Fordonsjohan

Fordonsjohan

fordonsjohan.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Fordonsjohan! På Vretgatan 3 i centrala Skellefteå hittar du Fordonsjohan. Vi förstår att det kan vara svårt att få tid över att komma och kolla på bilar. Därför har vi valt att ha öppet både på kvällar och helger. Vi sätter alltid dig som kund i fokus och gör vårt yttersta för att du ska hitta din nya drömbil....

131 omdömen om Fordonsjohan

Sedan starten hos Reco 2020

Nilsson Pär Kim A

Trevligt bemötande, och personalen var bra att ha att göra med.

Edlund Robin B
Skrev om Fordonsjohan

Trevliga killar, som verkar ha kunden i fokus!

Emil Alex B

Bästa bilhandlarn i sverige, sjukt trevlig personal👍🏼 / Emil

Jan Linus B
Skrev om Fordonsjohan

Gjorde affär på en bil här och på bara någon timme var affären så gott som klar över telefonen, hämtade bilen 5 dagar senare och blev väldigt bra bemött, väldigt bra företag att handla av. Tvekar inte på att köpa bil här igen i framtiden!

Per Joakim V
Skrev om Fordonsjohan

Kan starkt rekommendera att göra just din bilaffär med detta företag. Jag ville sälja min bil och hörde av mig till olika firmor som köper upp bilar. Pratade bland annat med Riddermarks och jag blev grymt besviken på deras nonchalanta attityd och priset de erbjöd var ett hån mot mig. Fick tipset av min son som gjort affärer med er och han var otroligt nöjd och rekommendera er till mig så nu har far och son gjort affärer med er💪😀 Stort tack för ert proffsiga bemötande och ert ödmjuka sätt mot mig som kund återigen tusen tack 😀😀🙏🙏🙏

Åsa Kristina N
Skrev om Fordonsjohan

Fantastiskt att få komma hem till en bil som glänste både ut och invändigt. Är sååååååå nöjd med rekonden - kan varmt rekommendera att lämna bilen i deras händer. 1000 tack från Mamman som fick högvinsten av sonen 😁

Tomas V
Skrev om Fordonsjohan

Klockrent. Allt va som dom sa, seriös bilfirma😁

Arkan K
Skrev om Fordonsjohan

Om ska jag köpa en bil igen det bli för de 👍

Therese L
Skrev om Fordonsjohan

Pålitliga säljare, trevligt bemötande och smidiga att göra affär med. Kan verkligen rekommendera Fordonsjohan!

Tova A
Skrev om Fordonsjohan

Trevlig och pålitlig. gav inget skambud på vår befintliga bil.

Roger L

Trevlig,engagerad personal Gav mersmak Ski Doo Freeride

David E
Skrev om Fordonsjohan

Mycket bra att ha och göra med. Kommer sälja nästa bil genom detta företag också.

Bill Christian A
Skrev om Fordonsjohan

Har alltid varit lite skeptisk till bilhandlare, men här blev intrycket och resultatet helbra. Supertrevlig personal, enkel snabb affär och även bilen var hel & ren - som utlovat! Här borde alla göra bilaffärer! 5/5

Robert L
Skrev om Fordonsjohan

Otroligt fint bemötande av både Johan och Per, vi åkte ner för att titta på en husbil och eventuellt byta in våran Subaru mot den. Deras bemötande gjorde processen enkel och trots att vi bara skulle "titta" på den, så slutade det med affär och vi blev med husbil😁. Vi kommer att rekommendera fordonsjohan till våra bekanta.

Helena W
Skrev om Fordonsjohan

Mycket bra! Service utöver det vanliga!

Josefin L
Skrev om Fordonsjohan

Så otroligt proffsiga. Jag kom med kravlista: färg, drivmedel, storlek, budget, växellåda, årskostnad osv osv. Listan kan göras lång. Johan fick mig aldrig att känna mig jobbig för det, inom 1,5 vecka levererade han. Wow! Så tacksam och enkelt när man bara vill att de ska funka, vara smidigt samt får all hjälp man behöver med saker man knappt visste fanns. Ses vid nästa bilköp!

Thim B
Skrev om Fordonsjohan

smidig att göra affär med och kunnig innom sin branch

Björn K
Skrev om Fordonsjohan

Blev bemött väldigt bra. Professionellt, positivt och lösningsinriktade. Fick tydlig information om hur affären skulle genomföras och vad som behövdes för ett smidigt överlåtande. Fordonsjohan löste in vår privatbil med en väldigt smidig affär.

Dennis H
Skrev om Fordonsjohan

Smidigaste affären jag har varit med om! Jag kan verkligen rekommendera Fordonsjohan, Betala direkt utan att se bilen och kom och hämta bilen dagen efter utan snack! Mvh Dennis

Benny S
Skrev om Fordonsjohan

Kan med många år inom bilbranschen rekommendera Johan. Tror faktiskt att jag aldrig blivit så bra bemött av en säljare. Det va förtroende till 100% redan vid första telefonkontakten. Söker ni bil eller annat fordon så kan jag med hela mitt hjärta rekommendera Fordonsjohan. Fräscht rent stiligt är bara förnamnet. Tack Johan de här gör vi helt klart fler gånger 👍💪💛

Sandra Marie R
Skrev om Fordonsjohan

Lyhörd, otroligt tillmötesgående och hittade lösningar utöver vad man kan förvänta när jag hittade min husbil många mil från där jag befann mig. Service när den är som bäst!

Marcus Ö
Skrev om Fordonsjohan

Exceptionellt trevligt, snabbt, lösningsorienterat, pedagogiskt, transparent och med god dialog både muntligt och skriftligt! Trodde inte sådana bilförsäljare fanns.

Johannes B
Skrev om Fordonsjohan

Såld min bil, hela processen var snabb och väldigt smidig. Extremt trevlig personal, 5 av 5.

Linnea H
Skrev om Fordonsjohan

Enkel och smidig affär från start till slut och otrolig service!

Glenn W
Skrev om Fordonsjohan

Mycket professionell och snabb försäljning av min bil, rekommenderas starkt.

Jonas A
Skrev om Fordonsjohan

FordonsJohan var mycket professionell och trevlig. Blev rekommenderad att åka till honom av en annan bilfirma i samma stad och det är ett gott betyg. Jag hade en bil jag ville sälja och det blev en väldigt smidig affär hos fordonsJohan. Vi kom överens om pris och överlämnade som funkade perfekt. Väldigt nöjd, jag skulle rekommendera andra att göra sin nästa bilaffär hos fordonsJohan.

Aimo V
Skrev om Fordonsjohan

Väldigt trevligt bemötande och professionell säljare

Kim E
Skrev om Fordonsjohan

Bästa stället i världen! Köp din bil här du blir inte besviken 🦖🦖

Gustav L
Skrev om Fordonsjohan

Snabb att svara och supertrevlig!

Rolf O
Skrev om Fordonsjohan

Kan bara rekomendera detta företag inom bilbranchen. Mycket väl bemött, lätta att prata med, så mina fulla rekomendationer om detta företag.

Daniel S
Skrev om Fordonsjohan

Väldigt nöjd med hela upplevelsen. Allt från första mötet till att försäljningen var klar. Johan har varit professionell genom hela händelseförloppet och hållit mig uppdaterad. Kommer använda Johans tjänster i framtiden.

Pontus H
Skrev om Fordonsjohan

Otroligt professionellt bemötande Fick mig en riktigt fin bil !

Rickard H
Skrev om Fordonsjohan

Otroligt trevlig människa svarade på alla frågor även på helgen.

Christer N

Mycket trevligt bemötande, smidig affär. Inget krångel. Riktigt nöjd

Tom A
Skrev om Fordonsjohan

Snabb och enkel hantering. Exceptionell bra kommunikation hela vägen.

Robin D
Skrev om Fordonsjohan

Världsklass. Otrolig service och vass kundkänsla. Otroligt nöjd med mitt bilköp och precis allt runt i kring, stor eloge!

Kaj S
Skrev om Fordonsjohan

En riktigt bra försäljare jag köpte en bil på distans av företaget och han uppfyllde alla mina frågor på ett jättebra sätt fick förtroende genast av Johan och det var inga problem med något Så jag har bara gott att säga om FordonsJohan skulle gärna rekommendera honom till andra köpare.

Thomas S
Skrev om Fordonsjohan

Han hade trevligt bemötande. Synd att bilen inte var så bra som jag trodde.

Kim V
Skrev om Fordonsjohan

Kanon kille lätt å enkel att göra med

Arne G
Skrev om Fordonsjohan

Trevlig och fint bemötande av säljaren. Ställer upp i alla väder. Kan gott rekommendera detta bilföretag.

Peter P
Skrev om Fordonsjohan

Jag blev bemött på ett bra sätt och allt har fungerat till belåtenhet. Det var en försäljning av en bil till Johan.

Kim M
Skrev om Fordonsjohan

Grymt bra att ha att göra med. Bilen var i exakt det skick han beskrev och var väldigt trevlig. Rekomenderas starkt.

Niklas K
Skrev om Fordonsjohan

Bra bemötande trevligt och smidigt

Simon P
Skrev om Fordonsjohan

Johan levde verkligen upp till sitt goda rykte som bilhandlare. Han är tydlig i sin kommunikation, han är både professionell och personlig i sitt bemötande och han har fokus på service från första stund. Min resa från Stockholm upp till Skellefteå för att hämta den Audi jag och min sambo valde att slå till på var väl värt mödan. Mycket smidigt inbyte av vår Toyota Auris i samband med vår affär. Full pott till värmlänningen uppe i norr 👍

Ronny K
Skrev om Fordonsjohan

Snabb & smidig affär. Ett väldigt fint bemötande.

Karim A
Skrev om Fordonsjohan

Easy, simple, straight to the point, helpful and smiling. Great choice of cars. Bought my Range Rover there and just love it.

Emil R

Säljaren åkte 6timmar ner i landet för att möta mig. Mycket nöjd

Stefan A
Skrev om Fordonsjohan

Bästa tänkbara rakt igenom. Stort hjärta och engagemang,. Alla rekommendationer man kan ge ett företag.

Andreas B
Skrev om Fordonsjohan

Väldigt bra bemötande snabb och smidig affär och jag fick de vi hade kommit överens om så jag är väldigt nöjd /// Andreas

Mikael S
Skrev om Fordonsjohan

En fantastisk säljare, genuint ärlig och mån om sina kunder. Kan ge mina varmaste rekommendationer angående detta företag!