Folktandvården Väsby

2.4

7 omdömen om Folktandvården Väsby

Srod A
Skrev om Folktandvården Väsby

Jätte duktiga, känns trygt och bekvämt, allt ifrån bemötandet i receptionen till tandläkarstol. Jätte bra klinik. Super nöjd!

HAMISH S
Skrev om Folktandvården Väsby Centrum

Jag hade inbokat tid och hade jag missförstod tiden och dom så att dom ringde två gången vilken är en ren ljög men jag fick betalar 500kr och förförande har problem kvar. Ja det var mitt miss med tiden men att dom ljuger var inte okej och jag kommer aldrig bokar där igen!

STINA A
Skrev om Folktandvården Väsby Centrum

Bokade tid hos en tandläkare vid namn Viktoria, kommer till rummet och det är någon helt annan läkare. Kände mig lite lurad. Sedan stressades lagningen och innan 10min hade gått var jag ute. Folktandvården har gått ner sig. Tandläkaren (som var någon annan) presenterade inte sig, gav inga råd fick fråga hela tiden,hon ville knappt kolla på min andra tand som behöver lagas jag fick säga till henne för hon "tyckte vi var klara" SUPERDÅLIGT och det ska jag betala övet tusen spänn för? Nästa gång vill jag ha den tandläkaren...

emma A
Skrev om Folktandvården Väsby Centrum

Brukar känna mig ren i munnen efter en behandling, men icke här. Trist att man betalar dyra pengar och blir stressigt bemött, oproffsig behandling plus att tänderna inte känns ordentligt rengjorda. *ryser*

Mikael J
Skrev om Folktandvården Väsby Centrum

Ska ni gå till en tandhygienist, skulle jag rekommendera att gå någon annanstans än HIT. Mina besök försökte de hela tiden dela upp på 4 tillfällen för att det var så "mycket att göra åt min mun" , vilket i slutänden blir j-vligt dyrt! Jag gick till Solna Dental istället som gjorde hela behandlingen på 1 timme och 15 minuter, dessutom mycket proffsigt, med precision, och i det närmaste smärtfritt trots att jag avböjde bedövning. I Upplands Väsby har det hela tiden varit på gränsen för vad man klarar av utan bedövning....

Fröken
Skrev om Folktandvården Väsby Centrum

Har en väldigt trevlig och kunnig tandläkare, men jag ogillar att jag ofta fått stöta på extraavgifter i samband med undersökning av munnen.

Helena A
Skrev om Folktandvården Väsby Centrum

Har aldrig haft en sån bra tandläkare tidigare. Vet vad hon gör samt jättetrevlig.