Förebygg

Förebygg

forebygg.se
  • BadgeSevenYears
2 515

Förebygg erbjuder trygghetsskapande tjänster och produkter utvecklade i Skandinavien. Vårt mål är att motverka och minimera skadan till följd av inbrott, bränder, id- och bolagskapningar, samt förlust av värdehandlingar och skimming. Vår mission är att förebygga brott genom att utbilda våra kunder och allmänheten. Vi erbjuder...

2515 omdömen om Förebygg

Sedan starten hos Reco 2018

Eva Marianne K
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Ett trevligt bemötande. Jag behövde svar på några frågor som jag kände mig nöjd med de svar som gavs. Jag har köpt IDskyddPlus.

Ylva A
Skrev om Förebygg

Trevlig personal som hjälpte mig med det jag behövde. Det gick snabbt och enkelt. Fick även svar på mina frågor som jag ställde.

Svar från Förebygg

Hej Ylva, Tack för ditt fina omdöme! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med bemötandet du fått av vår kundservice samt att det gick snabbt och smidigt till! Vi ser fram emot att höra från dig i framtiden vid eventuella frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Stefan Johan Edvard R

Jätte bra bemötande. Jag hade problem med en brandvarnare som jag fick hjälp med.

Svar från Förebygg

Hej Stefan Johan Edvard, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt och se att du blivit bra bemött och att ni kunde lösa ärendet med brandvarnaren där! Kontakta oss gärna vid minsta fråga eller fundering i framtiden. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Barbro K
Skrev om Förebygg

Det var bra trevligt bemötande.

Svar från Förebygg

Hej Barbro, Tack för din fina recension! Det gläder oss verkligen att du blivit bra bemött av handläggaren som du var i kontakt med! Tveka inte på att höra av dig vid funderingar framöver. Önskar dig en trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Eva Y
Skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg

Funkar jättebra. Inget att klaga på. Bytt batteri i ena brandlarmet

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Eva, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att allt har fungerat som det ska och att du kunde få nya batterier när de började ta slut - kontakta oss vid minsta fråga eller fundering framöver! Ha en trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Per L
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Jag fick svar på min fråga och blev väl bemött.

Svar från ID-Skydd

Hej Per, Vi tackar för din härliga recension! Vad skönt att du fick hjälp med ditt ärende samt svar på dina frågor med ett trevligt bemötande! Vi ser fram emot att höra från dig igen vid funderingar framöver. Ha en tjusig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Pål R
Skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg

Toppen! Seriöst bolag som följer up sina kunder på ett säkert sätt.

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Pål, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss enormt att du känner dig nöjd med bemötandet du fått och vi hoppas att du även känner dig trygg med tjänsterna du hat hos oss! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Ingrid J
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Mycket trevligt bemötande tydlig information ringer om det händer något .har id skydd och brandvarnare

Svar från ID-Skydd

Hej Ingrid, Tack för ditt härliga omdöme! Vad roligt och se att du har fått ett informativt samtal samt ett trevligt! Vi ser fram emot att höra från dig vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Ove H
Skrev om Förebygg

Tråkigt att ingen vill svara när man ringer, har nu setat i 10 minuter ... ! Då kollar jag upp era konkurrenter istället .... // Ove

Gunnel T
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Jag blir alltid blivit trevligt bemött när jag kontaktar Förebygg. Jag fick också ett korrekt svar. Är mycket nöjd! Tack Gunnel Thorsell

Svar från ID-Skydd

Hej Gunnel, Vi tackar för ditt fina omdöme! Det gläder oss verkligen att du är nöjd med bemötandet du får när du kontaktar vår kundservice samt att du även får hjälp med dina frågor! Vi ser fram emot att höra från dig igen vid frågor eller funderingar. Ha en underbar helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Magnus E
Skrev om Förebygg

Trevlig Olivia som ringde pch hjälpte mig att sänka kostnaden

Svar från Förebygg

Hej Magnus, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad glad jag blir av och se att du är nöjd med mitt bemötande och att priset vi kom överens om passar bättre! Tveka absolut inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fin helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Barbro F
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Mycket bra bemötande av kundtjänst.

Svar från ID-Skydd

Hej Barbro, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt och se att du fått ett fint bemötande när du varit i kontakt med oss! Hör gärna av dig vid funderingar i framtiden. Önskar dig en härlig helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Ann Louise J
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Fungerade inte för att komma in på er sida!?! Ringde fick vänta 30 min. Rakt svar tog en minut ungefär. Hade en fråga bara!

Svar från ID-Skydd

Hej Ann Louise, Tack för din feedback! Vi ber om ursäkt över att du fick vänta länge i telefonkö - ibland är väntetiden lite längre och det kan oftast vara i samband med larm som skickas ut som gäller majoriteten av våra kunder. Men det går även superbra att maila in sitt ärende till oss om man inte har tid att vänta i telefonen - hoppas att det gick bra att komma in på vår hemsida tillslut! Önskar dig en fin helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Susanne F
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Bra bemötande när man kom fram

Svar från ID-Skydd

Hej Susanne, Tack för ditt omdöme! Det gläder oss att du fått ett fint bemötande - tveka inte på att kontakta oss vid funderingar i framtiden! Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Nina erika W
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Jag rekommenderar Förebygg. Man får sms när företag tar kreditupplysning så man håller koll och personalen är väldigt trevliga och hjälpsamma när man ringer.

Svar från ID-Skydd

Hej Nina Erika, Tack för ditt härliga omdöme! Det gläder oss enormt att du känner dig trygg och nöjd med vår tjänst och att den har fungerat bra för dig! Vi ser verkligen fram emot att höra från dig vid minsta fundering i framtiden. Ha en underbar helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Maj-Britt L
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Väldigt lite erfarenhet och nöjd med möjligheten till personlig kontakt. Fortsätt så! Allt gott! Mb

Svar från ID-Skydd

Hej Maj-Britt, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad glada vi blir av att du är nöjd med kontakten du haft med oss, vi ser verkligen fram emot att göra dig nöjd med tjänsten i framtiden! Tveka inte på att höra av dig till oss vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Abdelmajid J
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Något lång väntan på att komma fram. För övrigt bara bra.

Svar från ID-Skydd

Hej Abdelmajid, Tack för din recension! Vad tråkigt och se att du fick vänta lite längre i kön - under vissa tillfällen kan väntetiden vara lite längre, men det går även bra att maila in sitt ärende! Härligt att det annars känts bra för dig - kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en tjusig helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Marianne A
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Alldeles för lång väntetid. F.ö redig handläggare och ärendet löst.

Svar från ID-Skydd

Hej Marianne, Tack för att du delade med dig av din upplevelse! Ibland kan väntetiden vara lite längre, det går även superbra att maila in sitt ärende istället! Det gläder oss att du fick hjälp med ditt ärende tillslut och tveka inte på att kontakta oss vid funderingar i framtiden. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Li Daisy Cecilia C
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

När jag har pratat med er och fått klart för mig vad ni gör i olika situationer som kan hända, känns detta tryckt och lungt! Tycker att det är dyrt för oss pensionärer per månad ! Jag har pratat med Mina vänninor med att få dem att gå med, men alla tycker det är för dyrt’ Tyvärr! Med vänlig hälsning,! Li Campbell

Svar från ID-Skydd

Hej Li Daisy Cecilia, Tack för ditt omdöme! Vad tråkigt och se att det vart lite dyrt för dig där varje månad - kontakta gärna vår kundservice under våra öppettider så skall vi kika om det finns någonting vi kan göra med kostnaden där! Det gläder oss att du är nöjd med förklaringen du har fått från vår kundservice och vi ser fram emot att höra från dig vid eventuella frågor i framtiden. Önskar dig en fin helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Marina N
Skrev om Förebygg

Bara så fin personal som ringer upp och är utomordentligt trevliga och kompetenta

Svar från Förebygg

Hej Marina, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss enormt att du fått ett sånt fint bemötande och samtal av handläggaren! Tveka inte på att kontakta oss vid minsta fråga eller fundering i framtiden. Önskar dig en trevlig eftermiddag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Mattias W
Skrev om Förebygg

Försöker sälja sin produkt genom att på ett fult sätt skrämmas om att id-kapning på ett inte heelt korrekt sätt. Kan inte svara på frågor om hur säkert information om deras kunder hanteras.

Tobias W
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Den sista jag pratade med var perfekt jag tänker inte mitt betyg reflektera de andra som inte kunde göra sitt jobb

Svar från ID-Skydd

Hej Tobias, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad härligt och se att du fått ett bra bemötande av handläggaren du varit i kontakt med och vi uppskattar verkligen ditt fina betyg! Tråkigt och höra att du innan inte upplevt samma service - men vi ser verkligen fram emot att höra från dig i framtiden och hjälpa till vid minsta fundering. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Ingemar E
Skrev om Förebygg

Trevligt samtal utan påstridighet.

Svar från Förebygg

Hej Ingemar, Vi tackar för ditt härliga omdöme! Det gläder oss att du fått ett trevligt samtal utan att säljaren varit påstridig! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Joakim K
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Bra tycker de var bra jag tycker de bra att skäka till barn canscer fonden hälsar Joakim

Svar från ID-Skydd

Hej Joakim, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad härligt och se att du tycker det känns bra - visst är det bra att Reco donerar en slant till barncancerfonden! Tveka inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en härlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Jimmy L
Skrev om Förebygg

Försäljaren var helt ok förutom en detalj. Precis som många andra så nämndes inget om någon bindningstid jag skulle bara acceptera att få hem information. Som tur var gick jag inte på det och efter att ha läst villkoren och andra recensioner så är det helt uppenbart att det inte är helt ärligt... Tjänsten i sig har jag inte den blekaste om, har inte sett en enda recension som tar upp att dom faktiskt fått användning för tjänsten.

Dagmar H
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Har fungerat mycket bra, har också varnat när man loggat in på sida som inte använts på mycket länge.

Svar från ID-Skydd

Hej Dagmar, Vi tackar för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med hur tjänsten har fungerat! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Joakim V
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Trevlig och professionell! Behövs inte så mycket mer än så.

Svar från ID-Skydd

Hej Joakim, Tack för din fina recension! Vad härligt att du fått ett bra samtal med vår kundservice! Tveka inte på att kontakta oss vid minsta fråga eller fundering framöver. Ha en underbar helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Sture Ingvar K
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Mycket bra blev bemött vänligt av era anställda tack❤️

Svar från ID-Skydd

Hej Sture, Vi tackar för ditt tjusiga omdöme! Vad roligt och se att du fått ett fint bemötande av handläggaren som du var i kontakt med - om det skulle dyka upp frågor eller funderingar i framtiden så ser vi fram emot att höra från dig! Önskar dig en fin helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Jonas S
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Informativt och tydligt och lugnt, sakligt och vänligt bemötande

Svar från ID-Skydd

Hej Jonas, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du fått ett informativt samtal med ett vänligt bemötande! Kontakta oss gärna vid minsta fråga eller fundering i framtiden. Önskar dig en trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Siv J
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Det var positivt🤩jag fick reda på allt!

Svar från ID-Skydd

Hej Siv, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt och se att du fick information och ett positivt samtal! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fin eftermiddag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Matti M
Skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg

Väldigt trevligt bemötande och larmcentralen hörde av sig på en gång som det är lovat vilket gör att man kan lita på Mobilt brandlarm till 100'/,.

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Matti, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad glada vi blir av att se att tjänsten fungerar bra för dig och att den känns trygg! Skulle det dyka upp frågor eller funderingar i framtiden så ser vi fram emot att höra från dig. Ha en fortsatt härlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Claudio E

Super snabbt …. mycket bra ….professional

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Claudio, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt och se att allt gått bra och snabbt till! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Catharina J

Jag har bara haft det i2månar

Svar från ID-Skydd

Hej Catharina, Tack för ditt omdöme! Vi hoppas att tjänsten har fungerat bra för dig under dessa två månader och vi ser även fram emot att göra dig nöjd i framtiden! Önskar dig en härlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Kjell Ove Mikael S

Lite dyrt att ha varje månad

Svar från Förebygg

Hej Kjell Ove Mikael, Tack för dina fina stjärnor - vi hoppas att det känns lite bättre efter kontakten med oss, tveka absolut inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar! Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Elisabeth K
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Väldigt professionellt bemötande. Respekt för mig som kund. Köpte inte idag men ska jag köpa tjänsten kommer jag sannolikt att höra av mig till Fatima och även rekommendera henne till andra om tillfälle ges. Fatima är en säljare som vill få kunden att köpa istället för att ”trycksälja”

Svar från ID-Skydd

Hej Elisabeth, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad härligt och se att du fått ett fint och trevligt bemötande av Fatima och att hon inte var påstridig - det är precis den känslan du har som vi vill att kunder ska känna efter ett samtal med oss! Skulle detta bli aktuellt i framtiden så är du varmt välkommen att höra av dig till oss. Ha en underbar dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Susanne F
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Bara positivt bemötande och information.

Svar från ID-Skydd

Hej Susanne, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad roligt att du fick ett positivt och bra bemötande av handläggaren - kontakta oss mer än gärna vid frågor eller funderingar i framtiden! Ha en tjusig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Marie S
Skrev om Förebygg

Hjälpsam, informativr. Bra att det går att uppgradera ID plus till familj!

Svar från Förebygg

Hej Marie, Vi tackar för din trevliga recension1 Det gläder oss verkligen att du fått ett bra samtal som var informativt - hör gärna av dig framöver vid minsta fråga eller fundering! Ha en underbar dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Britt-marie S
Skrev om Förebygg

Lång väntetid. Bra hjälp med mitt ärende

Svar från Förebygg

Hej Britt-Marie, Tack för ditt omdöme! Vi ber om ursäkt om du fick vänta allt för länge, ibland kan väntetiden vara lite längre och då går det lika bra att maila in sitt ärende! Det gläder oss i alla fall att du fick ett trevlig bemötande när du kom fram - kontakta oss gärna vid minsta fundering framöver! Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Ulla W
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Trevligt bemötande av den som tog samtalet

Svar från ID-Skydd

Hej Ulla, Vi tackar för ditt fina omdöme! Det gläder oss enormt att du fått ett bra bemötande av handläggaren! Tveka inte på att kontakta oss vid minsta fråga eller fundering i framtiden. Ha en härlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Ulla-Briitt W
Skrev om Bolagsbevakning en del av Förebygg

Mkt hjälpsamma! Hjälpte mig med mitt problem och kom med förslag vad jag kunde göra. Räddade min påskhelg

Svar från Bolagsbevakning

Hej Ulla-Britt, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad härligt och se att du fått hjälp med ditt ärende! Vi ser fram emot att höra från dig vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Jeanette S
Skrev om Förebygg

Bara bra vänligt trevligt bemötande.

Svar från Förebygg

Hej Jeanette, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med bemötandet du fått - tveka inte på att kontakta oss vid minsta fråga eller funderingar framöver! Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Jonas F
Skrev om Förebygg

Mycket bra information. Inte alls på, bara väldigt informell och kunnig

Svar från Förebygg

Hej Jonas, Vi tackar för ditt fina omdöme! Vad glad jag blir av att se att du känner dig nöjd med mitt bemötande, jag tycker det var supertrevligt att prata med dig med! Kontakta oss mer än gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Eva J
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Vet inte ännu hur det fungerar har fortfarande mysafty

Svar från ID-Skydd

Hej Eva, Tack för ditt omdöme! Skulle du vilja ha lite mer information gällande tjänsten så är du varmt välkommen att höra av dig till vår kundservice under våra öppettider! Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Håkan S

Väldigt bemötande och hjälpsam

Svar från ID-Skydd

Hej Håkan, Tack för ditt omdöme! Det gläder oss att du fått ett fint bemötande och hjälp med ditt ärende! Tveka inte på att kontakta oss vid funderingar framöver. Ha en trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Nils Herman G
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Tel möte med kundtjänst -bra och mkt trevligt Mina förväntningar är att inte bli utsatt för obehörigt utnyttjande Av översända papper hoppas skall ge fullständig info för att slippa utomståenes intresse

Svar från ID-Skydd

Hej Nils Herman, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad härligt att du fått ett fint bemötande när du var i kontakt med vår kundservice! Skulle olyckan inträffa så är vi bara ett samtal ifrån och redo att hjälpa dig - kontakta oss gärna vid funderingar framöver! Önskar dig en superfin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Desirée N
Skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg

Väldigt bra. Det känns tryggt att de ringer och kollar så allt är okej.

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Desirée, Vi tackar för ditt trevliga omdöme! Det gläder oss att du känner dig trygg med tjänsterna och att handläggare ringer upp dig - kontakta oss gärna vid eventuella frågor eller funderingar framöver! Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Vesa H
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Goda erfarenheter och snabba svar om det händer något

Svar från ID-Skydd

Hej Vesa, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du är nöjd och har fått hjälp med ditt ärende så snabbt som möjligt! Hör gärna av dig vid funderingar i framtiden. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Jan F
Skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg

För mycket os vid matlagning löste ut larmet. Er responstid var kort och helt ok. Bemötandet var också bra, trevlig person som ringde upp.

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Jan, Tack för ditt omdöme! Vad skönt och se att det inte var något allvarligt som inträffade - det gläder oss att du upplever bemötandet trevligt och att tjänsten har fungerat för dig! Kontakta oss gärna vid minsta fråga eller fundering i framtiden. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Ulf N
Skrev om Förebygg

Service och produkter har fungerat ypperligt

Svar från Förebygg

Hej Ulf, Tack för ditt tjusiga omdöme! Det gläder oss att allt har fungerat bra för dig - tveka inte på att kontakta oss vid funderingar framöver! Ha en fortsatt fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Yvonne B
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Känns seriösa, ingennsom försöker pracka på mig nått jag inte vill ha.

Svar från ID-Skydd

Hej Yvonne, Vi tackar för ditt fina omdöme! Vad härligt att du uppfattar allt som seriöst, det är precis så vi vill att det ska kännas! Skulle det uppstå frågor eller funderingar i framtiden så ser vi fram emot att höra från dig. Önskar dig en trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer