika E skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Vi var lite nervösa för vår utlandsflytt, eftersom vi behövde lämna över varorna i två dygn (flytten var från Göteborg till Borgå, Finland), men Flyttfixarna fixade det hur bra som helst!! Killarna var väldigt noggranna vid lastning och lossning gick snabbt och smidigt. Tidtabellen höll och humöret var på topp. Bra pris dessutom. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-06-19

Anna S skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Hej!

Jag anställde Flyttfixarna för flytt av bohag från lägenhet i förra veckan. De har varit superflexibla när det kommer till både bokningen, extra hämtning av garderober och flyttkillarna har verkligen jobbat proffsigt, snabbt och varit lyhörda.

Tack för bra flytthjälp, ska rekommendera er nästa gång jag hör någon som ska flytta och behöver en pålitlig firma!

Mvh Läs mer
  • Anastasia B

2019-06-19

Anastasia B skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Jätte trevlig och professionell bemötande. Bra pris. Varmt rekommenderar. Läs mer
  • 2019-06-18

Axel M skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Trevlig och stark personal som gjorde som var lyhörda och arbetsamma! Läs mer
  • 2019-06-18

Peter W skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Flytt från Jönköping till Vetlanda och de två killarna slet som djur, riktigt bra gjort så detta företag kan jag rekommendera.

Med vänlig hälsning Peter Welander Läs mer
  • 2019-06-17

Ingela M skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Vi köpte flytt av allt vårt bohag från en stor lägenhet till en mindre.
    Mycket trevligt bemötande både i telefon och på plats av de två
    snabba och starka flyttkillarna.
    Allt flöt på smidigt och till synes lätt.
    Vi tackar flyttfixarna för ett proffsigt utfört arbete. Läs mer
  • 2019-06-13

Larsgöran D skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Flytt av möbler
    Utmärkt bemötande av både ledning och grabbarna
    Företaget levde verkligen upp till förväntningarna
    Företaget respekterade vår önskan om rökfritt
    Prydliga och trevliga grabbar
    Rekommenderar gärna företaget Läs mer

Paula E skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Allt gick fantastiskt bra och killarna var hur positiva, trevliga och organiserade som helst, hela tiden, trots en tuff flytt flera trappor upp utan hiss på båda ställena. Vi är jätteimponerad. Läs mer

Eva W skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Kanon killar som hjälpte oss med flytten. Snabba och professionella Läs mer

Ann M skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Mycket duktiga, trevliga och hjälpsamma. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-06-08

Marcus Sahlman S skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Beställde flytthjälp, allt fungerade perfekt med flytten. Deras offert avvek på en liten detalj från deras beställningsbekräftelse, men efter ett mail så löstes det på ett proffsigt sätt från deras sida! Läs mer
  • 2019-06-07

Per A skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Mycket proffsigt bemötande och utförande av uppdrag Läs mer
  • Egil G

2019-06-07

Egil G skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Flyttjänst hus/lägenhet.
    Bra bemött av alla
    Alla levde upp till mina förväntningar
    Mycket bra och trevlig personal. Läs mer
  • 2019-06-06

Nils V skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Snabba och trevliga! Grymt bra jobbat! Läs mer
  • 2019-06-05

Annelie M skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Smidig, enkel och bra flyttfirma på alla sätt. Rekommenderas fullt ut. Läs mer
  • Julia B

2019-06-04

Julia B skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Beställde flytt och magasinering. Supertrevliga killar som var snabba och effektiva. Helt klart att rekommendera! Läs mer
  • 2019-06-03

Carl W skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Väldigt servicemedvetna och duktiga, jobbade på tryggt och snabbt, passade tider och visste vad de höll på med. Mkt nöjd. Läs mer
  • 2019-05-24

Anne-Berit S skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Trevliga karar som kom i tid och jobbade på. Allt gick som planerad och mycket snabbt.
    Mycket nöjd!😊👍 Läs mer
  • Ingrid B

2019-05-23

Ingrid B skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Jag flyttade från Vänersborg till Visby i maj 2019. Jag är väldigt nöjd med hela förfarandet. Duktiga och varsamma flyttkillar med ett trevligt bemötande. Allting gick smidigt och väl kommen till Visby med färjan gick avlastningen snabbt och fint. Läs mer
  • 2019-05-21

Eike S skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Flytten fungerade utmärkt. Trevliga flyttkillar. Läs mer
  • 2019-05-17

Pernilla H skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Chefen var otrevlig. Tänkte ta tillbaka mina saker för att jag inte kunde betala direkt. Fast jag hade blivit lovad att få räkning. Läs mer
    2019-05-19 Flytt Fixarna svarar Pernilla H
    Hej Pernilla

Tråkigt att du uppfatta saker och ting på olika sätt. Det framkommer klart och tydligt i all vår kommunikation att betalningssätt är KORTBETALNING, vi handhar ingen kontanthantering för att slippa krångel fram och tillbaka, samt att vi INTE har fakturabetalning som en möjlighet då vi råkat ut stora för kreditförluster, så ingen kan ha lovat dig detta.

Ber än en gång om ursäkt för det inträffade, men läder du din offert, order, bekräftelse mm, så framkommer det klart o tydligt att vi endast accepterar Kortbetalning på plats efter utförd flytt. Inget innan eller under.
  • Marianne J

2019-05-10

Marianne J skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Vi fick all hjälp vi önskade. Toppenkillar!
    Duktiga , trevliga och hjälpsamma och snabba.
    Dom kämpade på i hagelskurar och regn.

Vi är verkligen nöjda!

Marianne Läs mer
  • 2019-05-10

Mehryar T skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Det var flytt av mina grjer.
    Bra bemötande. Läs mer
  • 2019-05-08

Ardavan L skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    smidigt, snabbt och bra.
    Fick hjälp med flyttkartonger, allt var i bra skick. Läs mer
  • 2019-05-07

Maria C skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Jag hade bokat flytthjälp. De kom i tid, var trevliga. Hela flytten gick snabbt och smidigt. Inga problem alls. Läs mer
  • 2019-05-05

Hans T skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Jag använde flyttfixarna för att flytta vårat bohag från lägenhet till hus. De hade ett extremt bra bemötandet och uppfyllde alla mina förväntningar. Det gick mycket snabbare att flytta allting än vad jag trodde. Läs mer
  • 2019-05-04

Maria C skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Flytt
    Bra bemötande
    Enligt förväntan
    Fick dock kolla att de la filtar under sängens kortsidor annars hade den blivit smutsig där o det var en helt ny säng så ville ej ha fläckar. De åtgärdade det direkt när jag sa det och var mycket bra o lätta att ha att göra med Läs mer
  • 2019-04-30

Minna R skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Allt gick jättebra! Vi är nöjda med service och det utförda arbetet. Läs mer
  • 2019-04-22

Rabia T skrev om Flyttfixarna Sverige AB
    Hade redan packat klart allting och de skulle hjälpa med bara flyttning. Flyttpersonal arbetade två timmar med flyttning och tog pengar för fyra timmar. Annars servicen var helt ok. Läs mer

Box 125, 501 13 Borås