Sebastian Ahlbaum

2019-09-14

En c63s, riktig grym säljare som kan sin grej. Bra service! Läs mer
  • Onur I skrev om Sebastian Ahlbaum en del av Fordonsbolaget

2019-08-15

Han är bästa och kunniga säljera i Sverige. Fixade all finans och massa med prylar och rabatter vid min ny bilköp. Tack för allt Sebastian.. You are best of The best :) Läs mer
  • jonas b skrev om Sebastian Ahlbaum en del av Fordonsbolaget

2019-04-29

Jag hade bestämt träff med min far och bror som var på besök från Holland. Kliver in på Fordonsbolget och kommer i kontakt med Sebastian Ahlbaum. Sen gick allt jättesnabbt och smidigt, lämnade min Honda Civic i inbyte och klev in i en mycket fin lite nyare Civic. Min far var så imponerad av hur reko och sjysst Sebastian var. Sagt det flera gånger. Jag kan inte annat än att hålla med. Kanonbra bemötande och bra servicekänsla. Kan verkligen rekommendera Fordonsbolget och ett stort tack till Sebbe. Allt kändes bra !! Jonas från Södertälje. Läs mer
  • truls t skrev om Sebastian Ahlbaum en del av Fordonsbolaget

2019-04-25

Jeg kjøpte en kostbar bil av Sebastian.
    Fikk svært proffesjonell og vennlig betjening.
    Effektiv, rett på sak, og passe pågående. Läs mer
  • Per E skrev om Sebastian Ahlbaum en del av Fordonsbolaget

2018-12-15

Köpt en begagnad premiumbil från Fordonsbolaget. Mycket trevligt bemötande av Sebastian och bilen framkörd när jag kom för att titta på den. Sen en snabb och smidig affär, leverans med vinterdäck monterade nästa dag. Upptäckte ett irriterande missljud från ena dörren på bilen dagen enfter, vilket var en lördag. Dom tog in bilen direkt veckan efter. Visade sig vara ett elfel vid högtalaren och fixade felet under dagen. Försöker absolut inte slingra sig undan och hänvisa till den garanti som jag köpt till utan fixade allt utan krångel. Mycket smidigt och bra bemötande även från verkstaden. Läs mer
  • Ulf Robert A skrev om Sebastian Ahlbaum en del av Fordonsbolaget

2018-12-14

Professionellt bemötande, ej påstridigt.
    Snabb och smidig affär. Läs mer
  • Leif Tomas S skrev om Sebastian Ahlbaum en del av Fordonsbolaget

2018-12-14

Bra bemötande och så här långt hållit alla löften, snabbt och enkelt utan en massa onödigt krångel. Läs mer
  • fredrick W
    fredrick W skrev om Sebastian Ahlbaum en del av Fordonsbolaget

2018-12-12

Köpte en Porsche som jag länge drömt om!! Kontaktade Sebastian och fick ett jättetrevligt bemötande. Sebastian är kunnig, engagerad och väldigt trevlig.
    Jag har alltid gjort mina bilaffärer på Fordonsbolaget och har varje gång blivit jättenöjd. Jag kan varmt rekommendera Sebastian Ahlbaum // Fredrick Läs mer
  • Ostoja B
    Ostoja B skrev om Sebastian Ahlbaum en del av Fordonsbolaget

2018-11-25

Köpte mig en Golf GTI Performance på Fordonsbolaget.
    Bra bemötande av Sebastian försäljaren.
    Företaget levde upp till mina förväntningar. Och fick veta allt som jag behövde om bilen. Läs mer
  • Sebastian h skrev om Sebastian Ahlbaum en del av Fordonsbolaget

2018-11-20