Alla kategorier Postorder Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Akalla Footway Group AB

Footway Group AB

Vandagatan 3, 164 74 Kista — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Footway Group AB

• Joakim B
    Joakim B skrev om Footway Group AB
    Jag har hittat en väldigt bra skoaffär. På nätet (!) till på köpet. Beställde fyra par skor häromsistens. Utbudet var bra, fanns mycket att välja mellan. Jag var lite skeptisk till en början måste jag erkänna, hur kommer skon kännas på foten och även hur ser den ut irl? Efter beställningen dröjde det inte länge innan det pep till i telefonen och jag kunde gå och hämta ut leveransen från mitt närmsta postombud, snabbt hanterat och inga restnoteringar. Väl hemma upptäckte jag att ett par skor var för små och ett par kändes inte helt rätt. Lämpligt då att en förtryckt returlapp var med i paketet. Det var bara att skicka tillbaka och använda den nyss nämnda returlappen. Allt mycket smidigt!

För mig, som sällan tar mig för att gå in i en skoaffär, passar detta utmärkt. Beställ hem och prova på, returnera det som inte känns rätt. Klockrent! Jag har även pratat och mailat med deras kundtjänst som var mycket trevliga och proffsiga. Här kommer jag nog fortsättningsvis att handla mina skor. Jag kan varmt rekommendera!
    Tobias B gillar detta

Vandagatan 3, 164 74 Kista