Folier.se

Folier.se

• BadgeSixYears
1 721

Välkommen till Folier.se Vi det lilla företaget med den stora kompetensen när det gäller maskiner och material för tryck på mjuka och hårda material. Vi erbjuder dig stöd och råd när du vill ta steget för att starta eller utveckla din tryckverksamhet och har expertis inom områden som till exempel DTF och DTG, skärplottrar...

1721 omdömen om Folier.se

Sedan starten hos Reco 2019

Jennie L
Skrev om Folier.se

Snabbt och enkelt att beställa, snabb leverans och alltid fina produkter 🙌

Roland K
Skrev om Folier.se

Bra material och väldigt kompetent kundsupport. Snabba leveranser.

Åsa J
Skrev om Folier.se

Har fortfarande inte fått det jag beställt. Har alltid kommit mycket snabbt men den här gången fungerar det uppenbarligen inte.

Svar från Folier.se

Hej, Tyvärr verkar ditt paket fastnat på deras terminal då ordern bla det blev beställt som företagspaket med ett privatnamn som mottagare. Vi håller en kontakt ang detta med dig.

Smart A
Skrev om Folier.se

Snabbt och bra kvalitet, men godiset ur paketet är borta =(

Angelina L
Skrev om Folier.se

Super bra, snabb leverans och bra utbud!

Lena K
Skrev om Folier.se

Bra service, Ok priser.. vi köpte en värmepress och är nöjda hitills.. vi kommer att köpa mer varor i framtiden..

Linnea A
Skrev om Folier.se

1. Folier.se hade en ok användarvänlighet men hade önskat fler sorteringsmöjligheter i rullistan. Jag fick fram hur mycket som helst när jag sökte på "silhouette". Som en ny användare av plottermaskin så var det svårt att förstå vad jag behövde. 2. Bra 3. Frakt något dyrare än andra sidor. Jag beställde folie, transferfilm och tillbehör till plottermaskin

Svar från Folier.se

Hej, tack för inputen, vi försöker ständigt förbättra oss och ser här en möjlighet att utveckla sortering/sökning. När det gäller frakten, så är tyvärr frakt en betydande kostnad för oss alla.

Martin L
Skrev om Folier.se

Visserligen var webbshoppen trasig men jag fick mycket bra hjälp av Kundservice. Snabb leverans och bra kvalitet

Svar från Folier.se

Härligt att du fick den hjälp du behövde. ps nu ska shoppen funka utmärkt igen ds

Staffan N
Skrev om Folier.se

Bra bemötande. Bra sortiment. Men vid flera tillfällen när jag köpt vinyl har den första metern på rullen haft svårt för att släppa skydds folien.

Per J
Skrev om Folier.se

Har köpt en Epson transfer skrivare som fungerar otroligt bra! Folier är dessutom väldigt snabba med leveranser när vi behöver tillbehör.

Sundbybergs Kyl & Värmecenter AB

Snabbt enkelt och prisvärt Var till deras lager och hämta upp

Stefan M
Skrev om Folier.se

Lättmanövrerad hemsida med mycket information att ta del av. Jag hade kontakt med kundsupport innan beställning som gav en god vägledning i vilken utrustning som passade vår verksamhet samt bra användartips.. Snabb handläggning av beställning. Rekommenderas varmt.

Anders F
Skrev om Folier.se

Snabb och bra inte provat produkten än

Stefan J
Skrev om Folier.se

Snabb leverans, bra varor. Köpte en Cameo 4 och vinyl.

Niklas N
Skrev om Folier.se

Alltid super snabba leveranser och alltid hjälpsamma. Lösningsorienterade delux.

Predrag M
Skrev om Folier.se

Folier.se är en riktigt bra hemsida som är lätt att förstå med bra priser. Leveransen är snabb

Patty F
Skrev om Folier.se

Quick service! Tack så mycket!

Kenneth S
Skrev om Folier.se

Har handlat där tidigare utan krångel, men nu sist blev delen massa krångel. Inte alls bra.Funderar på att skaffa en annan leverantör. Har handlat i Polen tidigare utan krångel. Kenneth.

Svar från Folier.se

Hej, vi hade tyvärr problem med vår webbutik under en period, men nu är vår nya webbutik lanserad och inga sådana problem. finns kvar. Vad jag kan se så fick du även hjälp att lägga din order manuellt, så hoppas verkligen att du fortsätter handla från oss.

Conny E
Skrev om Folier.se

Bra och snabb service hos Folier. Lite långsam transport.

Paun R
Skrev om Folier.se

Helt galet SNABB leverans! Grymt!

Katalin L
Skrev om Folier.se

Jag är alltid nöjd med Folier. Snabb och professionell.

Linda L
Skrev om Folier.se

Väldigt snabba med leverans, bra packat, trevliga och bra produkter, finns inget att klaga på :)

Robert P
Skrev om Folier.se

kanon bra Snabb och smidig leverans

Eva J
Skrev om Folier.se

Hon tog sig tid att leta upp tidigare beställning och se vad jag hade beställt. Mycket trevligt bemötande.

Margareta N
Skrev om Folier.se

Deras webshopen snurrar och det går ej att fullfölja beställning de senaste åren samt väldigt rörigt och otrevligt som kund att ha med dem att göra

Svar från Folier.se

Hej, Vi har tyvärr haft problem med vissa delar av webbutiken, men det löser sig de närmaste dagarna då vi lanserar en ny webbutik.

Nadja D
Skrev om Folier.se

Bra service och snabb leverans. Kommer absolut beställa från Folier igen.

Ranaa R

انتم رائعين يارفاق وصول الطرد بسرعة

Jonas M
Skrev om Folier.se

Bra utbud av produkter. Kanske lite dyrare på vissa vinyler och tillbehör. Snabb respons vid frågor och funderingar.

Jim Ö
Skrev om Folier.se

Bra bemötande. Mycket bra information när man va där. Kommer handla fler gånger

Mattias S
Skrev om Folier.se

Bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra

Melker M
Skrev om Folier.se

Förutom väldigt dyrt porto var det utmärkt!

Svar från Folier.se

Hej, Vi tar ut självkostnad för frakten och tyvärr har det blivit dyr för oss alla.

Mikael J
Skrev om Folier.se

Bra bemötande. Svara på frågor till och med om produkter som dom inte har men konkurrenter hade. Snabb leverans. 5/5

Södertälje O

Bra trevliga, snabb leverans, kan dock vara ont om artiklar på lagret att beställa. Köpte Transferpapper.

Mikael L
Skrev om Folier.se

Vi upplever Folier som en bra leverantör. Det vi saknar är ett besök från deras representant som kan tipsa om nyheter m.m. inom anodiseringsfärger. Mvh.Mikael Loorentz ABU AB

Svar från Folier.se

Tack för dina synpunkter, vi ska ta tag i den saken.

Sofi H
Skrev om Folier.se

Folier verkar ha ett mindre bra affärssystem. Första gången vi gjorde affärer med företaget skickade ni en påminnelse för en faktura som var betald 9 dagar före förfallodatumet. Nu sista beställningen så stämmer inte kvittot med beloppet ni dragit från kortköp, allt detta medför merarbete vilket gör att vi sätter betyget under medel. Men allt är långt från dåligt ni har trevlig personal som är tillmötesgående när man kommer till er och hämtar beställningar, produkterna fungerar väldigt bra.

Svar från Folier.se

Hej, vi vet att vi tyvärr haft ett öresutjämningsproblem vid vissa transaktioner och håller på att åtgärda saken och ber verkligen om ursäkt till er som drabbats av detta.

Matilda D
Skrev om Folier.se

Riktigt trevliga och kunniga personal. Fick snabbt hjälp med mitt ärende och det uppskattade jag verkligen

Lena P
Skrev om Folier.se

Bra service och snabb leverans

Åsa G
Skrev om Folier.se

Mycket tillmötesgående och bra att ha att göra med! Har köpt en skärplotter, vinyl och är i begrepp att inhandla ytterligare en maskin. Folier.se har kunnat svara på alla våra frågor, är det något de inte vet direkt tar de reda på det. Mitt intryck av Folier.se hittills är enbart positivt!

Monica W
Skrev om Folier.se

Har alltid beställt via hemsidan. Hittar allt jag behöver och nöjd med kvaliteten. Alltid snabb leverans med rätt produkt och antal. Trevlig med dessa överraskningar i paketet. Jag köper produkter genom sublimering och tryck.

Malin M
Skrev om Folier.se

Alltid stort utbud, bra beskrivningar och snabba leveranser.

Arshak K
Skrev om Folier.se

Tack för snabb leverans och bra kvalitet

Erik H
Skrev om Folier.se

Alltid vänligt och hjälpsamt bemötande. Skickar otroligt snabbt!

Johan N
Skrev om Folier.se

Bra produkter och snabb leverans

Carlos B

Bra ! Kvalitet och underbar produkter

Felicia A
Skrev om Folier.se

Snabb leverans och sakerna var hela när de kom!

Sebastian H

Överraskande snabb leverans! Köpte en cricut maler 3

Kjell N
Skrev om Folier.se

Snabb leverans och bra sortiment.

Erik B
Skrev om Folier.se

Jätte bra grejer snabba leveranser

Hans P
Skrev om Folier.se

Utmärkt hemsida med all tänkbar information för mig som kund och nybörjare. Samtliga beställningar har levererats otroligt snabbt och korrekt. 5/5 stjärnor //Daniel

Kari T
Skrev om Folier.se

Man får det man beställer och det går snabbt att få grejerna!