Alla kategorier Fönster Stockholms län Sigtuna Fönsterexperterna
Rekommenderat företag 2016 - Fönsterexperterna
Rekommenderat företag 2015 - Fönsterexperterna

Fönsterexperterna

Norrsundav. 105, 195 70 Rosersberg — Visa karta

Välkommen till Fönsterexperterna. Vi är ett företag fullt av fönsterexperter som har lång erfarenhet och kunskap i branschen. Vi vet hur man gör jobbet och gör det gärna åt dig!

Duktiga medarbetare, yrkesstolthet, kunskap och skickligt hantverk. Där har ni själva kärnan i företaget och vad vi erbjuder dig som kund.

Vi jobbar enbart med fasta priser och detta gör att du som kund hela tiden vet totalkostnad, alltså inga oväntade utgifter!

Så här går det till:

1. Hembesök och prisförslag

2. Tillverkning och leverans

3. Montering

4. Garanti och uppföljning

Varmt välkommen att kontakta oss när det gäller fönster och dörrar. I dagsläget arbetar i Stockholm, Uppsala Västmanland, Örebro, Skåne och Södermanland.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 163 kunder tycker om Fönsterexperterna

• Birgitta
    Birgitta skrev om Fönsterexperterna
    Jag kan rekommendera Fönsterexperterna. Trevlig personal och bra jobbat. Det blev lite krångel med låset på balkongdörren och några småsaker behövde justeras, men de återkom både på telefon och sedan hit och åtgärdade det som behövdes utan problem (och ganska snabbt), så de var verkligen måna om att allt skulle bli bra, tycker jag.
  • Håkan P
    Håkan P skrev om Fönsterexperterna
    Köpet innefattar 1 st ytterdörr med vidhängande glasparti + 5 st fönster
    Bra bemötande i anbudsskedet.
    Information om leverans- och montagetider fungerade bra.
    Montage bra.
    Montagekillarna missade att återmontera rullgardin men gjorde så vid påpekande utan problem.
    Hade varit bra med förhandsinformation om att det kan uppstå imma på nymonterade fönster pga täthet samt att kondens kan förekomma på ytterdörrens lås pga att metallen har yttertemperatur på utsidan och innertemperatur på insidan.
  • Anna W
    Anna W skrev om Fönsterexperterna
    Vi är verkligen nöjda med Fönsterexperterna. Vi kommer att rekommendera er till alla andra.
  • Mahad B
    Mahad B skrev om Fönsterexperterna
    Vi känner oss nöjda från första motet med säljaren till leverans och installationen
    Vi rekommenderar gärna er till andra
  • Kenneth S
    Kenneth S skrev om Fönsterexperterna
    Jag och min fru valde Fönsterexperterna. Vi bor i ett timmerhus i Dalarna. Vi ändrade en del genom att kapa upp i timret och ta bort en del fönster och sätta in svart alu beklätt skjutparti. Resultatet med hela bytet är långt över våra förväntningar.. Vi är bokstavligt talat nyförälskade i vårt hus.. Montörerna är av högsta kvalitet och vi vill passa på och tacka dom för deras fantastiskt utförda arbete.
    Med vänlig hälsning,
    Fam Ståhl i Borlänge
  • Enrico S
    Enrico S skrev om Fönsterexperterna
    Vi har bytt alla 14 fönster i villan. Skönt att kunna se ut igen utan en massa "dimma". Det bästa med Fönsterexperterna är att de installerade allt på en gång. Och snabbt gick det! När det sedan visade sig vara fel på spaltventilerna ordnades detta till utan "tjafs" och mycket snabbt. Rekommenderas.
    Jimmy N, Fönsterexperterna gillar detta
  • Jenny  M
    Jenny M skrev om Fönsterexperterna
    Bra intryck på hembesök varför en beställning gjordes av dörr och montering. Nu många veckor senare finns ingen beställning , kontakt person går ej att nå. Mycket dålig service! Rekommenderar ej
    2016-11-09 Jimmy N svarar Jenny M
    Hej Jenny M,

Först av allt vill jag börja med att be om ursäkt på Fönsterexperternas vägnar!

Vi har i ert fall brustit med hanteringen av er order. Detta kommer nu att göra att vi jobbar på att göra våra rutiner runt beställningar tydligare.

Om det är något jag kan göra för att hjälpa er tveka inte att slå en signal!

//Jimmy Nilsson VD Fönsterexperterna 08-525 222 05
    jimmy.nilsson@fonsterexperterna.se
  • Björn R
    Björn R skrev om Fönsterexperterna
    Helt ok trots viss reklamationshantering - främst avseende repor i glas. Har troligtvis haft en fantastisk otur med glasleveranserna... Har dock fått hjälp att ordna allt.
    Jimmy N, Fönsterexperterna gillar detta
  • Kurt A
    Kurt A skrev om Fönsterexperterna
    Bra känsla av noggrannhet och pålitlighet vid första besöket av handläggare.
    Effektiv o noggrann snickare gjorde själva fönster-jobbet.

Har blivit uppringd av kvinna från Företaget o gett goda betyg
    Jimmy N, Fönsterexperterna, Christoffer N gillar detta
  • Ann-Margret L
    Ann-Margret L skrev om Fönsterexperterna
    Vi hade funderat på att byta fönster i sovrummet för att det var ganska dåligt skick.
    Det knackade på en jättetrevlig säljare som var i området som förklarade hur allt funkade och vi beställde ett modernt vridfönster som man slipper putsa emellan. Vi satte även dit ett myggnät som vi är väldigt nöjda med.
    Leveransen gick smidigt, sen kom snickarna och monterade och allt gick fort och ser jättebra ut.
    Dom städade efter sig.
    Vi har precis gjort en nybeställning efter 4 år. till halva huset.
    Rekomenderar Fönsterexperterna och säljaren George som är jättetrevlig och informativ och nogrann.
    Ann-Margret Larsson
    Nykvarn
    Fönsterexperterna, George E, Christoffer N gillar detta
  • Bosse J
    Bosse J skrev om Fönsterexperterna
    Allt mycket bra!! Anlitar dom på nytt om jag ska byta fönster :-)
    Christoffer N, George E, Fönsterexperterna, Bosse J gillar detta
  • Lisbet M
    Lisbet M skrev om Fönsterexperterna
    Trevlig och kunnig försäljare. Professionell. Inga aggressiva försäljningstrick som en annan fönsterfirma jag tidigare varit i kontakt med. Valde Fönsterexperterna bland fyra andra företag eftersom jag där fick förslag på en lösning, vilken passade bäst till mina behov. Montörerna var skickliga och bra att ha att göra med.
    Det enda jag var missnöjd med var bemötandet från den dam som ringde upp för att boka tid för montering. Hon hade ingen som helst förståelse för att den dag och tid som hon försökte pådyvla mig inte passade för mig som kund. Vid det telefonsamtalet ångrade jag att jag valt Fönsterexperterna. Som tur var redde andra på företaget ut problemet och jag blev ändå nöjd med valet av fönsterfirma.
    Fönsterexperterna, Christoffer N, Jimmy N gillar detta
  • Johan O
    Johan O skrev om Fönsterexperterna
    Kanonbra! Allt ifrån säljaren Önder som va otroligt kompetent och trevligt till ett kanonmontage av Bader Bygg.
    Ska ni byta fönster så kontakta Önder på Fönsterexperterna.
  • Birgitta W
    Birgitta W skrev om Fönsterexperterna
    Vi är nöjda å fint blev det.trevlig personal så vi kommer att rekommendera fönsterexperterna till våra vänner å bekanta.
  • Marlou M
    Marlou M skrev om Fönsterexperterna
    Vi är VÄLDIGT NÖJDA med Fönsterexperterna!
    Första hembesöket "klickade", Önder är väldigt profssig till skillnad från alla andra säljare. Önder lyssnade på oss och våra behov och därefter tog han fram bästa förslaget åt oss! Önder höll vad han lovade från hembesöket när vi beställde fönsterna fram till att fönsterna var färdigmonterade på plats.
    STORT TACK även till er grabbar (Kenneth, George och Robin) för det fina arbetet ni har gjort.
    Till alla som har tänkt att byta sina fönster, ANLITA Fönsterexperterna!!!
    Varma rekommendationer 10/10!!!

Marlou Maramara
  • Örjan L
    Örjan L skrev om Fönsterexperterna
    Vi har en mycket positiv bild av vårt samarbete med ert företag. Leverans av fönster kom i avtalad tid. Snickarna upplevde jag som mycket kompetenta . Vi kan ge Fönsterexperterna våra allra bästa rekommendationer.
    Fönsterexperterna, Christoffer N, Jimmy N gillar detta
  • Janis I
    Janis I skrev om Fönsterexperterna
    Jag har beställt och fått ett antal fönster inmonterade.
    Hela processen, från "ax till limpa", har skötts på ett professionellt sätt.
    Jag kan inte hitta något att anmärka eller klaga på.

Janis
  • Annette V
    Annette V skrev om Fönsterexperterna
    Välidgt trevligt, tydligt och personligt!
  • Robert B
    Robert B skrev om Fönsterexperterna
    Professionella och snabba vid installation
  • Karin A
    Karin A skrev om Fönsterexperterna
    Efter månader försening och en skit kompensation som motsvarade 1500kr så fick vi äntligen fönstrerna.
    Men...fel fönster i badrummet, dåliga fönsterbrädor som vi försökt reklamera men inget svar på månader...
    Dåliga persienner och persienner fattas fortfarande i kök.

När du dom kund betalat räkna inte med service utan en envägskommunikation

Det enda som varit bra är hantverkarna Magnus och grabbarna som gjorde snabbt och bra jobb...

Nu blir det ARN som får ta hand om ärendet:(....
    2016-08-24 Jimmy N svarar Karin A
    Hej Karin A,

Väldigt tråkigt att höra din inledning och lika roligt att höra att du är nöjd med våra installatörer.

Om du kontaktar mig personligen skall jag försöka göra allt för att ni skall bli så nöjd som möjligt med helheten.

08-525 22 205
    Jimmy Nilsson VD Fönsterexperterna
  • Klas D
    Klas D skrev om Fönsterexperterna
    Vi har bytt fönster i hela huset. Vi fick kontakt med er genom en granne som var väldigt nöjd sitt fönsterbyte. Vi är mycket nöjda med resultatet och det arbete som Magnus Lund utförde. Arbete gick mycket snabbt och Magnus är en mycket trevlig kille.
  • Linus P
    Linus P skrev om Fönsterexperterna
    Väldigt trevliga, duktiga och snabba. Vart jätte nöjda med fönster bytet
  • Carina N
    Carina N skrev om Fönsterexperterna
    I helhet nöjda med Fönsterexperterna, bytte två fönster varav ett skulle ha jalusi. Jalusin var inte med i första leveransen men det ordnade de och det kom en person tillbaka och monterade den.
    Som en goodwill hade det varit väldigt trevligt om snickarna hade kunnat tvätta fönstren innan de gick, det hade varit det lilla extra som gett full pott.
  • Krister J
    Krister J skrev om Fönsterexperterna
    Vi har fått bra bemötande från början till slut. Vi köpte fönster som monterades av mycket skickliga och trevliga montörer.
    Vi är mycket nöjda med fönsterköpet.
  • Bo L
    Bo L skrev om Fönsterexperterna
    Försäljaren var trevlig och kunnig. Tidplanen höll och de som monterade var sympatiska, kunniga och snabba. Slutresultatet gott så här långt. Hoppas på god funktion också vintertid.
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Fönsterexperterna
    Har inte fått fönster ännu men kommunikationen med säljaren har varit riktigt dålig. Vände mig direkt till fönsterexperten istället och fick bra bemötande.
  • Anna W
    Anna W skrev om Fönsterexperterna
    Med lite strul i början med bla felmåttade fönster så blev slutresultatet hur bra som helst. Mycket tack vare vår montör Magnus som var och är en klippa. Rekommenderas varmt.
  • Peter L
    Peter L skrev om Fönsterexperterna
    Köpte fyra plus ett fönster med montering. Trevlig och kunnig säljare. Tyvärr blev leveranstiden mycket längre än den uppskattade. Delvis beroende på att det var i slutet av året och ROT-avdraget skulle minskas. Bra förpackat, men speditören hade tyvärr placerat annat gods ovanpå, varför folien hade gått sönder. Detta hade inneburit att regn/snö hade kommit in i förpackningen om jag inte hade plastat om den. Montören var HELT SUVERÄN, snabb, kunnig, noggrann och städade ordentligt efter sig.
  • Peter A
    Peter A skrev om Fönsterexperterna
    Säljaren var ärlig ang. tidpunkt o rotavdraget vilket uppskattades. Seriös och trevlig säljare och hantverkare.
  • Anna R
    Anna R skrev om Fönsterexperterna
    Vi har nu haft våra nya fönster i drygt 5 månader och vi är i stort sätt nöjda med allt! Vår säljare George fanns tillgänglig i tid och otid. Montörerna var trevliga och kunniga.

3 saker vi inte är så nöjda med.
    1, persiennerna lovades att dom skulle hålla mörk, vilket dom inte gör!! Väldigt besviken på detta!
    2, Bytte ytterdörr, vilket visade sig att vi även var tvungna att göra om trappen...
    3, "Konsolerna " / listen under fönsterna är inte snyggt.

Vi rekommenderar fönsterexperterna!

/ Anna Och Daniel Rodin
  • Ann L
    Ann L skrev om Fönsterexperterna
    Tog tid och blev lite strul, men blev bra när det var klart.
    Christoffer N, Jimmy N, George E gillar detta
  • Erik G
    Erik G skrev om Fönsterexperterna
    Extremt nöjda. Bra kontakt och information genom hela processen samt proffsig montering
  • Isa M
    Isa M skrev om Fönsterexperterna
    Snabbt, smidigt och mycket väl utfört arbete! Trevliga och professionella hantverkare som höll tidplan. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Fönsterexperterna!
    Jimmy N, George E, Christoffer N gillar detta
  • Hamid A
    Hamid A skrev om Fönsterexperterna
    Hej,

Varning om ni ni vill anlita fönsterexperterna, för att det är bara bekymmer, huvudvärk och mycket tid som ska läggas ner, i alla fall jag har upplevt.

Höll inte tidsplanen som säljaren lovade. Blev lovad att fönstren skulle sättas in i augusti 2015 men blev sista veck i december 2015 istället, montering av fönster var dåligt, de hade bråttom , jobbet var klar på 5 timmar( installation av 9 nya fönster och riva gamla fönster) det var 10 spik hål på varje fönster, det var inte rätt installerad, det var trasig väg, trasig ventil, då jag trodde att de ska komma dagen efter och försätta jobbet men när ringde montör han sa att de är klara och jag måste göra reklamation på de fel som finns, då började att säljare inte svar på telefon och reklamation vill jafg ska ta kontakt med montör och montör passar mig till fönsterexperterna och efter tre reklamation de skickade deras expert besikta, och han sa att det montör var slarvig med installationen men de kommer inte fixa fel som han sa att det var slarvig jobb, jag har bild på deras jobb som jag kan skicka om någon är intreserad, nu ska jag anmäla de till konsumentverket, Jag tänker inte rekommendera fönsterexperterna till nån annan.

Hamid
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Fönsterexperterna
    Jag beställde ett takfönster som installerades i höstas och detta gjordes mycket proffsigt med ett trevligt bemötande mot mig som kund. jag kan varmt rekommendera fönsterexperterna.
  • Lina L
    Lina L skrev om Fönsterexperterna
    Jättetrevligt bemötande, bra service och snyggt gjort. Enda negativa var leveransen som sköttes av en kille som var på sitt första jobb, bokstavligen. Ett djupt hål i gräsmattan resulterade det i när han körde fast pallentrucken.
  • Christer E
    Christer E skrev om Fönsterexperterna
    Hade besök av Fönsterexperternas säljare i augusti 2015 (som senare övertogs av en annan säljare) som lovade saker de inte kunde hålla.
    Våra fönster skulle sättas in före jul 2015 men det sket sig då vår beställning p.g.a denna ändring, som inte kunde hållas, blev vår order sist i rullorna.
    Det lovades insättning i Januari i stället och det var väl ok om det inte skulle bli någon förändring i rotavdraget. Det blev vi lovade att det inte skulle ske.
    Killarna som skulle komma och mäta upp våra fönster gick in till grannen. De hade fått grannens adress.
    När fönstren sen kom så skulle de lämna dom till grannen. Så även fraktbolaget hade fel adress.
    Snickarna som satte in fönstren var snabba och duktiga. På 2 dagar satte de in 9 fönster och 2 altandörrar med listning, städning, bortforsling av allt det gamla.
    Nu blev det inte riktigt bra p.g.a att det inte var riktigt så breda lister som skulle ha behövts.
    Hörde av mig på måndagen och på torsdagen skulle besiktning ske. Säljaren kom på torsdagen 1 vecka för sent.
    Påstod att han hade sms:at mig. Det kanske han hade gjort men på fel tel. nr.
    Men det skulle inte vara något problem. När besiktningen gjordes så skulle det bytas ut och lite tätning utvändigt i de glipor som blivit. Det har fortfarande inte blivit av.

Snickarna hann knappt lämna oss innan slutfakturan kom som vi skulle betala. Kan ni gissa vad jag ska säga. Den blev förstås inte rätt p.g.a ändrat rotavdrag.
    Det rättades dock till men ändå.
    Har försökt komma i kontakt med säljaren som sa att om det var något så var det bara att höra av sig. Han har inte hört av sig trots påminnelser.
    Så nu skiter jag i det här.
    Sammanfattningsvis; Fönstren och snickarna var bra men resten, dvs hantering och återkoppling från säljare under all kritik! Vi väntar fortfarande på snickarna som ska åtgärda lister och tätning av glipor och säljaren som aldrig hör av sig. Kan utifrån detta inte rekommendera Fönsterexperterna.
  • Lasse H
    Lasse H skrev om Fönsterexperterna
    Bra bemötande både från säljare till montörer. Byte av två fönster
  • Uuriintuya B
    Uuriintuya B skrev om Fönsterexperterna
    Fönsterexperterna är duktiga att göra sina jobb, och är väldigt trevliga.
  • Gun W
    Gun W skrev om Fönsterexperterna
    Positivt. B.ytt ett större antal fönster
    George E, Christoffer N gillar detta
  • Mats J
    Mats J skrev om Fönsterexperterna
    Vi hat bara positiva intryck av Fönsterexperterna. Trevlig försäljare, alltid väl bemött vid kontakt. Snabba och proffsiga killar som satte in fönster och ytterdörr.
    Vid leveransen var killarnas vänliga och körde in allt i vårt garage.
    Som sagts tidigare vid tfn kontakt, kommer jag att rekommendera Fönsterexperterna till andra.
    Tack för allt! Har varit ett nöje att träffa alla.
  • Marie H
    Marie H skrev om Fönsterexperterna
    Höll inte tidsplanen som säljaren lovade. Blev lovad att fönstren skulle sättas in i augusti så jag tog semester då eftersom vi skulle i samband med fönsterbytet göra en omfattande renovering. Fönstren sattes in i slutet av oktober så jag fick ta semester även då eftersom allt blivit förskjutet. Fick ingen ledighet under jul och nyår som planerat var eftersom mina semesterdagar var Slut. Jag tänker inte rekommendera fönsterexperterna till nån annan.
    2016-03-04 Fönsterexperterna svarar Marie H
    Hej Marie,

Så här skall det inte gå till! Något måste gått väldigt fel hos er!.
    Behöver ha mer information ifrån er omgående.

Vänligen ring eller kontakt mig på mail lovar jag att försöka hjälpa er!
    08-525 222 05 jimmy.nilsson@fonsterexperterna.se

2016-03-24 Marie H svarar Fönsterexperterna
    Efter samtal med fönsterexperterna fick jag kompensation för att de inte höll tidsplanen. Det känns bra att de uppmärksammade problemet, jag är mycket nöjd med fönstren och kan rekommendera företaget.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Jakob S
    Jakob S skrev om Fönsterexperterna
    Väldigt kunnig och professionell säljare (Kristian) som i lugn och ro gick igenom olika alternativ och var lyhörd för våra önskemål. Skickade snabbt en offert och bokade in montering med snickare när fönstrena var klara hos tillverkaren.

Snickarna var trevliga och gjorde ett snabbt och bra jobb.

Det enda som drar ner betyget var leveransen som går direkt till kund från fabrik via budfirma var ganska otrevliga och hjälpte inte till att bära in fönstrena trots att dom var två stycken och jag var själv med barn hemma. Det är naturligtvis inte fönsterexperternas fel, men jag tycker ändå dom bör se över rutinerna för transport och det bästa skulle vara att snickarna har med sig fönsterna när dom kommer för att montera.

I övrigt väldigt nöjd och rekommenderar Fönsterexperterna.
    2016-03-04 Fönsterexperterna svarar Jakob S
    Hej Jakob,

Roligt att du är så nöjd! Leveranserna är något vi ständigt försöker förbättra!

• Giggi W
    Giggi W skrev om Fönsterexperterna
    Bemötandet från företaget har alltid varit bra. Däremot kommer betyget att dras ner väsentligt eftersom de inte kunde leverera den tid som utlovats och där de inte är klara ännu trots att de skulle vara klara i den första överenskommelsen i oktober/november förra året och de har inte heller återkommit en vecka efter det att jag frågat när de ska komma och slutföra arbetet.
    2016-03-10 Fönsterexperterna svarar Giggi W
    Hej Giggi,

Tråkigt att höra att det återstår saker hemma hos dig! Vi kommer omedelbart att kontakta dig via vår kundtjänst för att lösa detta så snabbt som möjligt!
    Tack för att du gav oss informationen.

Enligt min information blev dina lister åtgärdade denna fredag kväll som du kom in med informationen.
    Hoppas du är nöjd med vårt åtagande?

• Annika E
    Annika E skrev om Fönsterexperterna
    Jag rekommenderar dem inte. De har inte fullföljt sitt uppdrag.
    De mätte fel och beställde därmed fel material. Det materialet fick vi förvara från leverans till att snickarna kom. Vi fick veta att vi inte skulle behöva oroa oss för något sådant, utan att fönsterexperterna skulle hantera allting. Det vi upptäckte var att ett papper hade tillkommit efter signering. Så jag råder alla att signera varje blad.
    Jobbet utfördes inte heller inom utlovad tid.
    Flera månader senare väntar vi fortfarande på den utlovade efterkontrollen och demonstrationen.

Det är extremt svårt att få tag på Fönsterexperterna och de ringer inte tillbaka som det utlovas. De enda man får tag på är kundtjänst, som lovar att någon ska ringa upp. I över två månader har vi nu jagat Fönsterexperterna för att plocka ner en skylt som de skruvat upp, som de egentligen skulle plockat ner efter jobb för ett halvår sedan.
    Snickarna städade heller inte som lovat. Så om man är rädd om golv bör man lägga ut golvpapp själv.

Fönstrena är i sig fina, fast vi fick måla över spikhuvudena eftersom de inte använder vita spikar. Dock ser det inte ut som de sa att det skulle under försäljningen.
    På utsidan är det inte lika snyggt. Det är spikar utdragna som de inte har fixat till hålen på.

Fakturan skickades ut på mail innan jobbet var slutfört och skulle betalas inom 10 dagar. Efter det lades ränta på från dag 1.
    2016-03-04 Fönsterexperterna svarar Annika E
    Hej Annika,

Tråkigt med din upplevelse.

Vill att du kontaktar mig personligen skall jag sätta mig in i ärendet och se om jag kan göra något för er!
    Det tror och hoppas jag.

Kontakta mig på:
    jimmy.nilsson@fonsterexperterna.se
    08-525 222 05

• Hans F
    Hans F skrev om Fönsterexperterna
    Bra kvalitet på arbete och fönster. Utmärkt bemötande av säljare och montörer. Dessutom höll tidsplanen till punkt och pricka. Bra med fast pris samt att bortforsling av gamla fönster och skräp ingick.
    2016-03-04 Fönsterexperterna svarar Hans F
    Hej Hans,

Roligt att läsa att du är så nöjd!

• Cityglas E
    Cityglas E skrev om Fönsterexperterna
    Otroligt trevliga och kunniga. Snabba svar och fint montage. Allt är inte priset.
    Christoffer N, Fönsterexperterna, Jimmy N gillar detta
  • Sara L
    Sara L skrev om Fönsterexperterna
    Bra kontakt, snabb respons! Trevliga säljare och smidig installation av fönstren!
    Mycket nöjd!
    Christoffer N, Fönsterexperterna, Jimmy N gillar detta
  • Ronny M
    Ronny M skrev om Fönsterexperterna
    Fönster till matrum och kök samt köksdörr .Riktigt duktiga snickare monterade snabbt och effektivt.Svårt vid leverans då bilen saknade lyftkran. Synd att inte företaget kan lagra fönstren till montering.(små utrymmen i radhuslängor,väder och vind)
    2016-02-12 Jimmy N svarar Ronny M
    Hej Ronny,

Tack för ditt tips! Vi tittar på framtida möjligheter

• Urban H
    Urban H skrev om Fönsterexperterna
    Vi bytte fönster på vårt radhus i Hässelby.
    Bra försäljning av Christoffer bra logistik innan montering och en proffsig snabb montering.
    Vi är nöjda med ert jobb

Norrsundav. 105, 195 70 Rosersberg