Sebastian Ahlbaum

13 omdömen om Sebastian Ahlbaum

Sedan starten hos Reco 2018
Thomas G
Skrev om Sebastian Ahlbaum en del av Fordonsbolaget

Grym säljare som man får stor förtroende för grymt nöjd med mitt bil köp en säljare att rekommendera till andra som vill köpa transport bilar

ALF K
Skrev om Sebastian Ahlbaum en del av Fordonsbolaget

Sebastian er en toppen selger. Kjøpte bil nr 3 fra Fordonsbolaget. Bilen ble levert frit hjem til meg, prøvekjøre bilen å var ikke helt hva jeg forventet meg. Ringer Sebastian som sier dette fikser jeg, Fordonsbolaget henter bilen å leverer en en annen bil som jeg var interessert i. Sebastian Ahlbaum er en trivelig selger som fikser det meste 😃🚘

Naib I
Skrev om Sebastian Ahlbaum en del av Fordonsbolaget

En c63s, riktig grym säljare som kan sin grej. Bra service!

Onur I
Skrev om Sebastian Ahlbaum en del av Fordonsbolaget

Han är bästa och kunniga säljera i Sverige. Fixade all finans och massa med prylar och rabatter vid min ny bilköp. Tack för allt Sebastian.. You are best of The best :)

jonas b
Skrev om Sebastian Ahlbaum en del av Fordonsbolaget

Jag hade bestämt träff med min far och bror som var på besök från Holland. Kliver in på Fordonsbolget och kommer i kontakt med Sebastian Ahlbaum. Sen gick allt jättesnabbt och smidigt, lämnade min Honda Civic i inbyte och klev in i en mycket fin lite nyare Civic. Min far var så imponerad av hur reko och sjysst Sebastian var. Sagt det flera gånger. Jag kan inte annat än att hålla med. Kanonbra bemötande och bra servicekänsla. Kan verkligen rekommendera Fordonsbolget och ett stort tack till Sebbe. Allt kändes bra !! Jonas från Södertälje.

truls t
Skrev om Sebastian Ahlbaum en del av Fordonsbolaget

Jeg kjøpte en kostbar bil av Sebastian. Fikk svært proffesjonell og vennlig betjening. Effektiv, rett på sak, og passe pågående.

Per E
Skrev om Sebastian Ahlbaum en del av Fordonsbolaget

Köpt en begagnad premiumbil från Fordonsbolaget. Mycket trevligt bemötande av Sebastian och bilen framkörd när jag kom för att titta på den. Sen en snabb och smidig affär, leverans med vinterdäck monterade nästa dag. Upptäckte ett irriterande missljud från ena dörren på bilen dagen enfter, vilket var en lördag. Dom tog in bilen direkt veckan efter. Visade sig vara ett elfel vid högtalaren och fixade felet under dagen. Försöker absolut inte slingra sig undan och hänvisa till den garanti som jag köpt till utan fixade allt utan krångel. Mycket smidigt och bra bemötande även från verkstaden.

Ulf Robert A
Skrev om Sebastian Ahlbaum en del av Fordonsbolaget

Professionellt bemötande, ej påstridigt. Snabb och smidig affär.

Leif Tomas S
Skrev om Sebastian Ahlbaum en del av Fordonsbolaget

Bra bemötande och så här långt hållit alla löften, snabbt och enkelt utan en massa onödigt krångel.

fredrick W
Skrev om Sebastian Ahlbaum en del av Fordonsbolaget

Köpte en Porsche som jag länge drömt om!! Kontaktade Sebastian och fick ett jättetrevligt bemötande. Sebastian är kunnig, engagerad och väldigt trevlig. Jag har alltid gjort mina bilaffärer på Fordonsbolaget och har varje gång blivit jättenöjd. Jag kan varmt rekommendera Sebastian Ahlbaum // Fredrick