Fordonspartner Gävleborg AB

Fordonspartner Gävleborg AB

www.fordonspartner.com
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Fordonspartner Gävleborg AB! Är du nyfiken på vad din bil kan vara värd? Hos oss på Fordonspartner Gävleborg AB värderar vi din bil helt kostnadsfritt. Har du lån på bilen så löser vi dessa åt dig och köper bilen av dig. Det erbjudande du får på din bil är dagsaktuellt med andra aktörer inom branschen. Vi är...

105 omdömen om Fordonspartner Gävleborg AB

Sedan starten hos Reco 2021

Rb Frakt A
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Bra service och kunnig personal.

Andreas G
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Superbra service och trevlig personal.

Anna Stina A
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Enkel och smidig affär samt trevlig försäljare.

Hans Niklas H
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Riktigt trevlig personal, bra bemötande av kunniga säljare och lätt att ha att göra med. Kunde inte vara nöjdare.

Lars Sven Anders J
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Enkelt och proffsigt inom alla aspekter. Noggranna annonsbilder, så jag var ganska säker på bilens skick i förväg vilket stämde när jag såg bilen också.

Johan L
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Jag bytte in min bil mot en nyare och det gick väldigt smidigt. Bra bemötande hela vägen och jag är väldigt nöjd med min nya bil.

Mikael N
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Grymt bra bemötande och duktig försäljare. Öppnade för min skull en söndag då jag hade en bit att åka. Tur i oturen efter avslutad affär fastnade handbromsen 1km bort när jag stannade. Ringde och fick hjälp omgående så jag kunde fortsätta hemåt. Dom tog kostnaden så bromsarna blev bytta bak på hemmaplan av en verkstad. Rekommenderar verkligen Fordonspartner Söderhamn och ger dom 5/5 // Micke

Johan T
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Proffsigt och trevligt bemötande med god kundservice 😊👌

Kihl Jan Harry P
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Snabb o smidig affär, verkliga skicket stämde bra med bilden pi annonsen

Magnus L
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

De var trevliga Jag förväntade mig att få köpa en bil och det fick jag.

Joakim E
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Bra kundbemötande och service, en enkel men positiv skillnad mot andra bilhandlare var att de lämnade sommarhjulen utanför bilen vid leverans så man kunde se hela bilens skick invändigt då jag köpte bilen på distans.

Sofia M
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Glada och trevliga, men falska, det var mer fel på bilen jag köpte av dom än va de sa att det var. Ändå vägrar dom att lösa problemet åt mig.

Svar från Fordonspartner Gävleborg AB

Hej! Tack för din kommentar! Vi tar alltid ställning till varje affärs reklamation och i detta fall ser de ut så här- Enligt överenskommelse före köp valde ni att köpa bilen med läckage på luftfjädring. Ni fick Även prisavdrag på grund av felet. Vi hade informerat er om problemet med bilen och gav er erbjudandet att köpa den som den va med läckande luftfjädring för reducerat pris, eller att vi kunde laga den före leverans. Ni valde då att köpa den med läckande luftfjädring för reducerat pris. Felet stod med i både varudeklaration...

Norman Stefan E
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Mycket bra bemötande. Snabb och smidig affär

Per L
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Jag tycker dom gav ett ärligt och proffesionellt intryck, jag kan rekommendera fordomspartner , affären gick lagom fort och smidigt inte för pressande att komma till avslut . Bra Med vänlig hälsning, Per

Henrik B
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Bil ej levererad i överenskommet skick. Motorvärmarsladd felade vid leverans. Är påtalat men ingen återkoppling..

Åsa B
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Trevlig personal och trevligt bemötande .Vi är så nöjda med bilköpet .Kan verkligen rekommendera Fordonspartner

Gunnar M
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Otroligt proffsig och trevlig personal, bara att rekommendera. Mvh Gunnar Malmström

Erik R
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Trevligt och professionellt bemötande. Löste hela affären väldigt smidigt och var väldigt tillmötesgående.

Sven Otto Ingemar F
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Snabb o enkel affär på distans hjälpsamma. Få se hur dom sköter viss reklamation. Hördes ovilliga tyvärr vilket drar ner helhetsintrycket på firman.....

Robin S
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Supertrevlig säljare, proffsig och hjälpte till med allt jag bad om, Jag köpte min första firmabil genom dom. Supersmidigt, enkelt och smärtfritt.

Maria N
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Fantastiskt bra i första kontakten. Jättedåligt på slutet, och då handlar det bara om att de däck jag köpte till var urusla men i dialogen med säljaren så fick jag information om att de bara gått i två säsonger. De var 10 år gamla och på två av däcken var dubbel helt utslitna. Så min känsla för hela affären gick ifrån Superbra till ok på direkten. Jag fick tillbaka en gammal "bilförsäljare går det inte att lita på känsla" vilket är jättetokigt.

Gunnar K
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Mycket bra! Max var duktig fast han bara jobbat 3 veckor. Trevlig!!

Tommy B
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Bra och snabb service! Bilen hemkörd och såg ut som beskrivet i annonsen!

Larsson Knut P
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Det var bra bemötande och inget fuffens. Jag är nöjd.

Sami L
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Grymt hjälpsam och trevlig personal

Erik Olov Arne J
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Väldigt trevligt bemötande.Enkelt och smidigt att göra affär.

Huda Ali Abdulhadi A

Riktigt bra, och väldigt hjälpsamma, samt smidigt. Tack Vendela

Sami B
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Bra bemött, Lätt att ha att göra med, serviceinriktad. Starkt rekommendera det här företaget!

Birgitta Ö
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Trevligt bemötande av kunnig personal

Dryckeskonsult S
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

På allra bästa sätt. Levde inte förväntningarna upp direkt, så fixade de så vi blev helnöjda. Har köpt en transportbil och en lastbil av Fordonspartner.

Dahlberg Lars E
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Trevligt bemötande, bilens skick stämde bra med beskrivningen. Lätta att göra affär med.

Jan H
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Helt ok utan bekymmer det gick mycket smidigt och proffsigt

Thomas J
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Vi har handlat bil där 4 gånger innan och får alltid bra bemötande & är alltid bra bilar

Sofia L
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Trevligt! Hjälpsamma och tillmötesgående vid köp av firmabil.

Mats W
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Mycket bra bemötande med bra service och information vid vårt köp av en transportbil.

Mikael R
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Grym service och fantastisk personal

Per A
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Grymt bra bemötande,service, och smidig affär som alltid när vi köpt bil av er. Det kommer bli fler Ha en trevlig helg från en super nöjd merca ägare😊

Oliwer E
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Gjorde affär på distans, bilen kom hem i lika fint skick som utlovat. Smidig process och trevliga säljare.

Mathias Å
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Köpte en elbil, mycket bra bemötande. Fick förslag på olika finansieringsalternativ för att möjliggöra affären. Snabba svar på både telefon och mail. Rekommenderas!

Simon C
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Jag fick ett mycket bra bemötande, bilen redovisades realistiskt och affären var mycket smidig och bra.

Mimmi S
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Vart bemött riktigt bra, trevlig kille som hjälpe mig och min sambo. Vi är väldigt nöjd med våran bil som vi köpte av Fordonspartner.

Mikael O
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Otroligt hjälpsamma och proffsiga!!!

Sergej L
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Är jätte nöjd med mitt bilköp, har fått bra pris och snabb och smidig finansiering. Och de viktigaste är trevliga och kunniga killar som hjälper en man behöver hjälp. Kommer köpa och sälja bil via dom om det skulle behövas. / Zigge

Karl A
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Bilbyte. Trevlig personal och snabb hjälp

Fedriko P

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Bästa grabbar kunglig bemötande

Karl H
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Superbra bemötande och hjälpsam, rekommenderar starkt!

Rei M
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Duktiga och trevliga, mötte upp alla förväntningar med råge vid ett bilköp.

Erik H
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Väldigt bra bemött och en god service när jag köpte bilen

Lundqvist A
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Grymma grabbar! Trevliga och bra kundbemötande. Dom köpte min BMW och jag köpte en Dodge Ram av dom. Inget krångel eller tjafs! Supernöjd!

Simon E
Skrev om Fordonspartner Gävleborg AB

Bilaffären gick super bra, bilen såg ut som dom hade beskrivit på mobilen. Riktigt ärliga grabbar på denna bilfirma! Rekommenderas starkt! / super nöjd kund 😊