Flyttförmedlingen i Kronoberg

Flyttförmedlingen i Kronoberg

Välkommen till Flyttförmedlingen i Kronoberg!

Vi agerar snabbt, smidigt och säkert när du behöver flytta. Vi tar hand om din flytt i Växjö med omnejd. När du äntligen har bestämt dig för att flytta så är det mycket att tänka på, därför kan det vara skönt att lämna över ansvaret för själva flytten till ett proffs. Låt oss ta hand om din flytt så kan du fokusera på annat. Vi har lång erfarenhet inom flyttbranschen och ser till att dina saker tar sig från plats A till plats B på ett säkert och smidigt sätt.

För att se prislista är du välkommen att besöka vår hemsida. Där hittar du alla våra priser.

Läs vad 10 kunder tycker om Flyttförmedlingen i Kronoberg 2

2022-08-16 Verifierad kund
    Grabbarna var professionella och trevliga på alla sätt. Allt gick smidigt till. Flyttförmedligen rekommenderas.
    2022-07-18 Verifierad kund
    De är så duktiga och Rekommenderar starkt
    2022-07-08 Verifierad kund
    Servicen var mycket bra och korrekt.
    Jag var nöjd med företaget.
    2022-06-06 Insamlad av företaget
    Proffsigt och helt klart de bästa jag anlitat! Lyssnar på kunden och har inga problem att vara flexibla. Rekommenderas varmt att ni också väljer Flyttförmedlingen i Kronoberg så får ni det lika smidigt.
    2022-06-04 Insamlad av företaget
    Killarna är väldigt hjälpsamma och tillmötesgående! De gjorde sitt jobb snyggt och bra. Vi är väldigt nöjda och kommer definitivt tipsa våra vänner om Flyttförmedlingen. Skulle vi få för oss att flytta igen vet vi vart vi ska vända oss. Super tack!
    2022-05-31 Insamlad av företaget
    Han är bra kille trevlig och respektfull person. Bra tjänst och noggrann
    2022-05-31 Insamlad av företaget
    Fantastisk service, smidig flytt och snabbt jobbat. Behöver du flytthjälp bör du verkligen ta hjälp av dem. Stort tack!
    2022-05-23 Insamlad av företaget
    Otroligt proffsiga och trevliga. Fick hjälp på en gång med min flytt. De var flexibla och noggranna med hantering av mina möbler. Jag är mycket nöjd och önskar att jag kunde flytta oftare för att få deras hjälp.
    Hej!
    Flyttförmedlingen är en väldigt proffsig och välskött flyttfirma.
    De är väldigt schyssta och hjälpsamma och tillgodoser dig med vilken hjälp du än behöver!
    Bara gott att säga om dem!!
    /Ronny
    2022-05-23 Insamlad av företaget
    Utomordentlig service och hjälp med flytt samt städ. Proffsigt och helt klart de bästa jag anlitat! Lyssnar på kunden och har inga problem att vara flexibla.