FlyttHarry

FlyttHarry

Ring 018-69 28 76 www.flyttharry.se

Välkommen till FlyttHarry - flyttfirman med kundens behov i fokus! Vi flyttar effektivt och säkert för både företag och privatpersoner med små eller stora behov. Vårt företag har funnits sedan 2012 och är beläget i Uppsala. Här har vi stora lokaler för magasinering för både mellanlagring och långvarig lagring. Vilken typ...

211 omdömen om FlyttHarry

Tina Johanna P
Skrev om FlyttHarry

Rekommenderar Starkt Flytt-Harry! Min flytt med dom gick perfekt. Jättefin personal som gjorde ett kanonjobb. Ett stort TACK till Bengt och Twarik som kämpade hårt och samtidigt så otroligt trevliga. Tack också till Martin på kontoret som var så trevlig och hjälpsam och planerade denna flytt perfekt. Tack Flytt-Harry! //Tina

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1227 omdömen 4.7 av 1227 omdömen

Ia Inga-Britt P

Ca 10 hål i väggarna, skador på möbler och nersmutsade väggar. Besiktigat och ersatt av försäkringsbolag efter 4 mån.

BIA S
Skrev om FlyttHarry

Är 100% nöjd! Flytten av vårt stora och tunga bohag från Enköpingstrakten till Sunne utfördes både punktligt och smidigt av kreativa och vänliga flyttkillar.

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 113 omdömen 4.5 av 113 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

VIOLA SUSANN W
Skrev om FlyttHarry

FlyttHarry flyttfirma är helt fantastiska! Rekommenderas varmt! Det var roligt att flytta, dom hjälpte till på alla sätt och vis, lagade ett ben och skruvade fast en skruv, mitt upp i allt! Väldigt positiv stämning bland personalen, som var både effektiva och professionella, men utan att slarva! Perfekt packning av kök. Dessutom tog dom med kartonger och vissa möbler som skulle slängas. Då blir man så tacksam, det betydde väldigt mycket för oss! Skall vi någonsin flytta igen, så vänder vi oss till FlyttHarry!

Johan L
Skrev om FlyttHarry

Proffsigt och trevligt bemötande rätt igenom. Fick hjälp att flytta hela bohaget från Uppsala till Stockholm och allt gick perfekt och dessutom till ett behagligt pris. Rekommenderar varmt!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 187 omdömen 4.9 av 187 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Karin G
Skrev om FlyttHarry

Allt fungerade mycket bra.Trevlig och hjälpsam personal.

Margareta T
Skrev om FlyttHarry

Beställde uppsättning av gsrdinstänger. Mycket gott bemötande. Lite konstigt dock att min första beställning, som jag även fick en bekräftelse på, bara försvann!!? Efter att ha väntat 17 dagar efter bekräftelsen ringde jag och min beställning fanns ej?! Jag är nöjd med arbetet och hur snabbt det gick när väl beställningen funkade.

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Niklas L

+ Punktliga, flexibla, trevliga... - Skador på några möbler

Karin K
Skrev om FlyttHarry

Flytthjälp från villa till lägenhet och en särskild transport av en stor och ömtålig lampa. Flyttharry var lätta att ha att göra med och var serviceminded. De körde ut flyttkartonger för gratis lån samt hämtade dem efter flytten. Väl organiserat och pålitliga.

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 152 omdömen 4.9 av 152 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Frida E
Skrev om FlyttHarry

Väldigt bra företag. Bra skydd, försäkringar och kollektiv avtal för anställda. Killarna som kom med lastbilen var toppen! Gjorde hela flytten mycket enklare för oss! Väldigt förstående, hade med sig extralådor och väldigt trevliga!

Isabelle S
Skrev om FlyttHarry

Svarade snabbt på offert och gav ett bra intryck och konkurrensmässigt pris. Utförandet av flytten var riktigt bra och magasinering 8 månader av en hel villas bohag resulterade inte i någon skada eller lukt eller annat på möbler. Mycket nöjda!

Andreas B
Skrev om FlyttHarry

Bra service och håller det man lovar.

Stina S
Skrev om FlyttHarry

Mycket snabb och effektiv flytt. Bra service, körde ut flyttkartonger åt oss!

Lotta B
Skrev om FlyttHarry

Nogggranna, försiktiga, artiga och trevliga och jättebra att ha att göra med från beställning till genomförd flytt. Högsta betyg!

Rickard L
Skrev om FlyttHarry

Professionell flytthjälp, perfekt att man fick låna flyttlådor och slapp lägga ut det!

Nahal Ghanbari
Skrev om FlyttHarry

Flyttade hösten 2018 och valde FlyttHarry efter att ha tagit in offerter från olika ställen. Här hade man god kommunikation, fint bemötande hos kundtjänsten och mycket bra pris. Lagom till flyttdagen kom man på avsatt tid, var jättetrevliga och effektiva. Då jag skulle flytta möblerna från Uppsala till Stockholm så var man tydlig med tidsplan, rutt och upplägg. Allt sköttes jätteproffsigt och jag är var verkligen jättenöjd. Kan bara rekommendera!

Helén F
Skrev om FlyttHarry

Har anlitat Flytt Harry två gånger och varit lika nöjd båda gångerna. De kommer på överenskommen tid, är noga, snabba och trevliga. Hälsningar Helen

Mathias S
Skrev om FlyttHarry

Trevligt bemötande vid offertförfrågan. Snabba och trevliga flyttkillar under flyttdagen. Jättebra att man kunde låna kartonger.

Ewa H
Skrev om FlyttHarry

Trevligt bemötande med en otrolig serviceanda, snabb och nogrann service.

Matty D
Skrev om FlyttHarry

Hired them to move appartments, they were very good. They were efficient, professional, and friendly.

Lina E
Skrev om FlyttHarry

Aat varit bra, allt utom dessa tröttsams utvärderingar som är alldeles för överreklamerat ! Om jag inte ör böjd så säger jag det!!!!

Magdalena A
Skrev om FlyttHarry

Levde upp till förväntningarna med råge. Pålitliga. De flesta inblandade trevliga!

Elisabeth I
Skrev om FlyttHarry

Flytt av möbler och kartonger till nybyggd lägenhet. Lånade kartonger som levererades innan till gamla adressen och hämtades efteråt på nya adressen. Snabbt jobbat, bra organiserat och trevligt bemötande.

Per H
Skrev om FlyttHarry

Supernöjd! Snabba och samtidigt noggranna och kvalitetsmedvetna!

Lejla P
Skrev om FlyttHarry

Flytt med lastning och avlastning. Gick snabbt, effektivt och personalen var otroligt trevlig - skyddade mina växter med en extra kartong. Omsorgsfulla och snabba, har rekommenderat flyttharry till alla vänner och bekanta som ska flytta! Upplevde att flyttharry verkligen ansträngde sig för att möta mina behov från början av kontakt, under flytt, till efter fakturan var skickad. Fantastiskt!

Ing-marie F
Skrev om FlyttHarry

Jag är mycket nöjd med FlyttHarry. Trevliga och snabba! Kan verkligen rekommendera dom

Emil E
Skrev om FlyttHarry

Bemötande och bokningsförfarande med kontoret flöt väldigt smidigt och enkelt - en klart bra service. Däremot, så var de som kom för att utföra flytten lite slarviga samt ej särskilt service minded. Allting kom däremot på plats till slut. Smidigt att kunna låna lådor som sedan hämtas upp när man är klar med flyttkarusellen.

Helena K
Skrev om FlyttHarry

Jag flyttade några större och tyngre möbler. De svarade snabbt på förfrågan och flytten kunde göras inom några dagar. Det var över min förväntan. Toppen!!

Josefina B
Skrev om FlyttHarry

Mycket bra, trevliga anställda som gjorde jobbet snabbt och bra.

Anna T
Skrev om FlyttHarry

Bra och trevligt bemötande på telefonen. Snabb planering. Fick ersättning för dom trasiga lamporna utan problem. Dom hade sönder 2 lampor, en var bara nerslängd i en låda. Den hade ömtåligt glas som borde ha packats in. Dom hade inte tömt kylskåp pga att det kunde bli kladd. Dom hade heller inte tömt skafferi. Jag åkte till lägenheten på kvällen då fick jag tömma resten själv. 15 matkassar, 1 dammsugare, och en massa annat smått.... Slarvigt arbete av dom. Kommer inte att använda eller rekommendera dom.

Maria H
Skrev om FlyttHarry

Bra bemötande och otroligt snabba!

Karin J
Skrev om FlyttHarry

Vi fick proffsig och trevlig rådgivning och praktisk hjälp vid två bohagsflyttar. Alla inblandade, såväl kontorspersonal som flyttpersonal, var väldigt duktiga, effektiva och trevliga. Vi är mycket nöjda med FlyttHarry och skulle gärna anlita dem igen vid behov!

Eva S
Skrev om FlyttHarry

Hade bra förväntningar eftersom jag använt samma flyttfirma vid tidigare flyttar. Förväntningarna uppfylldes helt!

Joakim L
Skrev om FlyttHarry

Bra service, snabba svar på mail och telefon. Prisvärt. En misslyckad inpackning som ledde till förstörd förstörd möbel sänker betyget från 5 till 4. På det hela taget jättenöjda.

Ulrica S
Skrev om FlyttHarry

Flytt av piano och tunga möbler. Noggranna och trevliga flyttkillar. Det enda jag kan komma på som kunde varit bättre: jag hade önskat en bekräftelse på min bokning av flytten. På mail gärna.

Roland M
Skrev om FlyttHarry

Hej, trevliga killar o snabbt jobbat. Allt gick smärtfritt. Stort tack

Josefin D
Skrev om FlyttHarry

Billigt, smidigt, i tid, trevliga, allt kom fram helt.

Andreas Ö
Skrev om FlyttHarry

Packning och flytt av vårt hem. Hjälpsamma, proffsiga, effektiva. Skulle gärna anlita dem igen.

Jenny L
Skrev om FlyttHarry

Jag köpte flytthjälp Jag blev väldigt bra bemött, mycket trevliga killar som var duktiga på sitt jobb. Skulle jag flytta igen så kommer jag anlita Flyttharry igen.

Kerry D
Skrev om FlyttHarry

Flytt Harry flyttade vår familj till ett nytt hus. De var väldigt professionell och snabbt. Flytt gubbar var mjukt med möblerna och hjälpsam att ställa saker på rätt plats.

Kerstin E
Skrev om FlyttHarry

Allt från bokning till genomförande av vår flytt fungerade utmärkt

Ding H
Skrev om FlyttHarry

Swift response, efficient organization and moving!

Katarina G
Skrev om FlyttHarry

Flyttade från radhus utanför Uppsala till lägenhet i stan. Mycket nöjd med hela processen från offert till färdig flytt. Mycket effektiva men samtidigt mycket varsamma med möbler osv. Rekommenderas varmt!

Kristine S
Skrev om FlyttHarry

Körde bara halva flytten och sa de inte hade tid längre. Ringde deras chef och han tvingade dem att komma tillbaka . Bara en kille kom. Fick hjälpa honom med resten. De sa jag skulle få reducerad betalning . De drog av hundra kronor. Orkade inte tjafsa med dem. Men fan hur illa de behandlade mej. Helt slut efter dagen och väldigt arg. Så .bottenbetyg

Leo R
Skrev om FlyttHarry

Killarna hjälpte mig att flytta väldigt snabbt utan att slarva.

Peter E
Skrev om FlyttHarry

Riktigt bra kommunikation, snabba men noggranna vid både avflytt samt inbärning på ny adress. Prisvärt och skönt att börja på ny adress utan att man har slitit sig sönder och samman vid avflytt.

Helen J
Skrev om FlyttHarry

Lätt att ta kontakt och effektivt utfört.

Josefine L
Skrev om FlyttHarry

Jag använde mig av flytthjälpen. Det gick väldigt bra och vi höll tiderna. De såg till att jag hade ordentligt med flyttlådor och packpapper. De hade inga problem att tillmötesgå mina krav för att underlätta min flytt så mycket som möjligt.

Anders H
Skrev om FlyttHarry

Bra insats av ett gäng som verkligen bjöd till. Bra service med flyttkartonger dessutom

Johanna P
Skrev om FlyttHarry

Bästa flyttfirman! Fantastiskt trevligt bemötande, flexibelt (råkade boka fel dag först, men det gick att ändra med otroligt kort varsel) kommer absolut att rekommendera till alla som behöver flytthjälp i Uppsala med omnejd! Kommer anlita flyttharry igen till nästa flytt!!