Flyttstädgruppen i Sverige

Flyttstädgruppen i Sverige

3.3

Flyttstädgruppen - vi löser alla dina bekymmer med flyttstäd! Sedan starten 2000 har vi specialiserat oss på flyttstädning och vi vet exakt vad som krävs för att både du som ska flytta ut och du som ska flytta in ska bli nöjd. Vi sköter städningen så att du kan fokusera på annat. Vi prioriterar våra kundrelationer och städar...

47 omdömen om Flyttstädgruppen i Sverige

Anton K
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Värdelöst. För det första tog städningen extremt lång tid, ca 10 timmar för en 1a på 35 kvadrat. Besiktningen blev inte godkänd pga smutsiga väggar och det var såklart något som inte täcktes av deras bluffgaranti. Håll er borta från denna firma är tipset jag kan ge.

Rut & Rot Hemservice
4.6/5 i betyg av 177 omdömen 4.6 av 177 omdömen

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

Kajsa Å
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Vi bokade ett flytt städ hos Flyttstädgruppen det blev en mardröm! Vad ni än gör boka inte denna städfirma!😢 Vi kom överens om att städarna skulle ringa 30 min innan de var klara med städet så att jag skulle besiktiga det och godkänna det annars gällde inte städgarantin. De ringde på em. och sa nu är vi klara inga 30 minuter innan. Jag sa OK jag kommer om 15 minuter men när jag kom fram så var de redan borta. Städningen var under all kritik. Städarna behövde ha rinnande varm vatten hela dagen sa de, jag ifrågasatte om de...

Anton K gillar detta
ANN-MARI W
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Sämsta städbolaget jag upplevt - dök upp fel tid, hade sönder inredning, kastade lådinsatser, städning inadekvat. En massa tjafs för att de skulle åtgärda det de ställt till med. Oprofessionellt uppförande. Välj annat bolag!

Klart Rent Malmö AB
4.6/5 i betyg av 735 omdömen 4.6 av 735 omdömen

Snabbt och lätt fick fi rena fönster!

Josefin A E L
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Städning Under all kritik! Kom försent, glömde städning i garaget, glömde brunnar, matrester kvar i kylskåp, spindelnät kvar i fönster. Arbets kraften kan vi också undra över? Går ej nå chefen på företaget för förklaring. Vill ej ge avdrag. Detta går vidare via reklamationsnämnden nu.

Sten Erik Jonny S
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Jättedåligt städat, saker var förstörda. Fick göra om en hel del på min flyttstädning😡

Per E
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Riktigt uselt företag. Anlitade för dyr peng, följde inte sin egen checklista som utlovats vid flyttstäd och kan inte ens 5 dagar efter utfört arbete skicka tillbaka en personal för att åtgärda. Otrevligt bemötande via telefon där de lätt kunnat åtgärda vad som missats på ett snabbt och enkelt sätt.

Yvonne L
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Flyttstädgruppen Sverige är ett företag. som förmedlar städuppdrag i hela Sverige. Du gör din beställning och får bästa tänkbara service dom ger en offert och lägger sedan ut uppdraget till små mer och mindre seriösa städföretag.som inte skulle överleva utan täckmantel. Jag beställer min flyttsdändning till 29 januari klockan 11.00 det kommer en man typ en arbetsledare eller möjligen ägaren med sig hade han två städare efter en stund kommer ytterligare en. Allt fungerar någorlunda, till en kvinna bara går rakt in i lägenheten...

Fredrik T
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Mycket bra flyttstädat, Tog in offert från flera städföretag och Flyttstäd gruppen inkluderade mest och var prisvärdast. Smidig mail kontakt också. Rekommenderas varm.

Sara P
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Jag anlitade Flyttstäd gruppen för att städa min lägenhet då jag inte hann göra det själv. Jag ska erkänna att jag var lite skeptisk, men de överträffade mina vildaste fantasier. Proffsigt bemötande, effektiv städpersonal och ett överkomkomligt pris. Rekommenderas varm.

Ann-kathrine O
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Anlita förutsättning. Bra utfört arbete. Bra bemötande.

Helena S
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Tyvärr bröt städarna sönder kylskåpsdörren och trots ARN’s bedömning att de ska betala ut ersättning till mig för det så har Flyttstädgruppen inte gjort det trots att det nu gått 9 månader sen händelsen.

Bernt P
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Flyttstädning av hus .. Utfördes av två män på ett professionellt sätt och resultatet förevisades inför både mig som säljare av huset samt den kommande köparen. Både jag och kommande köparen anser att denna städning överträffade våra förväntningar Kan varmt rekommenderas

Nico W
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

professionellt, sakligt bemötande. väl utfört arbete. grundligt och systematiskt genomförd. kan rekommendera denna städtjänster. nico bosma åhus

Jens M
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Fick hjälp av dem med flyttstäd den 2/4 och känner mig lurad. Första han säger när han tittar i köket är att det är extra skitigt och att de kommer kosta extra. Var absolut inte extra skitigt i köket vid spisen eller ovan fläkten. Så ringde dem dagen efter och sa att de ville ha 800kr extra för det. Sa att de tänker jag absolut inte betala. 1 timme senare sa dem att 350kr extra är vad det kan gå ner till. Tycker det är riktigt dåligt att man ska behöva betala extra för något som det redan får betalt för. Akta er för den metoden säger jag bara.

Servid H
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Ojämn städning i Malmö. Vissa delar bra, andra delar inte så bra (obefintligt). Be en bön att ni inte behöver reklamera något. Det tar tid och funkar ej bra.

Tommy Å
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Vi och hyresvärden är mycket nöjda med flyttstädningen.

Svar från Flyttstädgruppen i Sverige

Hej Tommy. Tack för ett fint omdöme. Hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet . Med Vänliga Hälsningar Flyttstädgruppen.

Linn M
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Köpte flyttstädning av Flyttstädgruppen. Nöjd med arbetet. De lyckades få en gammal ugn renare än vad den var när jag flyttade in 9 år tidigare:)

Svar från Flyttstädgruppen i Sverige

Hej Linn. Tack för ett fint omdöme. Med Vänliga Hälsningar Flyttstädgruppen.

Anna L
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Vi boka flyttstädning, mycket smidigt vid bokning och mycket trevlig personal som kom och städade. Är mycket nöjd och jag kan varmt rekommendera er

Svar från Flyttstädgruppen i Sverige

Hej Anna. Tack för ett fint omdöme. Hoppas att du trivs med din nya lägenhet . Med Vänliga Hälsningar Flyttstädgruppen.

Åsa V
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Slarvade med golven, matrester satt kvar där matbordet brukade stå. Fanns även en del spindelväv.

André G
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Flyttstäd som funkade riktigt bra, gick igenom besiktningen utan några problem! Väldigt nöjd med service och resultat!

Liza L
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Städarna kom med ett halvt arbetslag, de skulle varit fyra men var bara två stycken pga dubbelbokning... Vår 108 kvm stora trea började städas tidigt på morgonen, och vid 17-tiden ringde vi och undrade om de var klara. Fyrtio minuter sa de, jag kom dit då, men fick sitta och vänta medan de "gjorde klart". Eftersom vi redan flyttat fanns inga lampor kvar i lägenheten, varför det var rätt mörkt vid besiktning. De visade de ytor som de rengjort och de såg väl gott nog ut. Dagen efter gick jag dit i dagsljus för att hämta...

Nina H
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Köpt en flyttstäd! Professionellt bemötande och lägenheten blev jättefin. Rekommenderar detta företag.

Johan N
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Trevliga killar som var snabba och effektiva. Någon justering fick göras på köparens uppmaning.

Jan B
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Allt gick mycket smidigt och utlovade tider hölls perfekt. Alla var nöjda med städningen. Även bostadsföretaget som är mycket kritiska. Kan bara rekommendera sett företag.

Mona H
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Hej, vi fick hjälp med flyttstädning av vårat hus och det var perfekt gjort, välstädat o godkänt av både oss och de nya ägarna. Enda som var lite svårt var att de båda herrarna kunde språket lite dåligt men det löste sig och huvudsaken var att de gjorde ett bra jobb. Alltså är vi nöjda och kan gärna rekommendera er till andra. Hälsningar Mona

Maria H
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Flyttstädning. Lite märkligt att de ringde mig på eftermiddagen och påpekade att de inte skulle bli klara, eftersom det snart blir mörkt och det finns inte så mycket lampor i huset... lät som att det på något sätt var mitt fel att de inte skulle kunna slutföra. Det är knappast någon nyhet att solen går ned tidigt i november eller att de flesta som flyttar tar med sig sina lampor. Dessutom satt det kvar ett stort compeed skavsårsplåster fastkletat på väggen i ett av sovrummen, där det tidigare stått en säng. Konstigt att...

Eva W
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Bemötande vid bokning: mycket bra. Städning: inte alls bra. Höll inte utlovade tider. Inga fönster tvättade samt andra brister. Städningen tog 2 1/2 dag och medförde långa extra resor för oss. Förvirrat bemötande av reklaationsavd.

Fredrik A
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Flyttstädning. Tråkigt att det skickas ut 3 utländska män som knappt pratar svenska, i en risig gammal bil, ger inget bra förtroende samt att det inte blir någon bra avstämnig/genomgång inför städningen. De ringde även när de var klara och talade om det samt att de nu skulle åka. Ingen besiktning på plats med städfirman blev av. Godtagbar men ingen jättebra städning. När de åkte lämnade de ytterdörren på vid gavel samt två fönster. Som tur var kom min son hem ett par minuter senare och kunde stänga efter dem.

Matilda Å
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Städarna var trevliga, men städningen var kass.

Anna Tjärvar T
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Flyttstädning försäljning av lägenhet väldigt bra att ha att göra med snabba besked från början och mycket professionella.god redogörelse av vad för slags arbete som utförts då olyckligtvis en diskussion uppstod mellan mig som säljare och köparen

Caroline E
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Bra och snyggt och ordentligt gjort!

Katrin H
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Flyttstädning precis som man önskar sig att det går till. Enkel tidsbokning och kommunikation samt ett grymt städjobb. Tummen upp!

Petra N
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Bra bemötande både vid beställning och av städpersonal. Har bokat en flyttstädning. Jag blev tvungen o ändra datum o det fungerade utmärkt. Personal på plats var trevlig o tillmötesgående o utförde arbetet i tid med önskat resultat.

Susanne S
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Slarvigt städat när det påtalas tas det emot med dåligt bemötande. Tog flera gånger kontakt med företaget med lika dålig attityd. Kommer inte anlita eller rekommendera denna städfirma.

Maria W
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Städning i min mammas rum på äldreboende efter hennes död. Med kort varsel och utan problem tog ni hand om städningen och jsg har inte fått några klagomål från boendet.

Gunnar N
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Mycket bra bemötande av den av fem som talade svenska De andra log mest Alldeles utmärkt genomfört uppdrag Hälsa och tacka😎

Britt-Marie M
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Flyttstädning den 24 juli. Mycket väl utfört. Trevliga och arbetsvilliga städare. Rekommenderas varmt.

Evy L
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Trevliga och effektiva arbetare, mycket bra resultat.

Petra F
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Tyvärr hade jag inte möjlighet att närvara vid besiktningen efter städningen så jag skickade dit min dotter som inte visste vad hon skulle titta efter och därför kan jag i efterhand inte ha synpunkter. Jag är dock inte helt nöjd med städningen! Man hade glömt torka i vissa lådor i köket och i garderoben i hallen. Golven var inte helt rena i kök och hall.

Anonym  A
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Bra priser och ett bra bemötande från trevlig personal. Bokade ut städare med kort varsel när vår först bokade företag plötsligt meddelade att de råkat överboka sig och inte hann med oss. Mycket nöjd.

Tobias H
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Anlitades till flyttsstädning. Godkändes ej av mig vid inspektion. De sa då att de kommer tillbaka och ordnar allt som framkommer på lägenhetsbesiktningen. Fick undertecknad att skriva på ett papper som godkände deras städning, vilket undertecknad ej ville men efter det muntliga löftet om att de skulle fixa allt och förklaring att pappret mest är till för att visa chefen att han varit på plats, så skrev jag motvilligt på det i brist på annat att göra. Blev heller ej godkända i lägenhetsinspektionen (som väntat). Kom dock...

Svar från Flyttstädgruppen i Sverige

Hej Tobias, mycket beklagligt att ni upplever vårt jobb som ett misslyckande. Det görs alltid en städbesiktning tillsammans med kunden, och eventuell kompletterande städning sker alltid innan vi lämnar jobbet. I just detta fallet blev städningen godkänd av er på plats, och vi vet efter samtal med din pappa att ni varit väldigt nöjda med städningen, dock hade ni enligt din pappa en mycket petig hyresvärd som hade enstaka synpunkter på städningen. Vår reklamationsavdelning försökte lösa detta med den nya hyresgästen, tyvärr utan att lyckas, som valde att gå vidare med annan städfirma

Kristin E
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Mycket bra bemötande. Dom ringde innan dom skulle komma, var alltid trevliga. Dom städade mycket bra. Är väldigt nöjd. flyttstädning av en 4 rums lägenhet.

Svar från Flyttstädgruppen i Sverige

Hej Kristin, Tack för att vi gett oss förtroendet att utföra en flyttstädning! Välkomna som kunder! Vänliga hälsningar Annica Flyttstädgruppen

Birgita R
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Mycket nöjd med flyttstädning av vårt hus!!

Eva N
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Snabbt svar, snabb bokning, flexibla vid ombokning. Bra pris, trevligt bemötande både av städare och dem på kontoret. Städningen var väldigt bra gjord med några små missar som vi sedan åtgärdade själva. Det enda vi inte är nöjda med är att de som städade kastade fimpar på gården.

Ingrid H
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Vi fick hjälp med flyttstädning o städning av sommarhus. Vi är jätte nöjda med arbetet och bemötande. Vi kan rekommendera Umefresh till nya kunder.

Svar från Flyttstädgruppen i Sverige

Hej Ingrid, Det var roligt att höra att du är nöjd och allt fungerar bra, tack för fina ord. Välkommen som kund! Allt gott, Annica Flyttstädgruppen

Roald v
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Flyttstädning. Funkade helt bra från början till slut. Små problem med kommunikationen med städaren p g a språkförbistring. Städresultatet mycket bra!

Margaret R
Skrev om Flyttstädgruppen i Sverige

Killarna städade på bra. Glömde under kyl och frys dock. Personen som köpte mitt hus klagade på att det hade läckt under handfatet i övre badrummen men enligt städbolaget sa de att man inte rengjort där. Det läckte inte när jag städade ur i alla fall. En liten incident hände … jag fick hjälpa killarna (som inte kunde prata svenska) med att skaffa hjälpmedel att få igång deras bil. Batteriet hade dött. Och den stod på uppfarten … men det ordnade sig.