Folier.se

Folier.se

Välkommen till Folier.se!

Vi är företaget med stort utbud och snabba leveranser. På Folier.se kan vi erbjuda dig en rad olika produkter så som maskiner och material för tryck på textil eller hårda material.

Hos oss hittar du produkter inom kategorierna:
- Skärplotter
- Transferpressar & Tillbehör
- Skrivare & Färg
- Vinyler & Tillbehör
- Printbara Material & Produkter
- Doming/Kupol dekaler
- Badges
- 3D-skrivare

På vår hemsida kan du välja mellan märken som Silhouette, Graphtec, OKI, Forever, Epson, Happy Press, Secabo, Stahls’, SEF, Aslan, Ritrama och många andra. Med snabba leveranser kommer dina varor säkert och snabbt fram till dig. Varmt välkommen till Folier.se!

Läs vad 859 kunder tycker om Folier.se 2

2021-06-23
    Väldigt bra och kunnigt bemötande. Kände inte till företaget innan. Fantastiskt snabb leverans, på bara en dag! Köpte en folieskär maskin.
    2021-06-22
    Ok hemsida, dock är det lite halvsegt att klicka på färgerna för att få rätt namn/färgkod, var bättre innan.
    Kommentars fältet till sin order syns nog inte tillräckligt effektivt då jag önskade en extra färgkarta över vinylerna men fick ingen… lätt o missa eller slut på lager..?

Annars supernöjd!
    Tack för återkopplingen, vi förstår dina synkunkter och ska gör vad vi kan för att åtgärda detta. Folier.se
    2021-06-22
    Bra och snabb handläggning och jag hade inga speciella förväntningar, beställde folie och några tillbehör, blev positivt överraskad av den korta leveranstiden!
    2021-06-22
    Grymt snabb leverans! Hela köpupplevelsen kändes väldigt proffsig, allt från webbshoppen till mottaget paket. Allt var förpackat bra och dessutom lite godis i paketet, alltid trevligt :)
    2021-06-21
    Snabb leverans av fina varor som jag kommer ha stor nytta av. Rekommenderas!
    2021-06-20
    Bra grejer och snabb leverans. :)
    2021-06-20
    Snabb leverans, bra förpackade varor och mycket bra material.
    2021-06-20
    Bra produkter men dålig benötsnde av receptionen. Intr alls lätt att komma överens med.
    Hej, det låter inte bra, vi ber om ursäkt om ni inte blevbenötta på ett korrekt sätt. Folier.se
    2021-06-17
    Vi har alltid fått bästa bemötande, mycket god service och bra support. SUPERNÖJDA!
  • P &
    2021-06-16
    Ett bra bemötande men inget händer. Vi har ännu inte fått någon offert på vad vi ville ha. Förväntan är att få en offert men efter 3 veckor inte fått någon ännu blir man besviken.
    Vi har även efterfrågat varor men efter 2 år har vi ännu inte fått återkoppling på det. Tycker heller inte att mugg trycken fungerar till 100% bra. Heller inte skärmaskin.
    Hej, detta låter som något har blivit helt fel, kontakta oss på 08-55424060 eller support@folier.se, så här ska inte upplevelsen vara. Folier.se
    2021-06-15
    Snabb leverans. Hade den vinyl och verktyg jag behövde i lager, så det räcker för ett positivt betyg.
  • Leif L
    2021-06-14
    Vi har varit hyresvärd till Folier under 3 års tid. Allting har belöpt väldigt bra och smidigt. Vi förstår det som att Folier expanderat kraftigt och vuxit ur lokalerna. Denna expansion har följaktligen överstigit deras tidigare högt satta mål - och är följden av uppskattning hos deras kunder.

Vi har bara goda vitsord i vår relation till företaget och önskar dem lycka till i sina nya, större lokaler.
    2021-06-14
    Super leverantör som alltid levererar bra service och artiklar, mycket nöjd kund
    2021-06-10
    Trevlig kundtjänst, bra priser snabba leveranser.
    2021-06-10
    Det var lätt att beställa och snabbt och smidigt gick det!
    En sak jag saknade i information om folier var tjockleken, men jag kan även ha missat det i texten.
  • Josef W
    2021-06-09
    Kanon kvalitet på vinylen varje gång.
    Mycket snabb leverans!
    2021-06-08
    Jag köpte 2 extra autoblade knivar till min silhouette cameo 3.
    Tyvärr saknades en kniv i leveransen, kontaktade Folier och fick en ny skicka utan problem! Alltid fått bra service från dem!
    2021-06-08
    Transferfolie.

Bra service..leverans lite sämre. Fick åka och hämta på utlämningsställe. Krångligt.
    2021-06-06
    Ringde till folier för att köpa en kartong med muggar för sublimering. Dagen efter stod det en kartong på jobbet. Sjukt snabb service. Och mycket trevlig personal.
    2021-05-31
    riktigt bra service och bra bemötande i tele, hjälpsam, trevlig och snabb leverans. nöjd till 110 %.
    2021-05-30
    Snabb leverans och bra produkter. Jag kommer absolut handla mer ifrån denna sida.
    2021-05-28
    Köpte folie,allt var bra paketerat och bra folie samt snabb leverans!
    2021-05-28
    Otroligt snabba och pålitliga!
    Beställde en värme press mm olika transfer tillbehör och allting skickades samma dag och kom fram dagen efter, Helt rätt företag att beställa ifrån 💯
    2021-05-27
    man borde kunna kombinera färger på folier som privatperson . inte lönt att köpa 5m 10m 25m blå

men att köpa 5m 10m 25m av olika färger borde oxå ge rabbat
    2021-05-25
    Kontakt via mail, snabbt svar på min tekniska fråga kring folie till dörrhandtag bilen. Smidig beställning snabb leverans.
    2021-05-25
    Snabb och bra service och snabb leverans. Bra produkter.
    Vinyl
    Mycket bra service, snabb leverans! Enkelt och smidigt!
    2021-05-25
    Snabb bra leverans och bra kvalité.
    Snabb leverans.
    Väl packat.
    Godis!
    2021-05-24
    Hittade lätt vad jag sökte och fick varorna snabbt 👍
    2021-05-24
    Köpt en skrivare, press och en del tillbehör. Textilvinylen fanns tyvärr inte just nu i reflex, vilket är tänkt att vara det jag kommer att använda. Så det fick bli några andra färger till att börja med, då jag ändå är fullständig nybörjare på detta och har en hel del att lära mej framför..

Snabb leverans, uppskattas alltid!!
    2021-05-23
    Snabb och bra service! 👌
    Rekommenderar starkt! 1
    2021-05-22
    Snabbt och enkelt, kvalitets varor!
    Supernöjd och återkommande kund!💛
    2021-05-17
    Vinylen var lätt arbetat och gjorde det den skulle. Inga konstigheter.
    2021-05-17
    Snabb leverans, bra produkt. Hoppas att nästa gång jag behöver något blir jag lika nöjd som nu.
  • Mattias N
    2021-05-16
    Alltid snabba leveranser med rätt varor, finns alltid det jag behöver i lager.
    2021-05-14
    De på Folie har varit otroligt hjälpsamma.
    Den servicen är guld värd
    2021-05-10
    Hade en del frågor om Silhoutte via mail. Fick svar och råd och synpunkter från en väldigt tillmötesgående kvinna vilket resulterade i att en sådan nu finns här o väntar på första jobbet
    2021-05-10
    Köpte forever laser transparent (no background) Vilket gav ett mäkta imponerande resultat till tidigare transferpapper jag använt. // Blivande storkund.
    2021-05-10
    Helt fantastiska , bra bemötande & service.
    Fått hjälp trots att jag själv inte är så teknisk
    2021-05-08
    Jag har blivit väl bemöt av företaget vid förfrågningar angående deras produkter.
    2021-05-07
    Mycket seriösa. Snabba med o packa o skicka. O underbara produkter .
    2021-05-07
    Snabb och bra service, återkommer! 🤗
    2021-05-07
    Älskar servicen och deras kunniga personal
    2021-05-06
    Snabb leverans, men om du är privatperson: kom ihåg att klicka i med moms...
    2021-05-06
    Driver ett litet hobbyföretag och köper det mesta av min vinyl m.m. härifrån. Tydlig hemsida, bra instruktioner, snabba leveranser.
    2021-05-04
    Jag fick all hjälp med att beställa varorna av en väldig professionell person. Då jag inte har större kunskap men kände mig trygg i all hjälp och tips jag fick.
    2021-05-03
    Hej!
    Jag köpte 1 meter folie som jag äntligen hittade hos Folier.se jag kan bara säga att detta företag är tillmötesgående, jag kom på att kanske behöver jag appliceringsfolie också för mitt projekt så jag mailade och bad dem lägga i min redan lagda order. Jag fick ett bekräftelsemail att det är fixat. Hela min upplevelse på företaget är en bra och snabb service samt leverans=) Nästa gång jag behöver folier så är det att lägga en beställning här.
    2021-05-01
    Stort urval av produkter och mycket bra hjälp med instruktioner.
    2021-05-01
    Funkar som förväntat, inga konstigheter