Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Huddinge Fordonsmäklarna Stockholm City

Fordonsmäklarna Stockholm City

Planiavägen 28, 131 54 Nacka — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Fordonsmäklarna Stockholm City

• johan l
    johan l skrev om Fordonsmäklarna Stockholm City
    Hämtade ut min första leasingbil för ett par veckor sedan hos Fordonsmäklarna i Segeltorp. Jag var väldigt orolig till en början gällande privatleasing då man har läst så mycket om att man blir fast i bilhandlarnas händer och riskerar stora summor vid inlämning av bilen vid avtalets slut. Men efter många samtal och bra information från dessa herrar känns det väldigt tryggt att jag valde att leasa min bil hos dom. Inte det typiska säljpratet som man hamnar i hos vissa andra bilförsäljare där de börjar räkna på alla rabatter de kan ge och hur de riskerar en arg chef komma efter en (vilket alltid är skitsnack). Utan här gick allt smidigt och bra till utan att de försöker sälja på en massa extrautrustning eller en dyrare bil. Bra kundbemötande och svarar snabbt på frågor.
    Grymt nöjd med er och min nya Subaru XV :-) Läs mer
  • Tomas
    Tomas skrev om Fordonsmäklarna Stockholm City
    Efter att ha provkört massa bilar från diverse säljare på blocket kan jag på en gång säga att bilen hos Fordonsmäklaren i nacka var fräschast, snyggast och bäst skött. Fick med mig hem 3 års garanti som täcker det viktigaste och en mycket välskött bil. Både försäljaren Mikael och chefen Gunnar har varit otroligt hjälpsamma och serviceinriktade. Eloge till er! Läs mer
  • maria j
    maria j skrev om Fordonsmäklarna Stockholm City
    Kan bara tala positivt om detta företag!
    Är ingen köpare av bil dock jobbar jag på en större bilfirma som säljer bilar till Fordonsmäklarna och kan intyga att seriösare firma går ej att hitta.
    Alla bilar håller extremt hög nivå och de flesta bilar säljs med 3 års garanti företaget jag jobbat på levererar 6 månader och vi
    tillhör de största bilfirmorna i Sverige.
    Fordonsmäklarna har blivit allt större de sista åren och är idag de största aktörerna på begagnat i Sverige!
    Ett bra gäng som håller upp hela begagnadförsäljningen i Sverige!
    Ni som har högre förväntningar på begagnat får nog svårt att finna någon bättre firma.. Läs mer
  • Linda M
    Linda M skrev om Fordonsmäklarna Stockholm City
    Värsta bilfirman någonsin, har aldrig varit med om så dålig service! Dom höll sig inte enligt avtal och gav aldrig någon respons trots att de sålde iväg en bil utan olja, oletanken var tom! hur kan man ens göra det om man ska va så kallad "bilkunniga"? Inga trevliga människor, vill bara tjäna pengar, inte ge bra service och vill verkligen inte ha återkommande kunder. Rekommenderar verkligen inte dom här tjuvarna! Läs mer
  • Anders G
    Anders G skrev om Fordonsmäklarna Stockholm City
    Bra service! Bra kommunikation och förklaringar när jag inte förstog finansiering. Tillmötesgående i efterhand också. :-) +++ Läs mer

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Huddinge:

Huddingevägen 305, 14137, HUDDINGE