Anders Vernersson

Anders Vernersson

Anders Vernersson en del av Fordonsmäklarna Segeltorp

10 omdömen om Anders Vernersson

• Anders på Fordonsmäklarna Segeltorp är i särklass den bästa säljaren jag mött. Inget strul, ärlig, och tar tid för sina kunder. Vi köpte en Subaru Forester av Anders och vi är så nöjda, både med bilen och servicen. Vi upptäckte en liten del som saknades på taket på bilen efter vi kommit hem. -inga problem sa Anders, vi fixar det! 3dgr senare låg den i brevlådan. Det är service. Eller när vi beställt en bagagerumsmatta och får den levererad personligen. Ingen blir besviken av att köpa sin bil hos Fordonsmäklarna Segeltorp, det kan jag lova! Från Marlene, en mycket nöjd kund!
    Marlene K skrev om Anders Vernersson en del av Fordonsmäklarna Segeltorp
    2020-09-12
    2020-09-12
  • Köpte en Subaru autback. Vi vart bra bemötta.
    Joakim L skrev om Anders Vernersson en del av Fordonsmäklarna Segeltorp
    2020-09-10
  • Köpte ny bil. Bytte in min gamla. Snabb affär! Bra hjälp med alla praktiska detaljer. Kan rekommendera att göra affärer med Anders.
    Jörgen A skrev om Anders Vernersson en del av Fordonsmäklarna Segeltorp
  • 2st bilar en Porsche gt3 och Subaru XV
    Antonio L skrev om Anders Vernersson en del av Fordonsmäklarna Segeltorp
    2020-09-10
  • Köpte en Isuzu som tjänstebil till vårt företaget IMPAB. Super nöjd med er säljare.. Var mycket trevlig samt professionell i sitt sälj. Finns inte så många säljare som denna i er bransch. Så håll i han annars kommer det andra aktörer att rycka i han.
    Peter A skrev om Anders Vernersson en del av Fordonsmäklarna Segeltorp
    2020-09-09
  • Jag och min fru var ute efter ny bil. Vi hade inte bestämt oss vilket märke vi skulle köpa men biltyp visste vi. Efter att vi tittat och provsuttit några olika bilmärken så bestämde vi oss för Volvo XC60. Tyvärr så hade dom ingen inne med den utrustning vi ville ha men Anders sa om ni sitter ner och tar en fika så kollar jag upp vad som är på väg in med ett serviceinriktat trevligt bemötande. Efter 10 min så kom han tillbaka med informationen att en med just den utrustningen var på ingång om 2 dagar. Vi kom överens om att dom skulle hålla bilen tills jag hade tittat på den. Jag åkte dit provsatt den och köpte den utan att provköra !!!! Man får ett visst förtroende för ett företag som engagerar sig i vad kunden exakt vill ha utan att tycka att man är "besvärlig". Jag kan mer än rekommendera Fordonsmäklarna som en bra och säker bilfirma. Om det blir nåt nytt bilköp i framtiden så är det första stället jag kommer att besöka är Fordonsmäklarna men det kommer dröja för vi älskar vår Volvo XC60.
    Michael B skrev om Anders Vernersson en del av Fordonsmäklarna Segeltorp
    2020-09-09
  • Har köpt bil av Anders och Fordonsmäklarna. Säljbiten var riktigt bra, rekommenderar varmt Anders. Service har också utförts på bilen och även där vill jag ge full pott. Alltid trevligt bemött, ärliga svar, väl utförd service.
    Dino D skrev om Anders Vernersson en del av Fordonsmäklarna Segeltorp
    2020-09-08
  • Jag har köpt 3st nya bilar har fått proffsigt bemötande och hjälp. Även när jag hade problem med första bilen efter ett par månader så fick jag mycket bra hjälp och förståelse för mina synpunkter. Jag är mycket nöjd med mina kontakter med Anders.
    Johan J
    Johan J skrev om Anders Vernersson en del av Fordonsmäklarna Segeltorp
    2020-09-08
  • Ja köpte en bil och är supernöjd med både servicen och bemötandet
    Sandra S skrev om Anders Vernersson en del av Fordonsmäklarna Segeltorp
    2020-09-08
  • Nissan Q och Volvo xc 60 Är mycket nöjd med båda mina köp. Jag har redan tidigare rekommenderat Anders Vernersson på Fotdonmäklarna.
    Peter L
    Peter L skrev om Anders Vernersson en del av Fordonsmäklarna Segeltorp