Christian Hollén

Christian Hollén en del av Fordonsbolaget

9 omdömen om Christian Hollén

MIKAEL A
Skrev om Christian Hollén en del av Fordonsbolaget

Schyst bemötande, snabba svar och förtroendeingivande. Jag kommer alldeles säkert kontakta Fordonsbolaget och Christian vid bilköp i framtiden.

PAYAM S
Skrev om Christian Hollén en del av Fordonsbolaget

Vi sålde vår VW passat GTE till Christian. Allt har gått jätte smidigt och snabbt och vi fick ett bra bud på bilen. Rekommenderas starkt!

TED N
Skrev om Christian Hollén en del av Fordonsbolaget

Jag sålde precis min första bil, en Audi A3. Christian var trevlig och proffsig från första början. Ett bra bud på bilen och papperna skrevs inom några timmar. Jag kommer absolut sälja fler bilar till Christian. Rekommenderas starkt!

MALIN K
Skrev om Christian Hollén en del av Fordonsbolaget

Har sålt 3 bilar till Christian och alla affärer har varit otroligt smidiga. Kommer absolut höra av mig igen när det är dags för nästa försäljning. Snabbt, proffsigt och enkelt!

Simon Lars Conny W
Skrev om Christian Hollén en del av Fordonsbolaget

Exceptionellt snabb och smidig affär! Christian var lyhörd och tillmötesgående vad gällde våra önskemål och affären var klar inom ett par dagar. Vi kommer definitivt göra fler affärer med Christian i framtiden!

NILS RONNIE P
Skrev om Christian Hollén en del av Fordonsbolaget

Mitt omdöme efter genomförda affärer är att det varit ett proffsigt bemötande med snabb återkoppling. Ingen långbänk och lagt bud gäller. Ett bra och ärligt förhållningssätt som förtjänar beröm och det har borgat för min del till två genomförda affärer. Ronnie P

Bachar M
Skrev om Christian Hollén en del av Fordonsbolaget

Har aldrig varit med om en smidigare bilaffär. Sålde min bil via Christian till det priset jag var ute efter. En affär som från början lät för smidig för att vara sann visade sig vara exakt som Christian beskrev den. Allt sköttes via telefon och bilen hämtades upp av Fordonsbolaget. Inget krångel, ingen huvudvärk.

SOHAIL B
Skrev om Christian Hollén en del av Fordonsbolaget

Allt funkade bra när jag sålde min bmw 1-serie till Fordonsbolaget. Christian hade ett professionellt bemötande och var serviceinriktad.

Lars Magnus B
Skrev om Christian Hollén en del av Fordonsbolaget

Kontaktade fordonsbolaget ang en bmw som jag ev ville sälja till dom.. Blev kontaktad av Christian mkt trevlig säljare.. vi hade en bra dialog fick mitt bud på bilen...budet var bra men svårt att skiljas från en bmw m3 e30.. ska höras av närmare våren.. kan varmt rekommendera Christian holle'n