Alex Adwani
Aktiv på Reco.se sedan 2020

Läs vad 25 Läs vad Alex Adwani

• Cecilia J skrev om Alex Adwani en del av Fordonsbolaget

2020-03-23

Jätte bra service av Alex från första dagen. Tryggt och säkert. Rekommenderas starkt :)

Mvh Cecilia Läs mer
  • Alexander T skrev om Alex Adwani en del av Fordonsbolaget

2020-03-18

Vår familj köpte en Honda Civic idag. Säljare Alex Adwani var mycket schyst och vi är mycket nöjda med hjälpen vi fick idag. Mycket trevlig och kvalificerad säljare.
    Alexander Läs mer
  • Elvira Maria Elisabet S skrev om Alex Adwani en del av Fordonsbolaget

2020-03-06

Proffsigt bemötande vid köp av vår nya bil. Levde verkligen upp till våra förväntningar på alla sätt. Mycket nöjda! Läs mer
  • Jan Lennart L skrev om Alex Adwani en del av Fordonsbolaget

2020-03-05

Bilköp
    Bra bemötande och ingen stress.
    Hade ingen större förväntning men fick en positiv upplevelse.
    Kommer att rekommendera företaget Läs mer
  • Jacob Martin Kemil A skrev om Alex Adwani en del av Fordonsbolaget

2020-03-04

Köpte en BMW f30 330e 2016. Blev bemött bra och fick snabba svar och inget krångel.
    Super bra! Läs mer
  • Jonathan W
    Jonathan W skrev om Alex Adwani en del av Fordonsbolaget

2020-03-03

Jag upplevde att mitt bilköp gick väldigt smidigt. Alex var väldigt trevlig och hjälpsam.
    Han ordnade till och med hemleverans av vinterdäcken (inväntar leverans). Han har varit väldigt behjälplig med frågor och service efter köpet också. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Mattias Pierre J
    Mattias Pierre J skrev om Alex Adwani en del av Fordonsbolaget

2020-03-03

Tack Alex och Fordonsbolaget! Alex har genom hela processen från mitt första besök till klar affär och utlämnande av bil varit proffsig, korrekt och hjälpsam! Jag kommer att rekommendera mina vänner att besöka fordonsbolaget nästa gång det är dags för byte/köp av bil. Mattias Jackson Läs mer
  • Hans Ola Lennart S skrev om Alex Adwani en del av Fordonsbolaget

2020-02-17

- Jag köpte en BMW 530d xDrive 2018
    - Jag fick ett positivt och bra bemötande från Alex som också anstränger sig för att kunden ska bli nöjd.
    - Det jag tycker kan förbättras är en del förberedelser som borde ha gjorts av er innan leverans. T.ex ladda medföljande bilnyckel( löste Alex), inte lämna ut bilen med tom bränsletank(löste Alex) inte lämna ut bilen utan spolarvätska.
    - Mina förväntningar uppfylldes till stor del och jag är nöjd med bilen jag köpte.
    Mvh Hans Läs mer
  • Marcus T skrev om Alex Adwani en del av Fordonsbolaget

2020-02-13

Bra service!!! Trevligt bemötande och kvalitet Läs mer
  • Sasha skrev om Alex Adwani en del av Fordonsbolaget

2020-02-10

Alex went to extra effort to achieve the outcome that we were seeking, and even managed to surprise me with his genuine intent and support. Would definitely deal with him again when it comes time to purchase our second vehicle. Läs mer
Elias Ghazal
David Davidsun