Flyttförmedlingen i Kronoberg

Flyttförmedlingen i Kronoberg

Läs vad 7 kunder tycker om Flyttförmedlingen i Kronoberg 2

2022-06-06 Insamlad av företaget
    Proffsigt och helt klart de bästa jag anlitat! Lyssnar på kunden och har inga problem att vara flexibla. Rekommenderas varmt att ni också väljer Flyttförmedlingen i Kronoberg så får ni det lika smidigt.
    2022-06-04 Insamlad av företaget
    Killarna är väldigt hjälpsamma och tillmötesgående! De gjorde sitt jobb snyggt och bra. Vi är väldigt nöjda och kommer definitivt tipsa våra vänner om Flyttförmedlingen. Skulle vi få för oss att flytta igen vet vi vart vi ska vända oss. Super tack!
    2022-05-31 Insamlad av företaget
    Han är bra kille trevlig och respektfull person. Bra tjänst och noggrann
    2022-05-31 Insamlad av företaget
    Fantastisk service, smidig flytt och snabbt jobbat. Behöver du flytthjälp bör du verkligen ta hjälp av dem. Stort tack!
    2022-05-23 Insamlad av företaget
    Otroligt proffsiga och trevliga. Fick hjälp på en gång med min flytt. De var flexibla och noggranna med hantering av mina möbler. Jag är mycket nöjd och önskar att jag kunde flytta oftare för att få deras hjälp.
    Hej!
    Flyttförmedlingen är en väldigt proffsig och välskött flyttfirma.
    De är väldigt schyssta och hjälpsamma och tillgodoser dig med vilken hjälp du än behöver!
    Bara gott att säga om dem!!
    /Ronny
    2022-05-23 Insamlad av företaget
    Utomordentlig service och hjälp med flytt samt städ. Proffsigt och helt klart de bästa jag anlitat! Lyssnar på kunden och har inga problem att vara flexibla.