Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm flyttgubbarna

hägersten, Stockholm — Visa karta

Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Spolvision AB
Joel E:
Mycket trevligt bemötande. Snabbt och effektivt jobb. Dock väldigt dyrt för 5 min arbete.

Läs vad 4 kunder tycker om flyttgubbarna

• Anna E
    Anna E skrev om flyttgubbarna
    Dök inte upp i tid utan kom 17:00 och var då 3 timmar sena. Personalen hade då jobbat sedan 07:00 utan varken lunch eller rast. Personalen hade inga hjälpmedel utan kom i jeans och loafers. Dt fanns inget tempo i själva flytten vilket jag kan förstår då personalen verkar arbeta under extremt dåliga villkor. Dagen efter hade jag bokat en flyttstädning men som jag avbokade efter den extremt dåligt utförda flytten, en städning som nu firman har mage att ta betalt för. Kan inte rekommendera denna firma och deras sätt att hantera sin personal och kunder är under all kritik.
  • Frank H
    Frank H skrev om flyttgubbarna
    Dök aldrig upp! När man ringer upp svarar de först inte, trycker bort en och stänger av telefonen!
    Anlita inte detta företag! Sämst på alla sätt!
    De borde skämmas!
  • Sigurd L
    Sigurd L skrev om flyttgubbarna
    Flyttgubbarna är det i särklass sämsta serviceföretag jag varit i kontakt med.
    I samband med flytten som förstörde de mina högtalare, jag sade till de under flytten att de skulle vara försiktiga.

Sedan när jag skulle begära ersättning för högtalarna samt skråmor på en tavla och en fåtölj, vägrade arbetsledaren på flyttgubbarna vara tillmötesgående. Han hotade med att vi skulle träffas i Tingsrätten i stället.

På detta så försökte de ta betalt för 3 timmar, istället för 2 som jag hade klockat. De var också 1 h sen, jag fick inget kvitto heller. De tog även en omväg till nya adressen för att dryga ut timmarna. Det vet jag eftersom jag åkte taxi efter flyttbilen.

Anlita för guds skull detta företag, det är fasen det värsta jag varit med om. Ska du anlita flytthjälp i Stockholm, använd ett annat företag.
    Frank H gillar detta
  • Christian M
    Christian M skrev om flyttgubbarna
    Mycket problem, inte pålitliga. De kom sent och sa 700 kr i telefon för 4 möbler och sedan när de nästan var klara skulle de plötsligt ha 1000 kr. Jag betalade till sist men fick inget kvitto och kände mig ledsen och lurad.

hägersten, Stockholm