Oscar Eisele

48 omdömen om Oscar Eisele

Sedan starten hos Reco 2021
Viktor A
Skrev om Oscar Eisele en del av Fordonsbolaget

Oscar är mycket kunnig, trevlig och svarar snabbt på frågor jag har! Kunde inte fått en bättre upplevelse. Tack Oscar! Mvh, Victor

Henrik P
Skrev om Oscar Eisele en del av Fordonsbolaget

Oscar var en mycket trevlig person, han var precis och inga krångel, allt gick som på räls.

Henric A
Skrev om Oscar Eisele en del av Fordonsbolaget

Oscar Eisele gav mig en fantastisk upplevelse hos Fordonsbolaget! Proffsig och personlig service som gjorde hela bilköpet smidigt och tryggt. Stort tack för en bil i toppskick och en köpupplevelse utöver det vanliga. Rekommenderar starkt!

Jeanette I
Skrev om Oscar Eisele en del av Fordonsbolaget

Hej! Oscar hade ett proffsigt bemötande och var kunnig i sitt jobb. Hade jätte bra kontakt med honom fr första början per telefon & sms och han var tydlig och ärlig. Rekommenderar både bilföretaget och han som försäljare. Nöjd kund/ Jeanette

Oskar R
Skrev om Oscar Eisele en del av Fordonsbolaget

Smidig affär och ärlig dialog. Supernöjd med min nya bil

Lars-Åke D
Skrev om Oscar Eisele en del av Fordonsbolaget

Ett trevligt och professionellt bemötande från intresseanmälan till att affären var klar...

Andreas H
Skrev om Oscar Eisele en del av Fordonsbolaget

Jättebra service genom hela affären! Oscar är en grymt trevlig säljare

Ted D
Skrev om Oscar Eisele en del av Fordonsbolaget

Super trevlig försäljare , rak och ärligt visste vad han pratade om

Jari Matti V
Skrev om Oscar Eisele en del av Fordonsbolaget

Jag har köpt många bilar under åren och kan helt ärligt säga att Oscar har varit den bästa bilsäljaren som jag har träffat. Han är snabb, ärlig och vänlig. Jag hade också stora problem men min nuvarande bil i början men Oscar hanterade allt på effektivt sätt och utan extra kostnader. ”Super customer experience” helt enkelt

Nina B
Skrev om Oscar Eisele en del av Fordonsbolaget

Vid första samtalet var Oscar ärlig om att bilen jag ev skulle köpa hade flera stenskott på huven, jag uppskattade ärligheten. Två dagar senare åkte jag dit för att provköra bilen var Oscar väldigt tillmötesgående och professionell och gjorde allt för att jag som kund ska bli nöjd. Det blev faktiskt ett köp av en R-line golf av Oscar! Företaget levererade kvalitet, omtänksamhet och värdighet. 10/10 får både Oscar och Fordonsbolaget av mig.