David Davidsun en del av Fordonsbolaget

Läs vad 101 Läs vad David Davidsun

• En hel fin Jeep Wrangler David är en mycket duktig säljare Helt klart ett imponerande seriöst företag med resurser och fina bilar i lager. Åkte därifrån med Jerepen och ett leende då allt fungerat så smidigt.
    Sonja L skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    2020-10-10
  • Köpte bil mycket bra bemötande och allt fungerade perfekt
    Thomas Ingemar L skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    2020-10-10
  • Hej! Jag köpte en bil av fordonsbolaget! Jag blev väl bemött. Tycker att säljaren hade god kunskap om bilen ! Fick dålig info om distanspaketet Och vilka garantier som gällde. När jag betalt bilen kunde dom inte skriva ett kvitto på affären?Vid leverans av bilen så blev leverans datum fel! Den kom 4 dagar för tidigt enligt överens kommen datum.
    Patrik Allan J skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    2020-10-09
    2020-10-09
    Hej Patrik, Kul att du är nöjd med bilen! Gällande vårt populära distanspaketet, så samarbetar vi med ett transportbolag som levererar bilar åt våra kunder runt om hela Sverige. Av den anledningen kan bilen alltid riskera att anlända lite tidigare än planerat. Hör gärna av dig via mail till david@fordonsbolaget.se vid vidare frågor eller funderingar! Önskar dig en fin vecka, Med vänlig hälsning, David

Visa svar
  • Det är ett seriöst företag som månar om kundens bästa vid ett köp eller leasing. De
    Mikael W skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    2020-10-08
  • Bästa säljaren och kanon bra service
    Richard V
    Richard V skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    2020-10-08
  • Smidig och professionellt skött bilaffär trots att den gjordes på distans. Perfekt hanterat hela vägen fram till att bil och nycklar levererades vid dörren.
    Martin S skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    2020-09-24
    2020-09-24
  • Tydligt och tranparent uppförande.
    Per Tomas Johan K skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    2020-08-22
    2020-08-22
  • David var professionell och kunnig med bilen. Mycket smidig affär samt inbyte av gamla bilen. Kan starkt rekommendera David för framtida affärer!
    Filip Å
    Filip Å skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    2020-08-05
    2020-08-05
  • Trist att komma med negativ erfarenhet. Dock viktigt att orka förmedla även dessa. Av David och Fordonsbolaget har jag blivit lurad på vinterdäck och även ett par viktiga saker man i innehållsdeklarationen av bilen skrev fanns men som i verkligheten saknades. Man har ingen utsikt att av bolaget få rätt då de som praxis säger nej. David for med osanning till såväl mig som till sina chefer. Lägg därtill att bolaget agerar mer som familj än som bolag och otryggheten som kund är ett faktum. Jag är inte orolig då vi kommer att få rätt gentemot bolaget, men vill tills dess höja ett varningens finger. Det finns ju trots allt seriösa aktörer man kan välja därute istället. Tilläggas skall kanske också att de flesta övriga (positiva) ömdömen som står att läsa här är ”insamlade av företaget” (läs Fordonsbolaget) och inte en fristående kommentar som denna .
    Alfons Aydemir K skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    2020-07-20
    2020-07-20
    Hej Alfons, Tack för din feedback, det betyder mycket för oss att du tar dig tiden att berätta för oss vad vi kan göra bättre! Vi är alltid öppna för kritik både positiv som negativ. Vi är ett bolag som säljer ca 2000 bilar per år och målet är alltid att sträva efter 100 procent kundnöjdhet. Det måste ha skett ett missförstånd då det inte var avtalat om att det skall ingå vinterdäck. Vi kommer att kontakta dig snarast för att få klarhet i detta ärende! Med vänlig hälsning, Elias Ghazal Försäljningschef

Visa svar
  • Smidig affär med rak och tydlig kommunikation. Allt gjordes på distans och affären kunde genomföras helt elektroniskt.
    John Henrik S skrev om David Davidsun en del av Fordonsbolaget
    2020-06-29