Läs vad 13 Läs vad Bolagsbevakning Plus

• 2021-01-14
    Förebygg har en bra uppsökande verksamhet. Trevligt och förtroende givande bemötande, bra koll att tjänsten fungerar.
  • 2021-01-07
    Känns toppen, ska bli kul och se hur detta fungerar!
    Hej Jenny, Tusen tack för de fina orden! Det gläder oss att höra att det känns bra att vara kund hos oss, tveka inte på att höra av dig vid minsta lilla fråga eller fundering. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg

• 2020-12-22
    Bolagsbevakning+
    Verkar vara jättebra
  • 2020-12-18
    Support av spärr-tjänst.
    Vänligt bemötande och jag fick den hjälp jag behövde
    Hej Maria, Tack för ditt härliga omdöme! Det gör oss så glada och höra att du är nöjd med hjälpen du fått, tveka inte på att höra av dig om du har fler frågor eller funderingar kring våra tjänster. Önskar dig en trevlig kväll och ett Gott Nytt År! Vänligen, Stina Kundrelationer, Förebygg

• 2020-11-24
    Min upplevelse av samtalet idag var av bästa betyg
    Hej Johnny, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att du är nöjd med bemötandet, du är alltid varmt välkommen att kontakta oss vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg

• 2020-10-20
    Blev uppringd av en mycket trevlig säljare som förklarade väldigt bra. Hon kunde ge exempel och beskriva förlopp på ett sätt som gjorde informationen så tydlig. Många plus till dig! +++++ Återstår nu att se hur tjänsten lever upp till hennes nivå!
    Hej, Tack för ditt superhärliga omdöme! Det gör oss så himla glada och höra att du är så nöjd med hennes hjälp och bemötande, vi brinner verkligen för det vi gör och då känns det extra kul när ni delar den upplevelsen med oss. Välkommen som kund hos oss, vi hoppas att du trivs och att tjänsten är minst lika bra som bemötandet du fått. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Stina Kundrelationer, Förebygg

• 2020-09-28
    Ville ha hjälp med fakturan. Mycket trevligt och bra bemötande.
    Hej Karin, Tack för ditt härliga omdöme! Det gör oss jätteglada och höra, du är mer än välkommen att höra av dig om du behöver hjälp med fler fakturafrågor eller något annat. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Stina Kundrelationer, Förebygg

• 2020-09-16
    Har köpt Bolagsbevakning.
    Fick svar på en fråga jag hade.
    Blev fint bemött och fick svar på frågan.
    Hej Anna Katarina, Tack för ditt underbara omdöme - det glädjer oss verkligen och höra att du är så nöjd med bemötandet du fått. Tveka inte på att höra av dig om det skulle dyka upp fler frågor så ser vi fram emot att prata mer med dig. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Stina Kundrelationer, Förebygg

• 2020-09-10
    Jag ställde en fråga. Bemötandet var väldigt bra och jag fick svar på min fråga.
    Hej Lars, Tack för ditt härliga omdöme! Det glädjer oss enormt att du är nöjd med bemötandet från vår kundservice. Kontakta oss mer än gärna igen vid frågor eller funderingar. Önskar dig en bra dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg

• 2020-09-09
    Blev bra bemött.
    Verkar vara bra tjänst
    Hej Elisabet, Tack för ditt omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med bemötandet. Kontakta oss mer än gärna om något skulle dyka upp framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg