Elias Ghazal

203 omdömen om Elias Ghazal

Sedan starten hos Reco 2017
Tommy  N
Skrev om Elias Ghazal en del av Fordonsbolaget

Vi är super nöjda , tack Elias Alltid lika nöjda när vi kommer till er Proffsigt från början till slut

Kjell G
Skrev om Elias Ghazal en del av Fordonsbolaget

Mycket trevligt och professionellt bemötande från första samtalet till leverans av bilen och uppföljning därefter.

Håkan B
Skrev om Elias Ghazal en del av Fordonsbolaget

Proffesionell, kunnig, trevlig, mycket bra kundbemötande.

Michael P
Skrev om Elias Ghazal en del av Fordonsbolaget

Elias är den kunnigaste, mest genuina, pålitliga och seriösa säljare jag någonsin stött på under alla år och i alla bilaffärer. Här blir du behandlad på ett otroligt proffsigt sätt vilket gör att man känner sig trygg i alla leden av affären. Elias på Fordonsbolaget är inte bara en trevlig och duktig säljare, det märks hur mycket han brinner för att hjälpa sina kunder och han går den extra milen för att göra så. Jag kan varmt rekommendera Fordonsbolaget och Elias till alla!

Robin S
Skrev om Elias Ghazal en del av Fordonsbolaget

Fantastisk service och ett företag som inte tar dig för givet!

Ronny G
Skrev om Elias Ghazal en del av Fordonsbolaget

Köpte Tesla Model 3. Fantastisk servicenivå, ser till att kundens upplevelse blir den bästa. Utmärkt förklaring kring bil och finansiering. I jämförelse med andra bilfirmor sätter sig Fordonsbolaget i kundens skor och går igenom alla steg vilket i sin tur medför en tryggare och trevligare bilaffär. Stort tack Elias för affären!

Ingvar Dennis T
Skrev om Elias Ghazal en del av Fordonsbolaget

Helt perfekt bemötande av Elias mycket trevlig och öppen att svara på våra frågor. Vi köpte en skoda octavia rs av honom.

Daniel M
Skrev om Elias Ghazal en del av Fordonsbolaget

Otroligt duktig och förtroendeingivande säljare. Snabb, tydlig och trevlig summerar jag Elias som.

Helene M
Skrev om Elias Ghazal en del av Fordonsbolaget

Mycket trevligt bemötande när jag köpte min Mini Cooper S Countryman! Fick dessutom bilen hemlevererad!!! Allt gick med andra ord mycket smidigt👍 Mvh Helene

Reeno T

All was like i hope,very nice people BR, Reeno