Simon Kalayci

Simon Kalayci

Simon Kalayci en del av Fordonsbolaget

Läs vad 44 Läs vad Simon Kalayci

2021-06-16
    Simon har med sitt proffsiga o trevliga sätt gett mig snabba svar på mina frågor och mitt bilköp kunde inte gått smidigare. Jag kan varmt rekommendera Simon och Fordonsbolaget- jag kommer tillbaka.
    2021-06-09
    Stort tack till Simon som hjälpt mig med inbyte och köpa av ny bil.
    Bra bemötande,trevlig . Rekommenderas starkt mvh Daniel
    2021-05-27
    Köpte en personbil och det började lite trevande men blev tillslut en lyckad affär. Allt som skulle åtgärdas eller behövde åtgärdas löste Simon snyggt. Fordonsbolagets koncept med distansarbete känns som framtiden.
    2021-05-27
    Trevlig, serviceinriktad, förtroendegivande.
    2021-05-25
    Köpte en begagnad BMW av Simon via nätet och fick den hemlevererad. Simon var helt suverän och servicen var total genom hela upplevelsen och hela affären kändes väldigt smidig och trygg.
  • 2021-05-07
    Hej. Jag köpte en BMW via Simon och jag kan inte säga nått annat än att jag har blivit proffsigt bemött. Jag tackar för en både trygg och smidig affär. Tavk.. Mvh Roberr
  • 2021-05-03
    Jag köpte en Audi A6 Avant Tdi 2.0. Jag är otroligt nöjd med affären och Simons bemötande var super. När jag köper bil hos ett företag så önskar jag ett gott bemötande och att få känna mig trygg och säker i affären, med Simons hjälp och goda service så kunde inget kännas bättre. Olyckligt så drabbas jag av en liten skada på vänster förar dörr då en liten kåpa lossnade vid nyckelhålet när jag öppnade dörren. Jag kontaktade er och fick även då ett gott bemötande. Ni beställde en ny bit omgående och åter igen kändes det bra.
    2021-05-03
    Snabb service och bra hanterat efteråt när vi behövde hjälp med fel som visade sig hänga med bilen.
  • 2021-04-30
    Mycket bra bemötande av Simon på Fordonsbolaget när jag köpte min Honda HR-V. Enkelt och smidigt. Provkörning genast och snabb leverans av bilen. Joakim
    2021-04-30
    Jag & min fru köpte en Honda Type R FK2 2015.

Vi blev bemötta på ett otroligt bra sätt ,De fråga vad vi ville ha hjälp med & vi skulle bara kika på bilen & de tog tid och körde fram den ,Lät oss provköra den ,Sen åkte vi iväg & funderade & kom tillbaka igen & ville provköra & de lät oss provköra bilen igen & då bestämde vi oss för att köpa den eftersom allt kändes bra.

Förväntade mig ett bra bemötande/Proffs på sitt område & inga påstridiga försäljare.

Upplevelsen blev sjukt bra,Kan varmt rekommendera detta företag. Vi fick hjälp av Simon som inte alls var påstridig & pressade till bilköp,Utan han fick oss att känna oss otroligt trygga & Simon gav känslan som en gammal lojal vän & vi köpte bilen utan nå ångest alls efteråt.
    +i kanten att dem lämnar bilen fulltankad.

Och Simon har otroligt bra kundkontakt & hjälper en med alla problem & frågor man kan ha. Han har hjälpt oss med lånebil när våran bil behövde lite fix. Exakt som man vill en säljare & företag ska lösa problem så löser dem det på rätt sätt!

Vi kommer att bli kunder som kommer tillbaka inför nästa bilköp när det är dax för det!

Fortsätt med ditt grymma hårt arbete.
    //Johannes & Alexandra