Alla kategorier Städhjälp Skåne Malmö Flyttning24

Flyttning24

Södra Vallgatan 5, 211 40 Malmö — Visa karta

Välkommen till Flyttning24!

Billiga flyttpriser och bra kvalitet på våra tjänster. Vi vet hur viktigt det är att ha nöjda kunder, därför ligger vårt fokus på professionalism och kvalitet.
Undrar du hur många flyttlådor som kommer att behövas eller om det behövs mer än 1 bil. Låt våra experter vara med och besikta via facetime för att uppskatta storleken på flytten. En väldigt smidig och uppskattad lösning hos oss på Flyttning24. Vi hjälper dig både som företag och privatperson. Behöver du dessutom städhjälp kan vi på Flyttning24 hjälpa dig med allt från trappstädning, kontorsstädning och flyttstädning till fönsterputs, storstädning och mycket mer.

Vi bryr oss om våra medarbetare såväl som kunder i form av flexibilitet, vidareutbildning, gemenskap och friskvård. Läs gärna vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan - Varmt välkommen till Flyttning24.
Lör-Sön: 09:00-16:00

Läs vad 10 kunder tycker om Flyttning24

Ajmal Z skrev om Flyttning24
    Super flyttkiller tog bara! Super flyttkiller tog bara! Allt gick som det borde och de var super snabba! Allt var som lovat i avtalet och jag skulle rekommendera dem när som helst! Läs mer
    2019-01-09 Naeeb N svarar Ajmal Z
    Kära Ajmal,

Flyttning24 tackar för ett bra samarbete, för ditt beröm. Det betyder verkligen mycket för oss att få feedback och rekommendation från våra kunder.
    Vi uppskattar mycket att vi kan leva upp till vårt slogan att VI Flyttar med vård, är en extra belöning för oss i företaget.

Danial B skrev om Flyttning24
    Snabbstart gick perfekt. Hoppade, så jag tittade efter att ha flyttat online. Flyttning24 kom med det bästa erbjudandet och de hade bra recensioner så jag valde att anlita dem för att flytta för mig. Lyckligtvis var de ganska flexibla och kunde röra sig relativt tidigt. Kundtjänst var toppen, ingenting där. Jag blev hälsad av två leende friska killar som var redo att ge mig en bra service. Snarare inga problem här. Man kunde lätt se att de försökte sitt bästa och var försiktig med min relativt dyra möbler. Det var jag nöjd med. Det finns inga skador i huset, eller bostaden efter flytten. Alla möbler, och även de flyttlådorna var obefläckade. En mycket annorlunda upplevelse än de erfarenheter jag haft med andra flyttfirma. Jag kan alltid rekommendera Flyttning24 och jag kommer inte att tveka att använda dem igen. Läs mer
    2019-01-09 Naeeb N svarar Danial B
    Kära Danial,

Ahmadreshad Q skrev om Flyttning24
    Jag kan varmt rekommendera Flyttning24. Mycket bra kundservice. Kontakt med företaget var oklanderligt med mycket snabba svar på mina frågor. Lastarna var mycket professionella, uppfinningsrika, vänliga, snabba och i gott humör - stort beröm! Läs mer
    2019-01-09 Naeeb N svarar Ahmadreshad Q
    Kära Ahmad,

Ahmadreshad Q, Naeeb N gillar detta
  • 2018-12-18

Sara A skrev om Flyttning24
    Utmärkt service. Punktliga och effektiva medarbetare.
    Rekommenderas Läs mer

Rekommanderas starkt Läs mer
    2019-01-09 Naeeb N svarar Simon B
    Kära Simon,

Justin R skrev om Flyttning24
    I would simply say that it went so smooth that we were surprised by the good service. Hightech reliable and on time team. I got all my stuff picked in Jylland and they were deliverer to my door the next day. I would recommend them to all my friends for future refrence.
    Deserving Five Stars Läs mer
    2019-01-09 Naeeb N svarar Justin R
    Kära Justin,

Ludi A skrev om Flyttning24
    Snabba och effektivt team. Fuck en besiktning inför flytten som var via facetime ich det hjälpte enormt för att kunna få rätt på hur många lådor jag skulle bars i behov av til flytten. Rekommenderas :) Läs mer
    2019-01-09 Naeeb N svarar Ludi A
    Kära Ludi,

charlotte m skrev om Flyttning24
    Trevliga killar och absolut the bästa kundservice som man kan önska.
    Uppdraget var blev klar inom tidramen som var bestämt och killarna var på top-klass serviceminded.
    Tack för allt. Läs mer
    2019-01-09 Naeeb N svarar charlotte m
    Kära Charlotte,

Sillen N skrev om Flyttning24
    De 2 flyttkillar som jag beställde, Ringde omkring 30 minuter innan de kom fram och sa att de var på väg nu. De kom fram i tid, var på bra humör och verkligen söta och mycket hjälpsamma.
    De kom till mitt nya hem, de var väldigt försiktiga med att jag hade sakerna där jag ville ha dem och de hängde till och med min trädgårdsutrustning upp i verktygslådan.
    Det var verkligen en bra upplevelse och jag rekommenderar dem starkt. Läs mer
    2019-01-09 Naeeb N svarar Sillen N
    Kära Sillen,

• 2018-12-12

Alex G skrev om Flyttning24
    We moved from Stockholm to Copenhagen, and had an amazing experience moving with Flyttning24. The fact that they had close relationship with Danish moving companies is amazing. They coordinated my move, with a company who had a trip from Copenhagen to another part of Sweden, which resulted in me saving money, but also the service was great. Läs mer
    2019-01-09 Naeeb N svarar Alex G
    Kära Alex,