Flyttning24

Södra Vallgatan 5, 211 40 Malmö — Visa karta

5.0 i betyg av av 1 omdömen
Välkommen till Flyttning24!

Billiga flyttpriser och bra kvalitet på våra tjänster. Vi vet hur viktigt det är att ha nöjda kunder, därför ligger vårt fokus på professionalism och kvalitet.
Undrar du hur många flyttlådor som kommer att behövas eller om det behövs mer än 1 bil. Låt våra experter vara med och besikta via facetime för att uppskatta storleken på flytten. En väldigt smidig och uppskattad lösning hos oss på Flyttning24. Vi hjälper dig både som företag och privatperson. Behöver du dessutom städhjälp kan vi på Flyttning24 hjälpa dig med allt från trappstädning, kontorsstädning och flyttstädning till fönsterputs, storstädning och mycket mer.

Vi bryr oss om våra medarbetare såväl som kunder i form av flexibilitet, vidareutbildning, gemenskap och friskvård. Läs gärna vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan - Varmt välkommen till Flyttning24.
Öppet just nu
Lör-Sön: 09:00-16:00

Läs vad 1 kund tycker om Flyttning24

• 2018-12-17

charlotte m skrev om Flyttning24
    Trevliga killar och absolut the bästa kundservice som man kan önska.
    Uppdraget var blev klar inom tidramen som var bestämt och killarna var på top-klass serviceminded.
    Tack för allt. Läs mer
    2019-01-09 Naeeb N svarar charlotte m
    Kära Charlotte,

Flyttning24 tackar för ett bra samarbete, för ditt beröm. Det betyder verkligen mycket för oss att få feedback och rekommendation från våra kunder.
    Vi uppskattar mycket att vi kan leva upp till vårt slogan att VI Flyttar med vård, är en extra belöning för oss i företaget.
    Naeeb N gillar detta

Bästa flyttfirmorna i Malmö:

Cecilia N Cecilia N tycker:
“Vårt företag behövde hjälp med...” Läs mer

Gråbrödersgatan 2, 21121, MALMÖ