Flyttprinzen AB

Flyttprinzen AB

www.flyttprinzen.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till oss på FlyttPrinZen! Vi sätter dig som kund i centrum och hjälper dig med flytten oavsett om du är privatperson eller företag. En trygg flytt för dig betyder trygghet även för oss. Vi skräddarsyr din flytt efter dina behov och tar hand om din flytt från början till slut. Vi har lång erfarenhet av flyttbranschen...

123 omdömen om Flyttprinzen AB

Sedan starten hos Reco 2018

Lars-Åke R
Skrev om Flyttprinzen AB

Jättebra på alla sätt och vis! Kommer att rekommendera Flyttprinzen till vänner och bekanta.

Amanda K
Skrev om Flyttprinzen AB

Fick hjälp att flytta från lägenhet till radhus. Bra bemötande, bar allt försiktigt. Tömde vindförråd med många trappor osv. Kommer definitivt använda dem igen vid nästa flytt.

Tommy J

Flyttprinzen är bara bäst , dom är professionella . Rekommenderar dom varmt. 😁👍

Karin M
Skrev om Flyttprinzen AB

Mycket bra bemötande och och utförandet av arbetet levde upp till mina förväntningar och mer därtill!

Jared E
Skrev om Flyttprinzen AB

Effektiva och duktiga grabbar med härlig inställning. Allt lastades varsamt och snyggt och levererades oskadat

Eric M
Skrev om Flyttprinzen AB

Punkliga, proffsiga och grymt effektiva utan att vara stressade. Och aktsamma om våra saker. Dessutom trevliga. Vi är zupernöjda.

Monica J
Skrev om Flyttprinzen AB

Mycket bra och effektiva med flytt och tog även med skräp till tippen

Krister J
Skrev om Flyttprinzen AB

Mycket trevligt bemötande och en stor hjälp av en och kommer att rekommendera folk som flyttar att välja Flyttprincen

Inge R
Skrev om Flyttprinzen AB

Snabba effektiva och trevliga grabbar

Lotta K
Skrev om Flyttprinzen AB

Hjälp med flytt av bohag. Trevligt bemötande, proffsiga och kunniga killar.

Liss-Olof S
Skrev om Flyttprinzen AB

Trevligt och proffsigt bemötande. Engagerade att få till det på bästa vis. Har man som kund gjort ett ordentligt jobb och har packat ner allt innan flytt, är själva flytten väldigt prisvärd. Kan starkt rekommendera dessa killar och kommer använda dessa igen vid behov.

Rolf E

Mycket trevligt bemötande Snabbt utfört Vi är jättenöjda Rolf o Mia

Gunilla F
Skrev om Flyttprinzen AB

Mycket trevliga killar som arbetade snabbt och smidigt. Vi är jättenöjda.

Helena J
Skrev om Flyttprinzen AB

Dom var mycket bra. Jag kan rekommendera dom till andra. Dom var mycket trevligt. Och gjorde ett bra jobb. Mvh helena

Barbro S
Skrev om Flyttprinzen AB

De tar sin uppgift till fullo. Är punktliga,trevliga, snabba och aktsamma om sakerna. Kommer att rekommendera dem till dem som frågar efter en flyttfirma.

Rose-marie Dagny Yvonne S

Trevliga killar som jobbade snabbt och ansvarsfullt. Mycket nöjd med flytten.

Johan L

Grymma grabbar! Tömde min lägenhet på 40 minuter trots alla trappor. 10/10

Berit A
Skrev om Flyttprinzen AB

Trevliga killar som på ett proffsigt sätt löste flytten smidigt och utan problem , Kan verkligen rekommendera dom,

Roland B
Skrev om Flyttprinzen AB

Trevligt bemötande . VI anlitade Fryttprinzen AB för ca 3år sen. Vi var mycket nöjda . Därför valde vi att få hjälp i år igen med vår flytt från stan till landet

Jalle O
Skrev om Flyttprinzen AB

Anlitades för flytt mellan Nässjö och Kalmar, bästa flyttfirman jag har haft. Allt från första kontakt tills flytten var färdig sköttes med professionalism, trevlighet och smidighet. Bra med avstämning ett par dagar innan flytten för storlek på bohaget. Alla som var delaktiga i arbetet på flyttdagen var suveränt trevliga och duktiga. Rekommenderar Flyttprinzen starkt. Fantastiskt duktiga.

Marie-Louise A
Skrev om Flyttprinzen AB

Jättebra och snabba, noggranna med

Erland B
Skrev om Flyttprinzen AB

Vi hade höga förväntningar på Flyttprinzen och alla infriades. Vi blev mycket väl bemötta och vi kan rekommendera dessa gossar å det varmaste. Vilka duktiga herrar!!!!! De får högsta betyg.

Anette H
Skrev om Flyttprinzen AB

Trevliga, duktiga, självgående killar som jobbade både snabbt och med respekt för mina saker. Kom i tid och gjorde ett bra jobb. Rekommenderas varmt

Inger L
Skrev om Flyttprinzen AB

Jag blev rekommenderad att anlita Flyttprinzen. Glada och trevliga. Effektiva, de motsvarade mina förväntningar. Positiv känsla efter flytten.

Birgitta H
Skrev om Flyttprinzen AB

Alla var mycket trevliga och positiva. Beställde att de skulle packa det mesta vilket de gjorde noggrant. Tyvärr minus att det var mycket kvar i huset. Borde kört en vända till då bilen var fullpackad. Jag borde haft koll på det men var alldeles för trött.

Enikö R
Skrev om Flyttprinzen AB

Supernöjd, rekommenderar varmt till andra.

Marie-Ann Ö
Skrev om Flyttprinzen AB

Effektiva, trevliga och noggranna. Jag har inget negativt att säga.Kan rekommendera dem.

Morgan B
Skrev om Flyttprinzen AB

Allt fungerade mycket bra. Killarna var oerhört positiva, snabba och effektiva. Rekommenderas!

Ulla L
Skrev om Flyttprinzen AB

Flyttprinzen AB var mycket proffsiga, snabba och trevliga, när vi flyttade. Ulla Lundberg

Gudrun A
Skrev om Flyttprinzen AB

Trevliga. Att don skulle ta med alla grejer jag hade som skulle flyttas och det gjorde dom. Dom verkade lite stressade och trötta på slutet, så dom ställde inte alla grejerna där jag ville ha dom.

Stig O
Skrev om Flyttprinzen AB

Perfekt utfört jobb vi är väldigt nöjda trevliga killars som hjälpte oss

Gunbritt J
Skrev om Flyttprinzen AB

Dom var jätte trevliga allt funkade jätte bra

Tilda H
Skrev om Flyttprinzen AB

Snabbt och smidigt. Otrolig trevliga killar, superbra jobbat! Tusen tack!

Tadeus S
Skrev om Flyttprinzen AB

Mycket trevligt bemötande både före, under och efter flytten. En extra körning till en annan adress på orten var ej heller ngt problem. Arbetet har utförts snabbt, proffsigt, effektivt och enligt överenskommelse till ett konkurrenskraftigt pris. Rekomenders varmt!!!

Per L
Skrev om Flyttprinzen AB

Utförde korrekt och proffisionellt den flytt, på 2 adresser, som vi i förväg kommit överens om. Med extra plus för lösning av några "trånga" och tunga flyttobjekt.

Donny K
Skrev om Flyttprinzen AB

Proffsiga och anspråkslösa. Rekommenderas. Tack igen.

Louise N
Skrev om Flyttprinzen AB

Väldigt trevliga och proffsiga. Och snabbt gick det. Till ett helt okej pris.. Kan verkligen rekommendera dom.

Rickard G
Skrev om Flyttprinzen AB

En felfri flytt efter mina önskemål. Med ett leende och bra bemötande, löste de uppdraget utan konstigheter. //Z

Conny S
Skrev om Flyttprinzen AB

Vi blev mycket trevligt bemötta o punktligheten var bra. Våra förväntningar uppfylldes med råge. Vi hade beställt flytthjälp och allt fixades på 2 timmar. Tack från en mycket nöjd kund.

Ann-Charlott A
Skrev om Flyttprinzen AB

Andra gången jag anlitar Flyttprinzen till stor belåtenhet. Snabba, trevliga och försiktiga killar. Rekommenderas!!

Kerstin A
Skrev om Flyttprinzen AB

Bra dialog från början. Korrekt men enkelt. Bra snabbt jobbat. Kändes tryggt att lämna flytten till.

Per S

Fungerade väldigt bra.. Kom på avtalad tid. Varsamma. Flexibla

Dan B
Skrev om Flyttprinzen AB

Bra service trevliga utförare.

Siv Q
Skrev om Flyttprinzen AB

Anlitade FlyttprinZen AB vid flytt från hus till lgh. Trevliga grabbar! Effektiva o raska. Och starka! Varsamma med möbler och kartonger. Välordnad flyttbil med sidofack för bortforsling av ömtåliga speglar o tavlor. Mina absolut bästa rekommendationer! Siw Quistander

Jessica L
Skrev om Flyttprinzen AB

Jag är jättenöjd med Flyttprinzen. Lätta att ha att göra med. Snabba och smidiga när de flyttar. Trevliga. Bra pris.

Stuffstore A

Dom gjorde ett utmärkt jobb med flytten av hela vårt företag. 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Joel S
Skrev om Flyttprinzen AB

Mycket trevliga och hjälpsamma, tack Flyttprinzen!

Gunnar N
Skrev om Flyttprinzen AB

Trevligt bemötande. Skicklig lösning av problem under tömning av bostaden som lämnades och inflyttning i den nya lägenheten.

Daniel H
Skrev om Flyttprinzen AB

Jag och min fästmö använde flyttfirma för första gången i våra liv, och vårt val var det bästa! Precis som det beskrivs; otroligt trevliga, lättsamma och effektiva karlar. Väldigt smidigt med packning, organisation av flyttlådor och ett fantastiskt kundbemötande! Vi båda rekommenderar Flyttprinzen till alla som ska börja nya kapitel i sina liv! /Emma & Daniel

Charlie K gillar detta
Margot W
Skrev om Flyttprinzen AB

Allt var toppen bra.Mkt fint bemötande.