Folkare Begravningsbyrå

www.folkarebegravningsbyrå.se
  • BadgeSevenYears
Ligue 0226-25 01 97 Compartilhar

About company

Varmt välkommen till Folkare Begravningsbyrå! När det otänkbara inträffar medför det många tankar och funderingar. Vi vill hjälpa dig att få ett så smidigt tillvägagångssätt som möjligt i den tid som kan vara så svår att hantera. När du kontaktar oss bokar vi in en tid där vi i lugn och ro samtalar kring hur begravningen ska...

508 omdömen om Folkare Begravningsbyrå

Sedan starten hos Reco 2018

Helena P
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Vi fick ett proffsigt och trevligt bemötande från första stund. De var både snabba, bra att återkoppla och tydliga. Tacksamma för hembesök I kyrkan var det också bara positivt Boken med bilder jättefin Vi har bara positiva ord att säga

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Tack Helena för att du lämnade oss ett omdöme - det värmer att få så fina ord. Stort tack för att vi fick Ert förtroende. Med önskan om en ljus och vacker vår - Varma hälsningar / Jörgen, Sophie & Sophie

Anette S
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Jättenöjda, proffsiga och trygga.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Anette. Varmt tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Önskar dig en fin och härlig vår, varma hälsningar / Jörgen, Sophie och Sophie

Marianne S

Mycket bra bra bemötande och hjälpsamma Mari-Anne Svensso

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Marianne, Varmt Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme samt att vi har fått Ert förtroende att hjälpa till i denna stund. Vi önskar er en fin vår Med varma hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Lars-Erik D
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Varma människor som är bra att ha att göra med. Flexibla och villiga att tillmötesgå kundens önskningar.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Lars-Erik, varmt Tack för ert förtroende samt din tid att skriva ett omdöme. Önskar dig/er en fin vår / Jörgen, Sophie & Sophie

Anna N
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Hej. Jag och mina systrar blev väl bemötta av Sophie i samband med vår mamma Ing-Britts bortgång. Döden kom oväntat och vi hamnade mitt i en storm och ohanterligt trauma. Därför kändes det enormt fint att ha er som stöd i en mycket svår sorg. Kändes så fint att Sophie hade en koppling till oss och vår mamma. Sophie blev vår röst och trygghet i livets svåraste stund. Begravningen blev så vacker och personlig där vår mammas personliga sidor så väl kom fram. Allt var så fint gjort med värme. Däremot hade jag personligen valt...

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Anna - Varmt tack för ditt fina omdöme och förtroendet vi fick till att hjälpa er i denna stund. Tack för att du berättar om eran upplevelse, vi tar ett samtal med personalen i kyrkan så att dom tänker på det till nästa gång. Vi hoppas att ni får en varm och fin vår, ta hand om varandra. Hälsningar från Jörgen, Sophie och Sophie

Monica N
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

De var lugna och tillmötesgående och var till stor hjälp med allt när man mist någon och är förvirrad och ledsen. Svarade snabbt när frågor dök upp. Mina förväntningar på dem levde de upp till 100 procent.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Monica, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme, betyder mycket för oss, Ett varmt Tack att vi fick ditt fina förtroende att hjälpa till i denna stund. Med varma hälsningar: Jörgen, Sophie & Sophie

Helena N
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

De var i samband med min mammas bortgång som vi hade Folkare begravningsbyrå. De gjorde ett fantastiskt bra jobb och var lugna och empatiska så det var en fin stund inför begravningen när vi planerade den. Sen själva begravningen så hade de fångat upp allt vi sa om mamma och det blev ett fint farväl av mamma. De för ett fantastiskt bra jobb. Så tacksam för deras fina engagemang

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Helena, varmt Tack för ditt fina omdöme och att vi fick det fina förtroendet att hjälpa Er i denna stund. Vi hoppas nu att ni får en fin och skön vår/sommar Med vänliga hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Annelie E
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Vi är mycket nöjda med bemötandet och med all hjälp i vår svåra stund. Det var en lugn och avslappnande miljö i lokalen , kändes som hemma i någon väns vardagsrum. Rekommenderar Folkare Begravningsbyrå till 100 %.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Annelie och Varmt Tack för ditt omdöme, vi är tacksamma över att få hjälpa Er i denna stund. Önskar att ni får en härlig och skön vår. Vänliga hälsningar // Jörgen, Sophie och Sophie

Stig S
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Mycket bra och proffsigt arbete

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Stig Tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss - Vi önskar Er en fin vår/ sommar med hopp om mycket sol och värme. Vänliga hälsningar // Jörgen, Sophie och Sophie

Ingalill S
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Ett trevligt och proffsigt bemötande. För mig var det min första kontakt med en begravningsbyrå. Det gällde begravning av min far. Alla frågor och funderingar fick vi hjälp med. Hela begravningen blev en värdig tillställning.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Ingalill, Varmt tack för ditt omdöme och för det förtroende vi fått av Er, Vi önskar er en fin vår och sommar Med varma hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Malin L
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Vi fick ett mycket respektfullt, personligt och proffesionellt bemötande. De guidade oss genom allt i en svår och ledsam tid och de svarade alltid på alla frågor och löste allt vi önskade. De kom med bra förslag och lösningar och vi kände oss väl omhändertagna. Vi kommer varmt rekommendera Folkare Begravningsbyrå till nära och kära. Med vänlig hälsning, Malin Löfqvist

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Malin och varmt Tack för ditt fina omdöme och Tack för att vi fick ert förtroende ♡ Varma tankar från oss, med önskan om en fin vår / Jörgen, Sophie & Sophie

Maria G
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Mycket bra bemötande från början till slut

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Maria och varmt Tack för ditt omdöme, vi är tacksamma över få hjälpa er i denna stund. Jörgen, Sophie och Sophie

Anna-Karin T

Kunniga, trevliga,blivit bra bemötta

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Anna-Karin, varmt tack att du skrivit ett omdöme samt att vi har fått ert förtroende att hjälpa till i denna stund. Hoppas nu att ni får en fin och skön vår/sommar. Med varma hälsningar, Jörgen, Sophie och Sophie

Arne H
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Mycket bra, med en personlig kontakt.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Arne och Tack för din tid att skriva omdöme, och tack för att vi fick förtroende att hjälpa till. Varma hälsningar från Jörgen, Sophie & Sophie

Gunilla L
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Så fantastiskt fint bemötande. Hjälpsamma och lyhörda. Ordnade med alla förslag och önskemål så det blev den finaste och vackraste begravning vi bara kunde önska.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Tack Gunilla för dina fina ord, och tack för att vi fick hjälpa till i en svår stund ❀ Varmaste hälsningar / Jörgen, Sophie & Sophie

Stefan J
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Vi blev jättebra bemött, fick bra information. Det blev en fin begrsvning

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Stefan och varmt Tack för ditt omdöme och Tack för att vi fick ert förtroende. Med önskan om en fin vår / Jörgen, Sophie & Sophie

Peter G
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Allt toppen rakt igenom. Allt toppen rakt igenom..

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Tack Peter, för ert förtroende och fina omdöme. Önskar dig en lugn och fin vår / Jörgen, Sophie & Sophie

Gunilla L
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Jag blev mycket bra bemöt. Dom var mycket kunniga, och dom ordnade allt stort Tack

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Gunilla och tack för dom fina orden, vi är tacksamma över få hjälpa er i denna stund. Ta hand om Er / Jörgen, Sophie och Sophie

Inger M
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Ett mycket trevligt bemötande Förväntningarna blev mycket mer än Vi hade föreställt oss Upplevelsen var mycket fin och något Vi kommer att rekommendera

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Inger Tack för att vi fick hjälpa er i denna stund och Tack för ditt fina omdöme, de betyder mycket för oss. Önskar er allt gott / Jörgen, Sophie och Sophie

Monika M
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Mycket tacksam och nöjd med så fint bemötande.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Tack Monika för dina fina ord och för att vi fick förtroendet att hjälpa till Med önskan om en skön vår / Jörgen, Sophie & Sophie

Kerstin E
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Bra bemötande och kunnig personal samt bra stöd i situationen. Har haft kontakt med de tidigare och fick även denna gång bra bemötande Var en helhet av av begravning

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Kerstin Varmt tack för ditt fina omdöme och tack för att vi fick förtroendet till att få hjälpa er. Det betyder mycket för oss. Varma hälsningar // Jörgen, Sophie och Sophie

Åke B
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Helt är nöjd med det hela. Bra genomfört arr.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Åke och varmt Tack för dina ord och att vi fått ditt fina förtroende. Med vänliga hälsningar // Jörgen, Sophie & Sophie

Marie S
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Fantastisk personal, varmt och proffsigt bemötande. Vi är så nöjda med allt Folkare Begravningsbyrå gjort för oss. Rekommenderar denna begravningsbyrån varmt.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Marie, Tack för ditt fina omdöme samt ett varmt tack för att vi fick ert fina förtroende i denna stund. Med varma hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Marie-Louise S
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Jag blev väl bemött och omhändertagen, återkoppling per telefon om allt var bra. Jag köpte en borgelig begravning med minneskula vilket var väldigt vackert. Trevlig personal och borgelig förrättare.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Marie-Louise, så bra att du känner dig nöjd då är vi också nöjda :) Varmt tack för ditt omdöme och att vi har fått ditt fina förtroende Med vänliga hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Birgitta S
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Jätte nöjd! Mycket trevligt och harmoniskt möte.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Birgitta, varmt Tack för dina ord och att vi fått ditt fina förtroende. Med vänliga hälsningar // Jörgen, Sophie & Sophie

Håkan L
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Mycket bra på alla sätt bra bemötande proffesionellt!

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Håkan, varmt Tack för ditt omdöme, det betyder mycket för oss. Med vänliga hälsningar // Jörgen, Sophie & Sophie

Sören L
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Väldigt nöjd med allt ………………..

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Sören, varmt Tack för ditt omdöme och tack för att vi fick ert förtroende i denna stund. Med varma hälsningar// Jörgen. Sophie & Sophie

Anders L
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Mkt bra bemötande, bra service och hjälp genom hela proceduren. Väldigt snabba med att svara och agera. Vi är helnöjda.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Anders, stort Tack för ditt omdöme och tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till Med vänliga hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Stefan E
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Mycket tillmötesgående och hjälpsamma.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Stefan, Tack för ditt omdöme och tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till ❤ Med varma hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Christer M
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Ett personligt och engagerat bemötande med stor kunnighet. Förväntningar om hjälp och rådgivning uppfylldes till fullo. Preliminära kostnader för kista, blommor, annonser, programkort, catering, annonser och övriga kostnader stämde väl med fakturering.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Christer, varmt Tack för din tid att skriva ett omdöme samt att vi fick Ert fina förtroende att hjälpa er i denna stund. Varma hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Jeanette T
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Mycket trevliga och ringde flera gånger och frågade hur jag mådde efter mammas dödsfall ända till begravningen. Så otroligt nöjd

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Jeanette och varmt Tack för ditt fina omdöme och tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er ♡ Med önskan om en fin vår / Jörgen, Sophie & Sophie

Lars-åke J
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Vi är absolut nöjda med allt vad gäller Folkare begravningsbyrå. Men samarbetet med Ludvig kan man ifrågasätta, där har det inte fungerat tillfredsställande.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Lars-Åke, Varmt Tack för din tid att skriva ett omdöme samt att vi fått ert förtroende, Håller med att det varit struligt ett tag med Ludvig då det har slutat personal utan att vi heller har fått reda på det, men vi har pratat med dom senast förra vecka om detta så hoppas på bättring från dem.

Stig S
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Vi har tidigare vänt oss till Folkare begravningsbyrå när föräldrar har avlidit, och har upplevt ett fint och värdigt bemötande vid dessa tillfällen. Våra förväntningar var desamma nu och dom motsvarades till fullo i samband med min frus bortgång.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Stig, Varmt Tack för ditt omdöme och att vi har fått det fina förtroendet att hjälpa till i denna stund. Önskar dig/er en god fortsättning på de nya året. Varma hälsningar Jörgen, Sophie & Sophie

Camilla G
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

jätte fint bemötande. en tung stund som blev hanterbar. Tack

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Camilla, Tack för din tid att skriva ett omdöme och att vi fick det fina förtroendet att hjälp er. Önskar er alla en god fortsättning på de nya året. Varma hälsningar Jörgen, Sophie & Sophie

Ann J
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Väldigt fint bemötande och hjälp i vår sorg 🙏

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Ann, varmt Tack för ditt omdöme och att vi fick hjälpa Er i denna stund Med varma hälsningar från Jörgen, Sophie & Sophie

Anneli J
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Fint o respektfullt bemötande , bra hjälp inför begravning . Trevlig och hjälpsam personal Saknar dock information om hur det går till när gravplats ska bestämmas o vad som händer inför urnnedsättning

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Anneli Varmt tack för ert omdöme och att vi fick det fina förtroendet att hjälpa till i denna stund. När det gäller gravplatsen så ska församlingen skicka ut information angående gravplatsen om det inte har gjort det så ring till församlingen. Med varma hälsningar Jörgen, Sophie & Sophie

Maud E
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Mycket positivt . Fick all hjälp vi behövde i ivåran stora sorg med begravning och minnes- stund m.m. Maud Ericsson

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Maud - Tack för att du lämnat ett så fint omdöme till oss och Tack för att vi fick förtroendet till att hjälpa er ♡ Önskar er alla en god fortsättning på de nya året. Varma hälsningar Jörgen, Sophie & Sophie

Michael P
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Jag tycker vi har blivit bemött på ett mycket bra och proffsigt sätt. Allting har gått enligt det inledande samtalet och efter våra önskemål. Jag kan verkligen rekommendera Folkare Begravningsbyrå.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Michael - Tack för att du tog dit tid att skriva ett fint omdöme till oss och tack för att vi fick erat förtroende att hjälp er med denna stund. Önskar er en god fortsättning på de nya året - Varma hälsningar från Jörgen, Sophie & Sophie

Birgit F
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Otroligt otroligt serviceinriktade, super trevliga, verkligen dom bästa

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Birgit, tack så mycket för din tid att skriva ett omdöme samt att vi fick det fina förtroendet att hjälpa er i denna stund i livet. Hoppas att ni har haft en fin jul trots allt Med varma hälsningar/ Jörgen, Sophie & Sophie

Ewa P
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Vänligt, hjälpsamt och mycket proffsigt bemötande.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Ewa och varmt Tack för att vi fick förtroendet till att hjälpa Er - Önskar att ni får en fin Jul och Gott Nytt År. Varma hälsningar från Jörgen, Sophie & Sophie

Jeanette G
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Tillmötesgående, omtänksamma, professionella i sitt uppdrag.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Jeanette och varmt Tack för dina fina ord och tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till ❤ Med önskan om ett fint avslut på året och glädje i det nya / Jörgen, Sophie & Sophie

Yvonne L
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Ett väldigt fint bemötande o god hjälp med våra önskningar om begravningen, vi har anlitat dom tidigare. Härnäst kommer vi alltid ta dom till hjälp. Dom är bäst.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Yvonne, tack för ditt fina omdöme och ett varmt Tack att vi fick det fina förtroendet att hjälpa Er. Med varma hälsningar/ Jörgen, Sophie & Sophie

Renee K
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Jag blev bemött på allra bästa sätt och fick den hjälp som behövdes i en tung tid. Tack! Renée Karlsson

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Tack Renèe - för att du lämnat ett så fint omdöme till oss och Tack för att vi fick förtroendet till att hjälpa er ♡ Med varma hälsningar / Jörgen, Sophie & Sophie

Göran B
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Jag vet inte riktigt vad jag förväntade mig trots att min mor en gång i tiden jobbade på Folkare Begravningsbyrå och att jag därigenom hört en del om hur en begravningsbyrå fungerar. Hur som helst, när nu pappa skulle begravas, så fick vi ett väldigt professionellt bemötande av Sophia. Vi är ju tre syskon, alla med ganska starka viljor och ideer om hur saker och ting skall göras. Men Sophia låg på något sett i framkant hela tiden med sina goda förslag, vilket underlättade då vi inte hamnade i så mycket diskussioner. Där...

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Göran Stort Tack till dig och för att vi fick förtroendet till att hjälpa Er, det betyder mycket för oss. Varma hälsningar / Jörgen, Sophie & Sophie

Els-Britt K
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Underbara Sophie Dickförs.. Rätt person på rätt plats. Så nöjd med allt som Folkare begravningsbyrå hjälp oss med ❤

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Els-Britt och varmt Tack för dina fina ord och tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till ❤ Med önskan om ett fint avslut på året och glädje i det nya / Jörgen, Sophie & Sophie

Yvonne T
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Jag vände mig till Folkare Begravningsbyrå för jag har haft med dom att göra tidigare. Jag visste inte hur jag skulle gå tillväga när jag fick ett dödsfall som hamnade på mig att ta hand om. Jag fick mycket hjälp och stöd. Jag känner mig väl omhändertagen. Jag fick hjälp och stöd med en krånglig och jobbig situation . Det hade jag inte klarat utan deras hjälp. Så tacksam.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Tack Yvonne för att du lämnat ett så fint omdöme och Tack för att vi fick hjälpa till ♡ Med varma hälsningar / Jörgen, Sophie & Sophie

Fredrik B
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Trevligt och proffsigt bemötande, bra på alla sätt

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Fredrik och varmt Tack för ditt fina omdöme och tack för Ert förtroende Med önskan om en fin december / Jörgen, Sophie & Sophie

Doris Pia Margareta S
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Mycket proffsiga och hjälpsamma. Begravningen av mor blev precis som vi önskade. Vi rekommenderar dom varmt. Pia o Eva

Jörgen S gillar detta
Conteúdo desagradável
Escolher razão:
Compartilhar
Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Pia och Eva och Tack för Ert förtroende och för så fint omdöme. Med önskan om ett fint avslut på året / Jörgen, Sophie & Sophie

Ingela S
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Bemötandet var väldigt bra, det fick ta den tid vi behövde. Vi är mycket nöjda med allt från första samtalet planering av begravningen, val av blommor och annonser till själva begravningen..

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Ingela Varmt tack för ditt omdöme samt att vi fick Ert fina förtroende att hjälpa Er, Vi önskar er ett fint avslut på detta år och hoppas på en mysig första advent Med varma hälsningar Jörgen, Sophie & Sophie

Annica L
Escreveu sobre Folkare Begravningsbyrå

Vi blev mycket bra bemötta de var hjälpsamma och trevliga begravningen blev precis som vi önskat de hade gjort jättefint i kapellet

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Annica, tack för din tid att skriva ett omdöme samt att vi fick det fina förtroendet av er att hjälpa till, Med varma hälsningar, Jörgen, Sophie & Sophie