Läs vad 50 kunder tycker om Fordonsmäklarna Segeltorp 2

• 2021-01-25
    Snabb och smidig affär. Mycket nöjd!
  • 2021-01-24
    Bra bemötande och kontakt med säljaren. Gick snabbt och smidigt. Några småsaker som jag upptäckte senare i avtalet som jag behöver fixa i efterhand. Autogiro var förvalt och likaså en ruta för ansökan om kreditkort som jag inte vill ha.
  • 2020-12-16
    Köpte av Gunnar med hemleverans. Han lovade en bil med några mindre lackskador. Bilen på verkstad i 2 månader efter köp pga flertalet större fel tex helt slut hjullager, och bråk om reservdelar verkstad etc. I protokoll från tidigare service även notering av missljud i växellåda. Gunnar är dock mkt hjälpsam och proffesionell. Säljer bilar i hopp att ingen märker felen, även tidigare köpt bil även den felaktig (ingen värme) men då med smidigare ansvarstagande. Gå igenom bilen extremt noga innan köp, ord betyder 0 och ingenting. Tappat allt förtroende. Ägarna bråkar om småpengar trots enormt överpris vid försäljning. La ut ytterligare 13% för att få bilen klar. Spelar ingen roll om bilen är äldre har man inte berättat om så stora brister vid ett distansavtalsköp är det bara att pynta. BTW fri hemleverans, gäller visst bara i närområdet. Nä grabbar dåligt skött. Ni kanske ville väl, men er kommmunikation talar emot er.
  • 2020-12-13
    Hej

Jag gjorde ett bilköp, ett väldigt bra bilköp då jag vart väl bemött av personal som kunde hjälpa mig utan stress och förstod vad jag var ute efter.
    Mycket variation av bilar i alla klasser. Min säljare Ivan tog mig lungt runt igenom i hela hallen och förklarade bil för bil och dess innehåll. Mycket kunnig och service kommer gärna tillbaka.
  • 2020-12-12
    Otroligt bra bemötande i telefon och på plats av eran säljare Ivan. Tack för en snabb och smidig affär.
    Kommer definitivt att vara en återkommande kund i framtiden.
  • 2020-12-12
    Ordning och reda vid leverans. Allt smidigt och lätt.
  • 2020-12-11
    Bra bemötande av säljaren. Helt nöjd
  • 2020-11-16
    Superproffsig säljare som även efter avslutad affär är behjälplig med avhjälpande av fel mm. Rekommenderas!
  • 2020-10-27
    Köpte en Maserati Granturismo av Milos, och jag fick kanonservice! Kommer definitivt att fortsätta köpa bilar av Fordonsmäklarna i Segeltorp!
  • 2020-10-23
    Hade ett par fel som uppdagades efter en stunds ägande. Felen kom inte in till deras handläggare på reklammationer förrän efter 6 månader hade gått med någon vecka för mycket egentligen. Säljchefen Tommy gled in och räddade situationen. Engagerade sig verkligen i ärendet och var MYCKET mån om att jag skulle känna mig nöjd och hörd och vara nöjd med bilen. Bilen in på verkstad och fordonsmäklarna stod för hela baletten. Mycket bra skött!
  • 2020-10-22
    Jag är mycket nöjd med Anders som säljare och han är alltid hjälpsam och ser till att jag som kund blir nöjd. Jag kan varmt rekommendera Fordonsmäklarna till alla som är på jakt efter en ny eller begagnad bil.
    Jan H
  • 2020-10-21
    Köpte en honda cv-r.
    Blev bemött med glädje och stil.

Bra service och man kände verkligen att dom ville ens bästa.
  • 2020-10-20
    Nice guy, pleasure to work with!
  • 2020-10-19
    Köp: Begagnad bil. Bra pålitliga säljare. Ställde upp och var flexibla.
    Patrik A
  • 2020-10-12
    Toppen säljare. Litet problem med bil jag köpt. Fixades snabbt. Inget tjafs.
    Rekommenderar verkligen Fordonsmäklarna!
  • 2020-10-07
    Köpte ny bil hos Fordonsmäklarna efter att ha letat ett bra tag efter rätt bil. Fick bra personlig hjälp av Ivan att hitta den perfekta bilen för mig efter dom önskemål jag hade. Super nöjd med bilen, priset och bemötandet.
  • 2020-10-04
    Bra service, trevlig personal👍
  • 2020-10-04
    Köpte min vw golf av Milos, helnöjd med affären och bemötandet. På återseende.
  • 2020-09-12
    Köpte min bil av Andreas på Fordonsmäklarna. Bästa säljare jag träffat. Trevlig, proffsig och väldigt bra att ha att göra med. Supernöjd med mitt bilköp och bemötandet jag fick.
  • 2020-09-12
    Anders på Fordonsmäklarna Segeltorp är i särklass den bästa säljaren jag mött. Inget strul, ärlig, och tar tid för sina kunder.
    Vi köpte en Subaru Forester av Anders och vi är så nöjda, både med bilen och servicen.
    Vi upptäckte en liten del som saknades på taket på bilen efter vi kommit hem. -inga problem sa Anders, vi fixar det! 3dgr senare låg den i brevlådan. Det är service. Eller när vi beställt en bagagerumsmatta och får den levererad personligen.
    Ingen blir besviken av att köpa sin bil hos Fordonsmäklarna Segeltorp, det kan jag lova!

Från Marlene, en mycket nöjd kund!
  • 2020-09-12
    Proffsigt bemötande och trevlig säljare!
  • 2020-09-11
    Ni är bäst bra bilar och bra garanti ni står för vad ni lovar
  • 2020-09-10
    Alltid lika proffsiga och tillmötesgående.
  • 2020-09-10
    Köpte en Subaru autback. Vi vart bra bemötta.
  • 2020-09-10
    Hej. Köpte en bil på fordonsmäklarna i segeltorp av säljare Ivan . Mycket smidig och trygg affär samt säljare Ivan var tillmötesgående trevlig, kunnig löste allt smidigt och proffsigt. Rekommenderar starkt bilköp hos fordonsmäklarna
    Professionell och saklig, bra bemötande och trevlig. Jeep 2015
  • 2020-09-10
    Köpte ny bil. Bytte in min gamla. Snabb affär! Bra hjälp med alla praktiska detaljer. Kan rekommendera att göra affärer med Anders.
  • 2020-09-10
    Mycket trevligt bemötande och engagemang.
    Smidig att förhandla med.

Långt ifrån en vanlig störande säljare :)
  • 2020-09-10
    Smidigt och trevligt bemötande.
  • 2020-09-10
    Gunnar är bäst! Fordonsmäklarna är ett professionellt företag som litar på jelt och hållet.
  • 2020-09-10
    Köpte en volvo xc90 2017 av ivan, en snabb och trevlig affär. Kommer definitivt handla här igen
    Dennis S
  • 2020-09-10
    Köpte en bil av en utmärkt bilhandlare, förväntningarna va som jag trott!
    2st bilar en Porsche gt3 och Subaru XV
  • 2020-09-09
    Köpte en Isuzu som tjänstebil till vårt företaget IMPAB.

Super nöjd med er säljare.. Var mycket trevlig samt professionell i sitt sälj. Finns inte så många säljare som denna i er bransch.
    Så håll i han annars kommer det andra aktörer att rycka i han.
  • 2020-09-09
    Jag och min fru var ute efter ny bil. Vi hade inte bestämt oss vilket märke vi skulle köpa men biltyp visste vi. Efter att vi tittat och provsuttit några olika bilmärken så bestämde vi oss för Volvo XC60. Tyvärr så hade dom ingen inne med den utrustning vi ville ha men Anders sa om ni sitter ner och tar en fika så kollar jag upp vad som är på väg in med ett serviceinriktat trevligt bemötande. Efter 10 min så kom han tillbaka med informationen att en med just den utrustningen var på ingång om 2 dagar. Vi kom överens om att dom skulle hålla bilen tills jag hade tittat på den. Jag åkte dit provsatt den och köpte den utan att provköra !!!! Man får ett visst förtroende för ett företag som engagerar sig i vad kunden exakt vill ha utan att tycka att man är "besvärlig". Jag kan mer än rekommendera Fordonsmäklarna som en bra och säker bilfirma. Om det blir nåt nytt bilköp i framtiden så är det första stället jag kommer att besöka är Fordonsmäklarna men det kommer dröja för vi älskar vår Volvo XC60.
  • 2020-09-08
    Lämnade befintlig bil i inbyte! Bra erfättning för den! Ivan är trevlig, kunnig och oerhört kund/serviceminded!

Jag upplever FM som ett seriöst företag som jsg har fortsatt att göra affärer med!
  • 2020-09-08
    Har köpt 2 st bilar av Gunnar och är väldigt nöjd med både bemötandet och servicen
  • 2020-09-08
    Köpte Subaru Outback Ny, Jag blev otroligt bra mottagen . Direkt vi kom in jag och min tjej 😀Sedan fick jag även ett bra pris, hade inga förväntningar då jag bara var nyfiken på en nu Subaru (haft Subaru sedan 1989) Milos var fantastisk såg till att ordna med dragkrok etc fort så jag fick bilen på någon vecka bara 🙏Även Chefen var fantastiskt trevlig , Stor Eloge till Milos och alla som hjälpte till 💥Kram Ronny 🎣
  • 2020-09-08
    Köpte en xc60 och vi fick ett väldigt bra bemötande, kommer nog även i framtiden kontakta dom ang ev bil köp.
  • 2020-09-08
    Hej. Jag har ägt många bilar och hade altid utur Med bil försäljare eller med bilar , Men denna gången möte Jag en av dem bästa eller Sveriges bästa säljare Ivan Jencic på Fordonsmäklarna Jag hittade på blocket en Volvo xc90 prisis vad en familj behöver en 7 sits pansar vagn 😊. Körde 550km till STKLM fick en riktigt riktigt bra servis av Ivan och hans kollegor dem står verkligen för sina ord och hjälper dig hela vägen, riktig bra priser . Kommer definitivt köpa mer där och kommer rekommendera till alla. Tack igen för all hjälp Ivan och Fordonsmäklarna.
  • 2020-09-08
    Köpte en begagnad bil och min gamla i inbyte. jättebra bemötande.proffsig.helt nöjd
  • 2020-09-08
    Ivan har varit till motsats av många bil försäljare pålitlig och respekterat den överenskommelse som fanns mellan mig och hans firma. Har varit tillmötesgående när det gäller att få bilen i ordning enligt mina önskemål utan att fördröja affären allt för länge. Hans attityd är generellt bra och Inger förtroende vilket har utan tvekan underlättat affären!
  • 2020-09-08
    Har köpt bil av Anders och Fordonsmäklarna.
    Säljbiten var riktigt bra, rekommenderar varmt Anders.
    Service har också utförts på bilen och även där vill jag ge full pott.
    Alltid trevligt bemött, ärliga svar, väl utförd service.
  • 2020-09-08
    Detta är min åttonde bil som jag köpt av Fordonsmäklarna, Gunnar Rosell som säljare. Ha sedan första affären med Gunnar varit mycket nöjd. Bra bemötande aldrig några problem för mig som kund. De problem/fel som uppstått ha Gunnar på ett smidigt sätt åtgärdat. Är helt säker att det kommer bli flera bilaffärer med Fordonsmäklarna oc Gunnar Rosell. Har även rekommenderat företaget till vänner och bekanta.
  • 2020-09-08
    Jag har köpt 3st nya bilar har fått proffsigt bemötande och hjälp. Även när jag hade problem med första bilen efter ett par månader så fick jag mycket bra hjälp och förståelse för mina synpunkter. Jag är mycket nöjd med mina kontakter med Anders.
    Johan J
  • 2020-09-08
    Köpte bil. Snabb leverans och utomordentlig service.
    Har handlat 2st bilar och är mycket nöjd med service mm blev bra behandlad
  • 2020-09-08
    Köpte en begagnad bil trevligt bemötande och snabb och smidig affär
  • 2020-09-08
    Ja köpte en bil och är supernöjd med både servicen och bemötandet
    Nissan Q och Volvo xc 60
    Är mycket nöjd med båda mina köp.
    Jag har redan tidigare rekommenderat
    Anders Vernersson på Fotdonmäklarna.
    Peter L