Fordonsmäklarna Bromma

Fordonsmäklarna Bromma

• BadgeFourYears

Välkommen till Fordonsmäklarna Bromma! På Ulvsundavägen 140 i Bromma hittar du Fordonsmäklarna Bromma! Vi är ett team av experter med lång erfarenhet inom branschen och kan tillhandahålla de flesta tjänster inom kategorin bil. Vi hjälper dig oavsett om du vill värdera och sälja din bil, köpa bil, laga din bil eller varför inte...

109 omdömen om Fordonsmäklarna Bromma

Sedan starten hos Reco 2020

Lovisa P
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Jättenöjd med bilköpet hos denna firma. Väldigt trevliga att ha och göra med. Dom var hjälpsamma och körde bilen 40 mil enkel resa hem till mig. Supertrevlig chaufför och kanonsäljare. För att inte tala om bilen. Jättefin bil precis som utlovats. Har bara positivt att säga om den här bilfirman. Köpet genomfördes per telefon och det funkade superbra med. Allt jättebra. Supertack!

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Lovisa, Tack för dina fina ord! Vi önskar dig en God fortsättning Mvh Fordonsmäklarna i Haninge

Kjell D
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Väl bemött Förväntningar på en skala från 1-5 va en 3a Blev snabbt en 5A Riktigt bra bilförsäljare+++++

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Kjell, Tack för din recension och grattis till din nya bil! Ha en trevlig vecka. Mvh Fordonsmäklarna Bromma.

Anna L
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Hör service och smidiga att ha att göra med.

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Anna, Grattis till din nya Volvo. Tack för din recension och ha en fortsatt fin vecka! Mvh Fordonsmäklarna Bromma.

Niklas D
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Funkade bra tycker jag, snabb o smidig affär

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Niklas, Tack för din recension. Ha en fortsatt fin vecka! Mvh Fordonsmäklarna Bromma.

Anna L
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Trevliga, lätta att ha och göra med, kunniga, pålitliga!

Bensterk A
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

André is Great! Super service!

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Thank you i wish you a great week! You are very welcome next time we can help you with a car. Best regards, André

Leif W
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Trevligt folk ,bilen hade jag kollat upp på nätet innan men en enkel och problem fri affär

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Tack för en fin affär och varmt välkommen åter!

Dominique G
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Bra bemötande och proffsig hjälp

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Tack Dominique för en fin affär och du är varmt välkommen in i framtiden! Mvh Fordonsmäklarna Bromma.

Stefan B
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Fick en korrekt beskrivning av bilen i bilder och André gav mig svar på frågor om skavanker. Gav ett bud som säljaren accepterade Hämtade bilen någon vecka senare., och körde bilen hem i näst värsta snöslasket till Göteborg Tyvärr visade sig en fjärrkontrollnyckel defekt, men en ny är fixad av mig som köpare hos Skoda i Göteborg Jag är helt nöjd med bilens skick. Anmärkningsvärt: *Nyservad med lite för lite (0,5 liter) motorolja *defekt kendon * liten 5cm spricka i vindrutan (jag byter den ändå pga blästringen på vinterväglag)

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Stefan, Tack för din reccension, Vi tar till oss av anmärkning och tar detta med berörd avdelning. Tack för en fin affär och önskar dig allt gott! Mvh André Olsson.

Robin B
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Finns absolut inget att klaga på. Köpte bil av Tommy M, otroligt trevlig man som löste en lätt och smidig affär. Efter några månader fick jag några problem med bilen, ringde upp och dom löste allt direkt med lokal verkstad. Kommer köpa alla bilar från honom från och med nu! 10poäng av 10 möjliga.

Kjell Olof S
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Väldigt bra tillmötesgående och hantering av vår inbytesbil. Kan inte säga annat än väl om hanteringen vid bilköpet. Stort tålamod och hjälp med att komma igång med den nya bilen. Enda synpunkt som skulle förbättra upplevelsen är lokalerna i Bromma. De lämnar mycket i övrigt att önska!

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Kjell! Tack för en trevlig affär och pratstund. Vi tar till oss av det du skrivit och tackar ödmjukast återigen för förtroendet och välkomnar er tillbaka när det är dags att byta bil igen. Allt gott! Hälsningar Tommy

Peter J
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Mycket professionella. Inget tjafs. Även då jag missade saker för försäljningen så löste de allt.

Marie E
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Trevligt bemötande. Och hjälpte en nojig köpare med 100 frågor på exemplariskt sett. Super nöjd med vårat köp av moppebil till dottern. Var lite småfel som åtgärdades utan knorr. Så nöjd med allt.

Tobias P
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Fint bemötande och gick därifrån med känslan av en bra affär :)

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Tobias, Tack för en fin affär och en jättefin tavla, Du är varmt välkommen åter. Allt gott! Mvh Fordonsmäklarna Bromma

Håkan M
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Bra bemötande. Snabbt avklarad affär, raka klara besked.

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Håkan, Tack för en fin affär och grattis till din fina Subaru du är varmt välkommen tillbaka. Allt gott! Mvh Fordonsmäklarna Bromma.

Kent Johannes W
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Mycket trevligt och proffesionellt bemötande

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Kent, Tack för förtroendet och du är varmt välkommen åter. Trevlig helg! Mvh Fordonsmäklarna Bromma.

Anna S
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Utmärkt service. Snabb och smidig affär.

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Anna, Tack för en fin affär och önskar dig en trevlig helg! Mvh Fordonsmäklarna Bromma.

Kim L
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Otroligt nöjd. Köpte en Audi a5:a av Tommy. Jordnära och ärlig genom hela köpet. Från Mail tills vi skrev papper. Rekommenderas verkligen!

Geir-Thomas B
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Otroligt nöjd! Fick hjälp av säljaren Andre och bilaffären kunde inte gått smidigare. Kan varmt rekommendera Fordonsmäklarna i Bromma!

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Thomas, Tack för en smidig affär och du är varmt välkommen åter! Allt gott! Mvh Fordonsmäklarna Bromma.

Sven-Åke K
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Bra bemötande av försäljare och det Gick smidigt att genomföra köpet av bilen så jag är mycket nöjd med dom Så jag kan rekommendera dom

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Sven-Åke, Grattis till en fin bil och tack och välkommen åter! Hälsningar Fordonsmäklarna i Bromma

Simon B
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Lyckad bilförsäljningen och bilköp! Som vanligt var service och bemötandet fantastiskt. Tack till säljaren Andre för ett fantastiskt jobb, samt till dina kollegor som även hjälpte till. Kan starkt rekommendera fordonsmäklarna i Bromma!

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Simon, jättekul att vi kunde överträffa era förväntningar i dessa tider! Tack och välkommen åter! Hälsningar Fordonsmäklarna i Bromma

Malin K
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Fantastiskt bra kille som säljare! Jag har väldigt dåliga förväntningar när de gäller bilbranschen och bilsäljare! Jag och min dotter upplevde en mycket positiv och ärlig försäljare ! Försäljaren uttryckte klara positiva och negativa om de olika alternativen gällande olika typer av bilar! Jag har framfört mitt och min dotters positiva upplevelser av denna bilaffär till säljaren!

Simon B gillar detta
Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Malin, jättekul att vi kunde överträffa era förväntningar och hjälpa er med er nya fina mopedbil! Tack och välkommen åter! Hälsningar Fordonsmäklarna i Bromma

Patrik J
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Trevligt bemötande och en bra affär utan några problem. Så här borde det funka hos alla bilförsäljare. Min säljare hette Andre.

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Patrik, Tack för fin affär och önskar dig en fortsatt trevlig vecka och välkommen åter! Mvh Fordonsmäklarna Bromma.

Carl Arne F
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Mycket bra bemötande och dessutom engagerade sig fler försäljare i vårt bilköp. Förväntade oss att hitta en bra bil, vilket vi också gjorde. Vi köpte en Volvo XC70 för 3 veckor sedan och vi är väldigt nöjda med bilen. Rekommenderar verkligen Fordonsmäklarna!

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Carl-Arne, Roligt att du fick ett positivt intryck hos oss och tack för en fin affär önskar dig allt gott och välkommen åter! Mvh Fordonsmäklarna Bromma.

Robert W
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Trevlig personal som är tydlig i kommunikationen. Allt går väldigt snabbt och smidigt. Genomförde nyligen mitt 3e bilköp hos Fordonsmäklarna i Bromma. Mycket troligt att även nästa bilköp görs där.

Michael B
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Väldigt nöjd med bil och service! Snabbt och smidigt från första samtal till köp och leverans dagen efter. Tack till Tommy och hans kollegor i Bromma! 21/3-22

Lars M
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Jag har haft en mycket fin dialog under hela resan och det är utmanande med leveranser i dessa tider men Gunnar höll mig informerad hela vägen. Leveransen på plats i söndags överträffade mina förväntningar. Tack!

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Lars jättekul att vi kunde överträffa era förväntningar i dessa tider! Tack och välkommen åter! Hälsningar Fordonsmäklarna i Bromma

Petter L
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Blev bra mottagen när jag köpte min nya Forester på distans. Bilen stämde överens med beskrivningen. Enda negativa är att leveransen skulle kunnat ske lite smidigare. Ganska lång leveranstid och den kom inte på utsatt datum utan en dag tidigare. Vilket gjorde det lite omständigt för mig att kunna ta emot bilen. Men överlag en bra upplevelse.

Bo S

Snabb och smidig affär

Jessica D
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Fantastisk säljare, vi fick ett så fint bemötande av Andre och kommer utan tvekan att återvända till honom vid nästa bilköp! Bilarna i hallen var väl rekondade och omhändertagna. Efter att ha åkt till cirka 20 andra bilhandlare och blivit extremt besvikna på grund av dåligt bemötande och fallfärdiga objekt hittade vi tillslut rätt! 5/5 utan tvekan!

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Jessica, Tack för ert besök och en trevlig bilaffär, Ni är varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Fordonsmäklarna Bromma.

Mårten W

Nannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnmmmnnn

Björn J
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Köpte Tesla S90D och affären gick snabbt och smidigt. Mycket trevlig säljare och rekommenderar denna firma om ni behöver köpa bil.

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Björn, Kul att höra att du är nöjd med ditt nya bilköp. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags för nästa bilaffär. Tack för förtroendet och trevlig helg önskar Fordonsmäklarna Bromma!

Julette A

Toppen bemötande Hjälpsamma Får all svar Köpte bil

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Julette, Roligt att höra att du trivs med din nya fina Lexus. Trevlig helg och välkommen åter!

Ann-sofie W
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Köpte en mopedbil, perfekt bemötande och bilen levererades hem 👍

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Ann-Sofie, Kul att du är nöjd med våra tjänster och stort tack för förtroendet! Välkommen åter.

Andreas L
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Mycket trevligt bemötade, lugn och fin miljö. Ringde om en bil jag var intresserad av och när vi kom dit var bilen framkörd för påseende. Med första kontakten via telefon så var förvätningarn redan besvarade och de var på en mycket trevliga. Trevlig pratstund när vi satt och fikade där vi gick igenom försäljnig och inbye. Att affären gick att genomföra på en gång var en mycket trevlig erfarenhet. Vi köppte en fantastiskt fin Volvo XC60 som alla i familjen blev väldigt nöjda med.

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Andreas, Roligt att vi lyckades uppnå dina förväntningar vid ditt besök och att familjen är nöjd med er nya Volvo XC60. Trevlig helg och varmt välkomna tillbaka till oss när det blir dags för nästa bilaffär önskar Fordonsmäklarna Bromma.

Erik S
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Köpte på en bil som jag är supernöjd med men som jag fick lite problem med. - kontaktade då fordonsmäklarna i bromma och pratade med då med Tommy. - vilken stjärna! superbra att ha att göra med. stort tack. Rekommenderar Fordonsmäklarna i Bromma. 5/5 möjliga.

Sven-erik H
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

bra service och bemötande. Snabba svar

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Sven-erik, Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Trevlig helg och varmt välkommen tillbaka önskar Fordonsmäklarna Bromma.

Anders K
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Klara besked inga konstigheter. Allt fakta baserat och informativt från säljaren. Allt enligt mina krav gällande leveranser etc. Jag köpte en Volvo V60 Classic 2018.

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Anders, Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss och grattis till din nya fina bil. Önskar dig en trevlig helg och du är varmt välkommen tillbaka till oss.

Mats D
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Jag blev väl bemött. Hade varit i kontakt per telefon innan. När jag kom dit var bilen framkörd. Jag tog en provtur. Jag bestämde mig för bilen i samma stund som jag satte mig i den. När jag kom tillbaka så gjorde jag affär. Jag är mycket nöjd med hemleveransen. Bara positivt.

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Mats, Roligt att du är nöjd med din nya fina Fiat! Önskar dig en trevlig helg och du är Varmt välkommen tillbaka,

Thanh H
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Bra bemötande och ganska tillmötesgående

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Thanh, Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Önskar dig en trevlig helg och du är varmt välkommen tillbaka till oss.

Magnus E
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Proffsigt bemötande, enkla att ha att göra med. Mycket nöjd

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Magnus, Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Önskar dig en trevlig helg och du är varmt välkommen tillbaka till oss.

Robert P
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Köpte en billigare äldre bil, men korrekt bemötande och trygg känsla

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Robert, Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Önskar dig en trevlig helg och du är varmt välkommen tillbaka till oss.

Caroline B
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Mycket trevlig ovh ärlig säljare Hjälpsam

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Caroline, Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Önskar dig en trevlig helg och du är varmt välkommen tillbaka till oss.

Eva Josefin L
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Jag VAR jättenöjd. Jag och min man köpte en bil hos Fordonsmäklarna för mindre än tre månader sedan efter att länge ha letat efter en bra bil. Vi köpte även till en tilläggsförsäkring hos dem för att skydda oss så mycket som möjligt mot tråkigheter direkt efter köp. Vi fick ett mycket gott intryck. Efter ett par månader började det att komma svart rök ur avgasröret och motorn lät märkligt. Vi lämnade in bilen hos en verkstad som konstaterade att turbon var trasig och behövde bytas till det nätta priset av ca 19 000 SEK....

MARZENA L
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Ivan skötte allt smidigt! Kommer gärna tillbaka.

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Marzena, Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Önskar dig en trevlig helg och du är varmt välkommen tillbaka till oss.

ELEAN T
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Först var jag inte nöjd nu, jag är glad att problemet löstes av Tommy som är en trevlig person som är utmärkt att hantera han är jättesnäll tack så jättemycket bästa Tommy 🙏🙏🌹🌹

Karl Johan Fredrik L
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Kanonservice från start till mål! Vi är mer än nöjda med vår Volvo s40 och har äntligen hittat en bilhandlare vi kan lita på!

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej, Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss och er nya fina S40. Önskar dig en trevlig helg och du är varmt välkommen tillbaka till oss.

Nils S
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Köpte en bil. trevligt bemötande! Hade inga speciella förväntningar annat än att få svar på mina frågor och råd angående bilköp.

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Nils, Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Önskar dig en trevlig helg och du är varmt välkommen tillbaka till oss.

Christer D
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

André är en klippa! Bra service, bra kundbemötande. Tack för en bra affär!

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Christer, Tack för en trevlig bilaffär och hoppas vi ses igen, Du är varmt välkommen tillbaka till oss.

Patricia M
Skrev om Fordonsmäklarna Bromma

Jag har köpt en bil, men hade inte information som jag väntade.

Svar från Fordonsmäklarna Bromma

Hej Patricia och tack för er recension! Tråkigt att vi inte kunde svara på dom frågor ni hade när vi var hos oss. Hör gärna av dig till ansvarig säljare så försöker vi reda ut dom frågetecken som uppkommit. Vi hoppas trots allt att ni känner er nöjda med er nya fina Mazda! Hälsningar Fordonsmäklarna Bromma