SwingKids

mika l skrev om SwingKids
    Trevlig personal
  • Carl L
    Carl L skrev om SwingKids
    En viktig organisation som gör det den ska. Underbar personal.
  • Anna O
    Anna O skrev om SwingKids
    En viktig organisation som gör det den ska. Underbar personal.
  • Anita S
    Anita S skrev om SwingKids
    Djurens Rätt är en mycket bra organisation som verkligen bryr sej om djuren och är inte rädda för att sticka ut hakan. Jag kan verkligen rekomendera djurvänner att bli medlem, då kan man känna att man gör något för djuren. Tyvärr är det nog att såna här organisationer behövs, om myndigheterna såg till djurens bästa så skulle det inte behövas. Så, tack till de som startar djurrättsorganisationer.
  • Veronica P
    Veronica P skrev om SwingKids
    Djurens rätt är en utav de bästa organisationer som finns! Här framförs djurens talan och de arbetar för ett rättvisare samhälle. Djur är inga robotar som kan behandlas hur som helst, vi kan inte beröva dem på deras frihet genom att låsa in dem och vi kan inte heller ta deras liv bara för att kunna trycka i oss en varmkorv på vägen till jobbet. Någon måste kämpa för att djur inte ska bli behandlade som icke levande varelser och det är just detta som Djurens Rätt gör. Så gå med eller ge ett bidrag, det tar ingen tid och är inget jobbigt på något sätt men det gör så otroligt mycket. Alla behöver sina rättigheter, även djuren, så gå med och se till att alla som lever i Sverige får ett bra liv.
  • Felicia L
    Felicia L skrev om SwingKids
    Djurens Rätt är en organisation som kämpar för att djuren. Jag är medlem i Djurens Rätt och bidrar varje månad med 50 kr. Det tycker jag att alla borde göra eftersom djur är levande varelser med känslor och lika självklart som det är att människor ska ha rättigheter är det att djur ska ha det!
  • jonathan J
    jonathan J skrev om SwingKids
    en bra organisation som värnar för djuren.
  • Jessica L
    Jessica L skrev om SwingKids
    Den absolut viktigaste organisationen har sitt hem på Järntorget. Väldigt trevlig, hjälpsam och framförallt hjälpsam personal. Om man undrar något är det bara att ringa eller maila, man får alltid vettiga svar.
    Det är förövrigt just Djurens Rätt som står bakom den snygga och gripande reklamkampanjen man kan se i spårvagnarna nu.
  • Anna H
    Anna H skrev om SwingKids
    Djurens Rätt är Sveriges största djurrättsorganisation, och på Järntorget i Göteborg samsas kampanjenheten väst tillsammans med Göteborgs lokalavdelning. Bra och peppade djurrättare som gör det enkelt och roligt att engagera sig för djuren. Det är alltid saker på gång som man kan vara med på.

Järntorget 3, 413 04 Göteborg