Aktiv på Reco.se sedan 2018

• Peter L skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    Service inriktade, kunniga, trevligt bemötande. Helt enkelt proffsiga. Läs mer
  • Alban B skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    Köpte en 520d xdrive årsmodell 2017

Fordonsbolaget kunde leverera bilen samma dag som jag fick offerten.
    Trots att finansbolaget strulade till lite så skötte David Davidsun det hela på ett mycket proffsigt sätt.
    Kan varmt rekommendera Fordionsbolaget. Läs mer
  • Pontus F skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    David har överträffat alla mina förväntningar i form av service, kvalité och proffsighet. Grym! Hit kommer jag gärna tillbaka . Läs mer
  • Madeleine I skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    Fantastiskt bemötande, tredje bilen som jag köper hos fordonsbolaget. Och många fler kommer det att bli Läs mer
  • Nahla K skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    Honda civic sport köpte jag.
    David är en väldig intiativtagande, hjälpsam och tålamodig kille. Han kom fram och frågade mig om jag behövde hjälp med någonting medan jag gick rund och kollade på bilarna. Han svarat på alla mina frågor oavsett om den var en bra eller dum fråga. David med hans övertygande attitud fick mig att köpa bil trots att jag var lite tveksam i början. Vill framföra min tacksamhet för ett väldigt trevligt och smidigt möte med henom. Läs mer
  • George E
    George E skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    Fordonsbolaget men mer specifikt deras säljare David Davidsun är anledningen till varför jag fick bilen jag önskade mig. David stannade efter stängning för att avsluta affären för att han visste hur mycket de skulle betyda för mig och mitt företag att jag fick bilen klar samma dag.
    Rekomenderar Fordonsbolaget och deras säljare David Davidsun till alla som vill köpa en bil. Läs mer
  • Jean Y skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    Köpte bil. Bra säljare, bra kille. Läs mer
  • Jenny W skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    Med kort varsel, stort tålamod med mina 1000 frågor och en hög grad service hittade David bilen jag var ute efter. Snabbt, trevligt och med trygghetskänsla hämtade jag upp bilen. Tack David! Läs mer
Elias Ghazal
Danny Attar