Elias Ghazal

Elias Ghazal

Elias Ghazal en del av Fordonsbolaget

Läs vad 200 Läs vad Elias Ghazal

• 2022-05-29 Insamlad av företaget
    Elias är den kunnigaste, mest genuina, pålitliga och seriösa säljare jag någonsin stött på under alla år och i alla bilaffärer. Här blir du behandlad på ett otroligt proffsigt sätt vilket gör att man känner sig trygg i alla leden av affären. Elias på Fordonsbolaget är inte bara en trevlig och duktig säljare, det märks hur mycket han brinner för att hjälpa sina kunder och han går den extra milen för att göra så.

Jag kan varmt rekommendera Fordonsbolaget och Elias till alla!
    2022-04-28 Insamlad av företaget
    Fantastisk service och ett företag som inte tar dig för givet!
    2022-03-14 Insamlad av företaget
    Köpte Tesla Model 3.
    Fantastisk servicenivå, ser till att kundens upplevelse blir den bästa. Utmärkt förklaring kring bil och finansiering. I jämförelse med andra bilfirmor sätter sig Fordonsbolaget i kundens skor och går igenom alla steg vilket i sin tur medför en tryggare och trevligare bilaffär.
    Stort tack Elias för affären!
  • 2021-12-06 Insamlad av företaget
    Helt perfekt bemötande av Elias mycket trevlig och öppen att svara på våra frågor. Vi köpte en skoda octavia rs av honom.
    2021-10-20 Insamlad av företaget
    Otroligt duktig och förtroendeingivande säljare. Snabb, tydlig och trevlig summerar jag Elias som.
    2021-09-29 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande när jag köpte min Mini Cooper S Countryman! Fick dessutom bilen hemlevererad!!!
    Allt gick med andra ord mycket smidigt👍
    Helene
    2021-09-27 Insamlad av företaget
    All was like i hope,very nice people

BR,
    Reeno
    2021-09-27 Insamlad av företaget
    Mycket tillmötesgående och serviceminded. Supertack Elias Ghazal för en smidig bilaffär!
  • Kerim S
    skrev om Elias Ghazal en del av Fordonsbolaget
    2021-03-19 Insamlad av företaget
    Köpte en BMW M2 Competition från Fordonsbolaget och Elias Ghazal! Mycket imponerad av hur serviceminded han är och vilken kundvård som är i världsklass. Snabba och raka svar. Han fanns tillgänglig även efter arbetstid!! Rekommenderar Fordonsbolaget och detta är inte min sista affär med dem!!

Tack för en trygg och bra affär Elias!

Med vänlig hälsning,
    Kerim
    2021-03-19 Insamlad av företaget
    Har drömt om och letar efter en cabriolet, såg en annons på sociala medier från Fordonsbolaget. Träffade Elias som överträffade alla mina förväntningar. Kanske inte vid själva köpet men där efter. Snabba svar, ärlig, ödmjuk, proffsig ... ett problem dök upp. Han uppmärksammade och löste det innan jag hann bli orolig.