Fogels Nya Trafikskola

Fogels Nya Trafikskola

www.fogelstrafikskola.com
  • BadgeSixYears

Välkommen till Fogels Nya Trafikskola! Med ny ägare och totalrenoverade lokaler och nya bilar erbjuder vi dig hjälp på din väg mot körkortet. Vi erbjuder körkortsutbildning på behörigheterna AM, A, B (Manuell & Automat), B96 & BE-körkort. Vi kan även erbjuda dig med funktionsvariationer riktigt bra körkortsutbildning då både...

148 omdömen om Fogels Nya Trafikskola

Sedan starten hos Reco 2018

Magnus L
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Bästa trafikskolan jag haft. Micke är oerhört tydlig, pedagogisk och strukturerad. Bra på att läsa av dina individuella behov också.

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Stort grattis till körkortet Magnus och tack för din grymma recension😊🙏

Sophie Ä
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Micke är en väldigt kompetent och trevlig lärare som hjälpte mig att ta mig att ta mitt körkort. Jag rekommenderar verkligen Fogels Nya Trafikskola för andra som vill lära sig att köra bil!

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack för din fina recension Sophie och grymt jobbat med att naila både teori och körprovet på första försöket 😁😊💪🥳🥂🎈 Alltid lika kul och upplyftande när kunderna klarar allt på första försöket. Kör väl där ute nu å öva vidare nu på egen hand med dotter och Carl 😉👍

Pontus L
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Man lär ju sig allt som en körskola ska lära ut men vissa moment blev lite för mycket av. Planeringen blev inte så jätte bra ute från mina lektioner jag hade bokad.

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack för din recension Pontus, tråkigt att höra att du ansåg att vissa moment blev långdragna. Men vi tar till oss utav dina synpunkter. Men det är ju tyvärr så att man måste bli helt godkänd på varje moment för att sedan kunna sy ihop dessa på slutet. I ditt fall så blev det lite övertänk på momenten vilket ledde till att de inte satt hela vägen och då är man inte klar och blir då heller inte godkänd på momentet. Vi föreslog rekommenderade att du skulle prata dig fram för att på så vis behålla ditt fokus framåt hela tiden...

Max B
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Jag blev bemött bra och kände direkt stort förtroende för Michael då jag märkte att han har stor erfarenhet av att jobba med elever som har särskilda svårigheter. Jag hade förhoppningen att bli en bättre förare och klara av uppkörningen, jag kunde med hjälp av skolan klara dessa målen. Jag har haft körlektioner med Michael under några månaders tid. Vi har övat på allt inom trafiken vilket har möjliggjort att jag kunde ta körkortet. Jag har framförallt blivit en säkrare och lugnare förare med hjälp av Michael.

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack Max för din fina feedback och recension😊👍 Stort lycka till där ute i trafiken nu på egen hand och kör väl💪

Line S
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Micke är engagerad, kunnig, flexibel och glad. Jag kan verkligen rekommendera hans körskola. Tack för all hjälp ! Mvh Line.

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack för din feedback Line 😊. Det har varit en spännande och utmanande resa hela vägen i mål. Jag är så otroligt glad att du sydde ihop detta till slut och även till stor del med hjälp utav din far Joacim. Bra sammanhållning oss emellan och en stor portion "jävla anamma 😍" Det har varit lite utav en Roler cost men sjukt grymt jobbat utav alla. STORT lycka till med allt i framtiden och hoppas verkligen att detta körkort blir ett stort lyft för dig som person och med allt du företar dig. Känner mig hedrad att ni kände förtroende för mig och skolan. Kör väl där ute på vägarna💖🌞💞🚗💨

Herman S
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Tack Micke för den här tiden! Har kört upp tidigare flera gånger i olika städer o andra skolor o privat. Började kännas ganska hopplöst o få nerverna under kontroll men efter ca 1 månads intensivt körande fick jag till slut mitt körkort!! Känner efter våra lektioner jag blivit mycket mer närvarande i trafiken och har mer koll på vad som egentligen krävs av en i trafiken. Nu väntar det stora testet o köra helt ensam, men är säker på att det ska gå bra med de verktygen jag tar med mig!

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack för din fina feedback Herman 😉👍 Det gör stor skillnad om man bara får rätt förutsättningar och rätt verktyg att jobba med. Samt att man också får en förståelse för hur man fungerar och presterar bäst under press i olika situationer. Vi är glada att vi kunde ge dig dessa förutsättningar och självinsikt så att du hade en rättvis chans att klara körkortet. Det kommer inte bli några problem i framtiden med körkortet och du är en bra, stabil och ansvarstagande bilförare. Stort lycka till med körkortet och nya jobbet 😁💪👏

Oscar C
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Otrolig på att undervisa och är exceptionell på lära ut sina kunskaper! Med Michael som lärare får man verkligen lära sig om allt och lite till, och har gjort mig till en förare som vågar köra överallt och kan mer än någon som ej gått hos honom. Dessutom en lärare som är väldigt sympatisk och uppriktig, vilket jag har uppskattar något otroligt. Samtidigt är det en väldigt snäll och genuin person som jag fått ha som lärare, och man märker att han verkligen bryr sig om sina kunder! Värt varenda krona, och medans man blir upplärd...

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack för denna fina recension Oscar 😉👍 Det har varit ett sant nöje att få lära känna dig under den här resan tillsammans. Grymt jobbat hela vägen i mål och stort lycka till nu i framtiden med körkortet, lumpen och allt som du företar dig. STORT Grattis än en gång🥳🎈✨🥂💪

Amir A
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Big shoutout to my driving guru, Michael! He's a driving wizard, super patient (even when I messed up), and he's all about helping you succeed. I’have been impressed all the time by his passion for helping folks, especially those with limited mobility. His dedication goes beyond just teaching how to drive – he genuinely cares about making sure everyone, regardless of mobility challenges, can gain independence on the road. Kudos to Michael for making a real difference!

Svar från Fogels Nya Trafikskola

I thank you from the bottom of my heart for your nice review Amir😉👍. It has been a true experience to have the honor of coaching you from day 1 to the finish and also getting to know you as a person. We've had a lot of fun in the car during the lessons and I'm going to miss that with our lessons. I wish you and your family all the best in the future and to enjoy your new driver's license. Now, don't forget that there are rental cars at Herz that provide hand controls, throttle/brake and steering wheel spinners. Wishing you...

Teresa A
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Honestly, I loved my experience of learning with Michael. He is by far the best instructor anyone could ask for. I would highly recommend him to anyone looking for a first rate driving instructor. He is absolutely amazing and very professional. He assures to adjust your areas of instability and make the experience smooth and fun. Learning to drive can be a stressful practice but his good sense of humor is a plus. He can whack jokes that helps me overcome my turbulence at peace. A great experience indeed! Thank you for everything and for making this dream possible into reality!

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Thank you for your great feedback, Teresa😊, it has also been fun for me to be trusted to help you all the way to the finish line. Big congratulations on the driver's license and drive well out there in traffic👏🏎 You Rock 😉💪👍

Adriana D
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Jag hade höga förväntningar när jag började min körutbildning, och jag måste säga att företaget och Micke som lärare levde verkligen upp till dem. Micke var en fantastisk lärare som hjälpte mig att utveckla bra körteknik. Nu känner jag mig säker att köra i olika miljöer. Sammanfattningsvis, jag är mycket nöjd med min körutbildning och tacksam för Mickes hjälp.🙏🙏😌

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack för din fina feedback 😊🙏🙏 Lycka till nu med den fortsatta körningen på egen hand 💪

Bianca F
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

En sån bra körskola! Rekommenderar den verkligen!! Har lärt mig så otroligt mycket på så lite tid. Trodde aldrig jag skulle få körkort på så kort tid men Michael tog varje minut av våra lektioner till fullast alvar. Michael är inte bara en bra körlärare men även en otroligt fin person. Han gör en trygg och under mina körlektioner fick jag känslan av längtan tillbaka till hans körskola för det var faktiskt kul! Nu har jag körkort och det är verkligen tack vare Michael. TACK TACK TACK 🫶🏼🫶🏼❤️❤️

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack för din fina feedback och dom värmande orden nu i höstrusket🙌🌞 Kör väl och ha kul ute på vägarna framöver så ses vi där ute i trafiken🚗

Zhixian H
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

I did all my driving lessons here, about 35 in total. In general I am happy about the experience, but also a few things that can be improved. - if I take the last time slot in the day, my teacher is usually much less patient; - my teacher checks his phone all the time when he sits in the car with me; - in the beginning we did a lot of lessons in the busy area in the city center, I’d rather practice more around Sollentuna .. this kinda slows down the process

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Thank you for your feedback😉👍, We take your points of view to heart, but also want to take the opportunity to answer them. - We don't understand what you mean by less patient when you book the last lesson of the day. We always give 100% to our customers regardless of the lesson time of the day and our aspiration and goal is that everything gives more than you might expect. We are very patient and persistent when it comes to providing quality to our customers. These are some of our hallmarks when it comes to education with...

Gustaf F
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Jag har blivit väldigt bra bemött och utbildningen har kännts givande och personlig. Lärt mig väldigt mycket både grunder och saker som inte går att lära genom att läsa en teoribok osv. Skulle verkligen säga att det fanns ett stort mervärde som var en av anledningarna varför jag valde Fogels Nya Trafikskola. Mina förväntningar var ganska höga eftersom jag fick ett väldigt bra intryck redan från dag 1. Dessa förväntningarna tyckte jag verkligen levdes upp till. För att sammanfatta min upplevelse har den varit både lärorik och även väldigt rolig. Tror jag köpte ett paket på ungefär 15 lektioner.

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack för din fina och uttömmande feedback Gustaf😍👍 Det värmer alltid lite extra höstmörkret och i bröstet när man får en välskriven och fin recension från en lysande kund som gjort ett stort intryck hos mig som trafikpedagog. Så nu är det bara ut å tuta å köra nu under sensommaren å njuta utav alla Taxi UBER körningar till träningar och matcher med dina kompisar 😂😂😂💪 för det är du väl värd. Grymt jobbat Gustaf och hälsa även familjen för ett fint teamwork 🌞👍

Markus R
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Jag tyckte att allting funkade jättebra, Michael var en super bra lärare som förklarade på ett suveränt sätt, gjorde det lätt att förstå när man hade gjort fel. Riktigt roliga bilar att köra och ligger på ett bra ställe Rekommenderar verkligen

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack för din fina feedback Markus 😉👍 Kör väl och ha riktigt kul nu med nytagna lappen 🧡

Katja S
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Varmt rekommenderar Fogels Nya Trafikskola! Micke har gett mig alla verktyg för att jag skulle kunna köra bil i olika miljöer, inte minst i stan som kan kännas läskigt för många! Tack vare Mickes engagemang, pedagogik och pepp lyckades jag till slut klara uppkörningen tre veckor innan beräknad förlossning, vilket känns som ett mirakel!

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Stort tack för din fina feedback Katja 😊 Hoppas allt går bra nu med förlossningen 👶 och sedermera körningen när du är fit for fight igen💓👍

Josephine Å
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Jag är en tjej på 19 år som nu äntligen har tagit mitt körkort! Mycket tack vare Fogels Nya Trafikskola Jag kom dit och fick direkt en bra magkänsla om skolan. Jag blev trevligt bemött och har under perioden jag övningkört haft en bra kommunikation med skolan. Redan från start la vi gemensamt upp ett mål om när jag önskade att köra upp, men även en plan om vad som krävdes av mig för att nå dit. Jag fick användbara verktyg och en bra och säker grund som gjorde att jag klarade min uppkörning på första försöker! Jag...

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack för din fina och uttömmande feedback Jossan😍👍 Det värmer alltid lite extra i bröstet när man får en välskriven och fin recension från en lysande elev som gjort ett stort intryck hos mig som trafikpedagog. Så nu är det bara ut å tuta å köra till Italien å njuta utav semestern för det är du väl värd. Grymt jobbat Jossan och kör försiktigt på din första och långa jungfruresa 🌞👍

Mehmet E
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Michael is a great guy. He helped me and my wife He cares about his students he is hardworking and caring Go Michae!

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Thanks a lot Mehmet and for your nice feedback 😊💕 Take care and drive carefully! //Michael

Åsa L
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Att det har blivit en körkorts-innehavare av mig är nästan ett mirakel. Jag har varit rädd för allt som har med bilkörning att göra, inte minst fart. Tänkt att "nån gång" ska det bli av, men ändå inte kommit igång. Jag började köra i stan, och på vintern- inte så enkelt. Men min lärare övertygade mig om att jag ska klara av att köra i alla väder, och under olika förutsättningar. Så det var bara att köra på! Micke är en otroligt engagerad lärare, han vill verkligen att det ska gå bra! Han är otroligt kunnig, har koll...

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack för din fina och uttömmande feedback Åsa😍👍 Det värmer alltid lite extra i bröstet när man får en välskriven och fin recension från en lysande kund som gjort ett stort intryck hos mig som trafikpedagog. Och som aldrig gav upp även om det var lite uppförsbacke och motvind ibland 😊💪 Men det är det som gör den stora skillnaden när man ger allt till sina kunder och de lyckas med sin livs dröm, "det är aldrig för sent"💖 Så nu är det bara ut å tuta å köra i sommar å njuta utav semestern för det är du väl värd. Grymt jobbat Åsa och hälsa även Håkan för ett fint teamwork 🌞👍

Sara A
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Bra, givande , trafikläraren var professionell .

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack för din feedback och lycka till i framtiden med nya bilen å kör väl 😊👍

Sara A
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Mycket professionell och toppen lärare. Rekommenderar starkt.

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack för din feedback och kör väl med nya bilen😊👍

Philip S
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Är väldigt nöjd över att jag valde Fogels Nya Trafikskola. Micke är en grym lärare som också är sjukt trevligt. Han hjälpte mig utvecklas till en mycket mer kompetent förare och ett lyckat körkort. Skolan har dessutom väldigt fina bilar och en fräsch och trevlig lokal. Kan starkt rekommendera skolan!

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Men tack där Philip för din fina feedback och recension 😊 Väldigt grymt jobbat utav dig med och bra teamwork, glöm inte att tacka far din också för mängdträningen👍 Önskar dig all lycka i framtiden med nya lappen i handen //Michael K

Hannes L
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Micke kommer göra allt för att du ska få alla verktyg du behöver för att klara en uppkörning, och ännu viktigare, för att bli en duktigt förare resten av livet. Utöver hans kompetens och engagemang för sina elever är han också en himla trevlig, rolig och härlig kille. Jag kan garantera att ingen annan körskola i Stockholm är beredda att satsa så mycket på dig för att du ska bli en duktig förare som Micke på Fogels trafikskola! Stort tack för allt!

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Vad glad jag blir för ditt fina och varma omdöme och recension Hannes 💗😊 Det värmer i hela hjärtat och känns värt all möda som man spenderar och lägger ner på alla kunder när man får en sådan grym kickback 😍👍 Det känns alltid lite vemodigt när man skils åt efter en sådan fantastisk resa som vi har gjort ihop. Men jag känner stor tröst och förtroende i att du blir en exemplarisk förare där ute i trafiken. Kör väl där ute och lycka till med allt. //Michael

Josefine F
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Kan varmt rekommendera Fogels Nya Trafikskola! Micke ser till att man är i fas, bockar av alla moment och ger många bra tips under vägen. Jag tror att det gör en till en bättre förare (även efter körkortet). Gillade särskilt att vi körde mycket i stan i början för att vänja mig vid lite hetsig stadstrafik där det gäller att man kan alla regler och är uppmärksam. Det gjorde sluttampen enklare och mindre läskigt att ge sig ut på större vägar. Att jag klarade uppkörningen på första försöket är också såklart ett plus! :) Tack!

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack för din fina feedback och recension Josefin ;-) Sjukt kul och väldigt glad för din grymma prestation med att fixa allt på bara drygt en månad WOW! Lycka till med körningen nu på egen hand och även lycka till med nya jobbet //Michael

Klara G
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Söker du en engagerad lärare utöver det vanliga som alltid är peppande och pedagogisk så rekommenderar jag starkt Micke på Fogels Nya Trafikskola! Idag tog jag äntligen mitt körkort och det var tack vare det superfina stöd jag fick! Stort tack för allt Micke!!

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack för din fina recension Klara, och grymt kul att du inte gav upp så lätt även om det kan vara lite upp och ner ibland. Sjukt glad för din skull att du nailade lappen till slut :-) Lycka till med bilkörningen på egen hand nu Kram Michael

Malin Å
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Utan Micke hade jag nog aldrig lyckats med körkortet lika fort som jag gjorde, man kan nog inte hitta en bättre trafikskola och lärare Rekommenderar stort

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack för din fina feedback :-) Önskar dig lycka till nu med egen bil och praktiken som förhoppningsvis leder till ett fortsatt arbete på Hedins Bil som bilmekaniker Kram Michael

Theodor N
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Blev bra bemött av företaget och Micke levde upp till mina förväntningar för hur en bra körskola ska fungera.

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Grattis till körkortet Theodor😊 , grymt jobbat👍 Kör väl så ses vi där ute i trafiken🚘

Amadeo V
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Supertrevlig approach, lärde mig otroligt mycket på lektionerna. Fick köra en rolig bil i jättefina miljöer. Skönt snack som inramning. Sammanfattningsvis en lärorik och rolig resa som resulterade i ett körkort.

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Skitkul resa från start till mååål Amadeo :-) Önskar dig lycka till med den fortsatta körningen och sedan plugget i Australien.

Arvid N

Jag blev bemött jätte bra Det var bra Körlektion

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Stort grattis till körkortet Arvid, kul att du klarade det innan jul. Kör väl och ta hand om dig

Tyra J
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

En otroligt bra och godhjärtad körlärare som verkligen jobbar för att man ska klara körkortet! Tog körkortet på första försöket efter några månader från att inte ha kört nått innan! Micke har även hjälpt mig efter jag tog körkortet att fixa o trixa så jag har kunnat köpa en vettig bra anpassad bil. Tipsar starkt om Micke och denna körskola!!

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack för din fina review Tyra ;-) Det är alltid lika kul att kunna bistå kunder med funktionsvariationer och se att även de kan ta ett körkort på första försöket. Det har varit en skitkul resa att få lära känna dig under den här tiden. Jag hjälper gladeligen mina kunder med att finna en bra bil som funkar för de specifika behoven som krävs för att underhålla din körträning fram tills att din nya bil är klar. Jag önskar dig all lycka i framtiden med både bil, körträning och nya jobbet inom kort Varma kramar Team Fogels Nya Trafikskola

Michelle Q
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Detta är bästa trafikskolan i Stockholm med bästa trafikskolläraren Micke! Har haft en fantastisk upplevelse hos Micke där jag sett fram emot varje körlektion! Det är en fröjd att gå hos Micke för varje lektion är mycket varierande och man lär sig något nytt varje gång! och Micke, han ställer alltid upp! Det märks att han lägger ner hela sin själ i bolaget och är mån om sina elever att de ska klara uppkörning och kunna köra iväg tryggt och säkert! Om man vill ta körkort med valuta för pengarna så är det verkligen...

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack för dom fina orden och den fina recensionen Michelle ;-) Det värmen i höstrusket. Det är med en stor sorg men samtidigt en stor lycka att först få följa din "Man Christian" och sedan dig på din resa till målet till körkortet :-) Kör väl å tappa inte detta nu när du är höggravid och lycka till med allt Kram Michael

Sonam S
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Just passed my driving test and all thanks to Michael. I was very lucky to have him as my instructor and coach, he has been extremely informative, teaches with lot of patience and is very professional, which is highly appreciable. Michael is very knowledgeable about all things driving, rules and safety, eco driving, tips & tricks to park, etc. Loved our chats on our drives and feel much more confident and competent as a driver, thanks to his guidance. Would definitely recommend learning with Michael.

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Thank you for the kind words and your nice feedback :-) I wish you all the best in the future with your new driver's license and your move to Switzerland You are a great driver Drive well //Michael

Linnea J
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Micke hjälpte mig att ta mitt körkort på första försöket. Jag hade önskat en tydligare planering för lektionerna och under dem. Annars är jag mycket nöjd.

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack för din feedback Linnea😊👍 Vi tar till oss utav detta och ser också vad vi kan göra för att förtydliga planeringen och om möjligen tydliggöra den till att den blir ännu bättre. Vissa kan ha svårt att förstå detta om man har NPF, vilket vi alltid tar hänsyn till, och därför frågar vi om kunden har förstått allt. Kör väl och lycka till med den egna körningen //Michael

Jakob S
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Mkt pedagogisk lärare som ser till att du är mycket väl förberedd för uppkörningen.

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack för din feedback Jakob 😊👍 Lycka till där ute med körningen på egen hand //Michael

William L
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Bästa trafikskolan i stan! Super bra service bra handledare och grymma bilar att åka med! Toppklass på hela paketet passa på att investera ditt körkort hos Fogels nya trafikskolan du kommer inte ångra dig!

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack för din fina feedback William :-) Lycka till i framtiden nu med det nytagna körkortet och håll hårt i det...

Chanel B
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Jag har haft en väldigt krokig väg med körkortet. När jag kom till Micke blev jag välkomnad med mycket förståelse och han anpassade körningen därefter. Han är mycket skicklig på sitt jobb och anpassar körningen efter individen vilket underlättar oerhört. Det är också väldigt lätt att klicka med Micke och under hela denna resa har skratt, humor och positivitet varit starkt närvarande. Micke har lärt mig saker jag aldrig lärt mig någon annanstans och jag är så oerhört tacksam att jag hittade hit. Han har gjort mig uppmärksam...

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Det är nästan så man får en tår i ögat när man läser denna fina recension :-) Det har varit en tuff resa för dig med okunskap, missförstånd och fel pedagogik från de tidigare trafikskolor som har kört med dig. Detta är djupt beklagligt och oprofessionellt. Jag är glad att vi kunde hjälpa dig och hitta just din väg och metod som funkade för just dig. Det är väldigt lätt att slå sig för bröstet och säga att vi bemästrar NPF men sedan när det väl kommer till kritan så har ingen tidigare klarat den uppgiften??? Det har gjort...

Mariam H
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Grymt bra trafikskola, varit så lärorikt från start till mål! Är oerhört nöjd med min hela min upplevelse med Fogels Trafikskola och Läraren Michael är har verkligen hjälpt mig, väldigt kunnig och tålmodig och grym på det han gör! Skulle varmt rekommendera trafikskolan till alla! Tack för allt!

Veronika H
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Michael is an extremely thorough teacher. He provided clear tips and feedback. I feel his best asset is that is very much wants the best for his students. I appreciate that he always is driving for excellence and provides continual reminders. Michael also is very good at identifying an individuals needs and also understands that different people learn in different ways. I highly recommend this Trafikskola.

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Thank you for your great feedback Veronika, it has been a fun and rewarding journey from start to finish. I wish you all the best with your driving license and that you can now enjoy driving yourself wherever you please and that you can also relieve Magnus with driving ;-) Wish you and the family a nice and rewarding summer

Carmen J
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Fogelst Nya Trafikskolan har lyckas med mig med körkort nåt ingen annan skolan lyckades med, så stort tack för det.

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Det är alltid lika kul att kunna hjälpa kunder som inte har lyckats få den hjälp på andra skolor som de behöver för att nå ända till mål och att det finns hopp bara man får rätt förståelse och verktyg för att lyckas :-) Du är väl värd detta körkort, njut så mycket du bara kan nu under sommaren och för all tid framåt som du får glädje utav körkortet

Arvid P
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Otroligt proffsigt och välkomnande. Utbildningen tillfredställer alla områden av körning. Innan utbildningen så var jag besviken då jag hade kuggat en uppkörning. Jag förväntade mig en utbildning som gav mig verktyg inför uppkörningen, men även för körning efteråt. Jag fick allt jag förväntade mig, och mer. Jag köpte ett lektionspaket och en del lektioner, och jag lånade även bilen på uppkörning. Det var bra och väl värt priset. Jag tycker att i helhet har varit en bra upplevelse och jag rekommenderar detta företag...

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Det var en riktigt givande och trevlig resa tillsammans ;-) Alla kan lyckas bara man får den hjälp som erfordras. Grymt jobbat Arvid och njut nu fullt ut med det nytagna körkortet

Maja R
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Jag är väldigt nöjd med den hjälp jag fått på vägen till körkortet. Michael har en god pedagogisk förmåga och kan anpassa sitt sätt att lära ut beroende på elevens behov. Han ser till att man utmanas på rätt nivå. Jag har fått många tips och trix som jag kommer ha med mig i min körning under lång tid framöver. Det är högt tryck på bokade körtider så se till att boka med framförhållning.

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Det har varit en skitkul resa hela vägen till mål. Grymt jobbat hela vägen...Det är inte alltid lätt att naila på första försöket med en snar nedkomst (baby) och även en annalkande flytt. Hoppas du får njuta inom kort efter att du har landat med flytten och den kommande födseln ;-) Lycka till med allt önskar Team Fogels Nya Trafikskola

Kassidy W
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

He cares about his students and tries his best to help the student pass. His way of teaching is special and effective. I would totally recommend this school and Micke especially.

Diyar B
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Rekommenderar skolan till 100% Bra förståelse för personer med olika bokstavskombinationer. Lyhörd lärare och bra teamwork . Uppfyllde över våra förväntningar . Tack Michael Kappe

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Det var ett riktigt sant nöje att få lära känna dig och få förtroendet att få coacha dig hela vägen i mål både med teorin och uppkörningen som du nailade galant😁👏 . Skitkul att få joina i baksätet å få så fin feedback från förarprövaren som du fick. Det är du väl värd så som du har kämpat för detta körkort ⭐⭐⭐⭐⭐💖

Sofia P
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Jättebra, pedagogiskt, lärorikt, noggrant. Man lär sig otroligt mycket tips och tricks som man kan ta med sig i sin körning. Är jättenöjd med trafikskolan!

Josef G
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Är otroligt nöjd med min upplevelse på Fogels Nya trafikskola. Läraren är både proffsig och kunnig. Rekommenderar starkt denna trafikskola för er som vill ta körkort.

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack :-) Sjukt kul att du grejade lappen ;.) Stort grattis och kör väl.

Johanna I
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Väldigt trevlig körlärare som gått igenom alla steg på bra och pedagogiska sätt. Lägger upp planer och gör tid för en för att klara sin uppkörning. Klarade både uppkörningen och teoriprovet på första försöket!

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Starkt jobbat Johanna :-) Lycka till i framtiden med det nytagna körkortet.

Amanda G
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Bästa! Väldigt engagerad och duktig pedagog som anpassar till individen. Duktig att se styrkor och kompensera svagheter. Bryr sig mycket om att det ska gå bra för eleven och försöker ge alla förutsättningar för att lyckas. Väldigt insatt i olika hjälpmedel och anpassningar så att så många som möjligt ska ha tillgång till att köra bil. En fantastik körskola och lärare!

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack för dom värmande orden och den fina feedbacken :-) Lycka till med nya bilen ;-)

Jennifer S
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Michael är otroligt kunnig och pedagogisk, lätt till skratt, tålmodig och ambitiös. Lätt bättre än alla lärare jag haft innan. Framförallt uppskattar jag att jag har fått hjälp att hantera rädsla inför att sitta i bilen. Om du ska köra i stan är Michael det bästa alternativet!

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack Jennifer för den fina feedbacken, det är alltid kul när vi körde i bilen och det är oförglömligt ;-) Stort lycka till i livet med studier, pojkvännen och det nytagna körkortet. Du är saknad ;-)

Anna D
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Jag bytte till Fogels skola efter dåligt bemötande på en annan skola. Hos Micke har jag alltid blivit vänligt bemött, med en stor dos humor, även om jag kommit sent eller missat något. Under mina körningar har han varit pedagogisk och rak, utan att bli sur. Han gillar sitt jobb och det märks, han lägger stort engagemang i alla sina elever. Han försökte heller aldrig truga på mig att köpa fler lektioner än vad jag själv kände för vilket andra kärskolor försökt göra. Tack bästa Micke för körkortet!

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Va glad man blir när man får en sådan värmande feedback 😊💪 Det har varit ett sant nöje att få lära känna dig under den här tiden. Stort lycka till med allt framöver😉👍

Tuva L
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Jag blev bemött av företagen på ett väldigt välkomnande sätt. Jag hade höga förväntningar för att jag hade hört mycket bra om körskolan och de var över mina förväntningar. Jag kan rekommendera fogels nya trafikskola starkt.

Tack för din fina feedback Tuva 💗 Stort lycka till i fortsättningen 😉👍

Heyes J
Skrev om Fogels Nya Trafikskola

Kan vart rekommendera Fogels Ny Trafickskola blev proffsigt bemötande och jag klarade teorin och körningen på första försöket. Kändes tryckt från början till slut. Med vänlig hälsning Hayes Jemide ,

Svar från Fogels Nya Trafikskola

Tack för din raka och fina feedback Heyes, känns tryggt att se dig ute på vägarna 😊💪