Flyttkarl

Flyttkarl, sid 2

Hej!

Flyttkarl är en relativt nystartad flyttfirma som drivs av Karl och Thomas.
Vi är en liten organisation och känner därför väldigt stort ansvar till våra kunder samt att utföra väl genomförda jobb. Vi har flexibla arbetstider och anpassar oss gärna efter din tillgänglighet!

Vår ambition är att vara stockholms smidigaste och ärligaste flyttfirma med god kommunikation med våra kunder. I våra priser ingår alltid framkörning och packmaterial - inga dolda avgifter tillkommer!

Vi har såklart yrkestrafiktillstånd är fullt försäkrade. Hoppas vi hörs!

Läs vad 58 kunder tycker om Flyttkarl 2

• 2020-12-02
    Flyttkarl hjälpte mig med min flytt från lägenhet till lägenhet av möbler, säng och lådor och jag var mäkta impad över den mest effektiva flytten jag vart med om :) De bar min 140 säng till sjätte våningen utan något problem alls. Gick snabbt och plus med väldigt trevligt bemötande från Thomas och Karl!
  • 2020-12-02
    Smidigt, snabb och bra kontakt från början till slut. Rekommenderas
  • 2020-11-28
    Riktigt bra, flyttade och anlitade flyttkarl. Väldigt serviceinriktade och trevliga killar, skulle rekommendera flyttkarl till alla jag känner i Stockholmstrakten. Schysst att man kan låna flyttkartonger med
  • 2020-11-28
    Vi hyrde in Flyttkarl i samband med flytt (framförallt av större möbler och köksutrustning) och fick hjälp redan samma dag eller dagen efter vi ringde dem.

Vi fick då hjälp av två killar som var glada och tillmötesgående som skötte jobbet proffsigt och effektivt. Allt gick väldigt smidigt och snabbt.

Vi är väldigt nöjda och har valt att använda Flyttkarl flera gånger. Rekommenderas starkt.
  • 2020-11-26
    Blev tipsad om Flyttkarl av en vän som anlitat dom tidigare och var väldigt nöjd. Fick ett professionellt bemötande och jag är mycket nöjd överlag. De var väldigt snabba och flexibla med tid och trots att det var mycket som skulle flyttas med relativt kort varsel så löstes det galant. Rekommenderas varmt!
  • 2020-11-26
    Kommer aldrig besvära mig med att flytta utan professionell hjälp igen. Flyttkarl gjorde jobbet enkelt, smidigt & var lätta att ha att göra med.
    Allt som behövdes vetas av mig var hur mycket som skulle flyttas & mellan vilka adresser, på överenskommet datum löste Flyttkarl resten, dessutom inom uppskattad tidsram.
    Kunde inte varit simplare, rekommenderar Flyttkarl starkt.
  • 2020-11-26
    Riktigt bra och trevliga killar, rekomenderas. /Per
  • 2020-11-26
    Jag beställde flytthjälp via flyttkarl och fick kanonservice. De var flexibla och anpassade sig efter mina behov och jag behövde inte betala ockerpriser. Jag kommer definitivt att använda mig av flyttkarl i framtiden, vilka toppenkillar!