Flyttmannen i Europa AB

Läs vad 12 kunder tycker om Flyttmannen i Europa AB

• SVEN J

2020-09-07

SVEN J skrev om Flyttmannen i Europa AB
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxcxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • 2020-08-21

Filip W skrev om Flyttmannen i Europa AB
    Jag rekommenderar stark denna flyttfirman!!! Killarna va på plats när
    Dom skulle och dom var mycket trevliga och utförde hela flytten utan några Besvär. Tack! Mvh Läs mer
  • 2020-08-21

NOEL B skrev om Flyttmannen i Europa AB
    Väldigt proffesionellt utfört, killarna som jobbade var igång och bar hela tiden trotts att det var högst upp i en lägenhet utan hiss. Mina möbler kom på plats ihop skruvade och redo för att användas i min nya lägenhet. Stor tumme upp till killarna på flyttmannen och rekommenderar starkt att gå till denna flyttfirma! Läs mer
  • 2020-08-20

Jerry Christoffer Vincent B skrev om Flyttmannen i Europa AB
    Superproffsiga både i bemötandet och arbetet. Snabba och effektiva, trots tunga möbler och trånga trappor så stannade inte grabbarna en endaste sekund för att hämta andan, de sprang snabbt ned för att lyfta nästa möbel som var på tur. Kunde inte gått smidigare!
    Tack bästa Flyttkillar Läs mer
    Jerry Christoffer Vincent B gillar detta
  • 2020-08-19

SCHAMS F skrev om Flyttmannen i Europa AB
    Aldrig varit med om så trevliga och positiva flytt-killar! De hjälpte oss i 2 dagar att flytta vårt kontor till nya lokaler. Inget var ett problem och de var otroligt hjälpsamma med allt möjligt som behövde fixas under flytten! Kan verkligen rekommendera Flyttmanen. Läs mer

Felix S skrev om Flyttmannen i Europa AB
    Flyttstädning och flytthjälp utfördes proffsigt från början till slut. Läs mer

Henrik C skrev om Flyttmannen i Europa AB
    Väldigt nöjd med bemötandet vid flytthjälpen. Seriöst företag och allt gick hur smidigt som helst. Rekommenderas definitivt. Läs mer

NASER F skrev om Flyttmannen i Europa AB
    Anlitade Flyttmannen för min flytt, otroligt professionell personal och bra priser. Kan varmt rekommendera denna flyttfirma. Läs mer

JANNIS W skrev om Flyttmannen i Europa AB
    Vi anlitade Flyttmannen, det kom 3 flyttkillar. Allt fungerade utmärkt. Kan varmt rekommendera detta företag!
    Mvh Läs mer
  • 2020-08-17

Toni Caktas skrev om Flyttmannen i Europa AB
    Flytten gick snabbt och tryggt. De tog hand om tunga godset utan problem trots all hinder i trappuppgången. Rekommenderar starkt. Läs mer
    JANNIS W gillar detta
  • Cecilia W

2020-08-16

Cecilia W skrev om Flyttmannen i Europa AB
    Flytten gick mycket smidigt tack vare Flyttmännen. Vi fick ett professionellt bemötande och jobbet utfördes snabbt och smidigt. De tog väl hand om godset under transporten. Jag kan varmt rekommendera deras tjänster! Läs mer
    JANNIS W gillar detta
  • 2020-08-16