Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Nacka Fordonsmäklarna Stockholm City

Fordonsmäklarna Stockholm City

Planiavägen 28, 131 54 Nacka — Visa karta

GRENVÄGEN 6, 15242, SÖDERTÄLJE
Södertälje City Bilcenter
Mohannad A:
Jag är mycket nöjd med mitt bill köp komer varmr rekomedera er till mina vener andra mes vänligase hälsningar mohannad

Försäljare av begagnade bilar nära Fordonsmäklarna Stockholm City:

Hantverkarvägen 40, HANDEN
En snabb, trygg och enkelt bilaffär. Varmt välkomna till Stockholms Bilgrupp! Läs mer ›
Sara M:
Trevligt mottagande, bra service, snabb på att svara på mail vid frågor. kunde haft lite bättre koll på annonsen samt att ha alla papper ...

Katarina Bangata 64, STOCKHOLM
Vi köper, säljer och byter begagnade bilar som är i gott skick samt har bilverks... Läs mer ›
Mattias R:
Seriös bilhandlare, köpte en passat och lämnade in en inbytesbil. Fick bra pris på inbytesbilen, och bra service från Åke.

Bogårdsvägen 25, SKÖNDAL
Vi köper, säljer och byter bilar till bra priser på ett tryggt sätt. Välkommen t... Läs mer ›
Ann-louise N:
Ett mycket gott bemötande, trevlig säljare.

KUNGSGATAN 84, Stockholm
Hos Garantibil kan du köpa eller sälja begagnade bilar som är testade på 190 pun... Läs mer ›
Juan Carlos T:
Tryggt och seriöst . Bästa sättet att köpa begagnad bil.

Läs vad 4 kunder tycker om Fordonsmäklarna Stockholm City

• Tomas
    Tomas skrev om Fordonsmäklarna Stockholm City
    Efter att ha provkört massa bilar från diverse säljare på blocket kan jag på en gång säga att bilen hos Fordonsmäklaren i nacka var fräschast, snyggast och bäst skött. Fick med mig hem 3 års garanti som täcker det viktigaste och en mycket välskött bil. Både försäljaren Mikael och chefen Gunnar har varit otroligt hjälpsamma och serviceinriktade. Eloge till er!
  • maria j
    maria j skrev om Fordonsmäklarna Stockholm City
    Kan bara tala positivt om detta företag!
    Är ingen köpare av bil dock jobbar jag på en större bilfirma som säljer bilar till Fordonsmäklarna och kan intyga att seriösare firma går ej att hitta.
    Alla bilar håller extremt hög nivå och de flesta bilar säljs med 3 års garanti företaget jag jobbat på levererar 6 månader och vi
    tillhör de största bilfirmorna i Sverige.
    Fordonsmäklarna har blivit allt större de sista åren och är idag de största aktörerna på begagnat i Sverige!
    Ett bra gäng som håller upp hela begagnadförsäljningen i Sverige!
    Ni som har högre förväntningar på begagnat får nog svårt att finna någon bättre firma..
  • Linda M
    Linda M skrev om Fordonsmäklarna Stockholm City
    Värsta bilfirman någonsin, har aldrig varit med om så dålig service! Dom höll sig inte enligt avtal och gav aldrig någon respons trots att de sålde iväg en bil utan olja, oletanken var tom! hur kan man ens göra det om man ska va så kallad "bilkunniga"? Inga trevliga människor, vill bara tjäna pengar, inte ge bra service och vill verkligen inte ha återkommande kunder. Rekommenderar verkligen inte dom här tjuvarna!
  • Anders G
    Anders G skrev om Fordonsmäklarna Stockholm City
    Bra service! Bra kommunikation och förklaringar när jag inte förstog finansiering. Tillmötesgående i efterhand också. :-) +++

Planiavägen 28, 131 54 Nacka