Bolagsbevakning Plus en del av Förebygg

Läs vad 18 Läs vad Bolagsbevakning Plus

• 2021-03-12
    Enkel att använda. Vänlig personal i supporten. Bred bevakning och möjlighet att kolla upp även andra företag.
    Hej Do,

Tusen tack för de fina orden!

Det gläder oss att du är nöjd med tjänsten och använde den till fullo - det värmer även att höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundservice.

Önskar dig en underbar dag!

• 2021-02-25
    Jag har blivit bra bemött och har inget ytterligare att önska. Uppdateringar kommer som de ska.
    Hej Mikael,

Tack för ditt mycket trevliga omdömen, du får gärna höra av dig om det finns något du känner att vi kan förbättra!

Önskar dig en fantastisk dag!

• 2021-02-25
    Trevligt och bra bemötande, tog sig tid att lyssna och det var lätt att lösa mitt problem.
    Hej Jenny,

Tusen tack för ditt fina omdöme!

Vad roligt och höra att ditt problem gick att ordna enkelt, du är varmt välkommen att höra av dig till vår kundservice om du har några andra frågor eller funderingar.

Önskar dig en underbar dag!

• 2021-02-12
    Varit i kontakt med Gregor Johansson på Förebygg, vill varmt rekommendera honom och deras tjänst som dem förmedlar. Tjänsten har hjälpt mig redan efter ett par veckors användande. Tummar upp för Gregor.
    Hej Marcus,

Tack för ditt underbara omdöme!

Det gör oss superglada och höra att tjänsten kommer till användning för ditt företag, du är varmt välkommen att höra av dig till oss om det finns något mer vi kan hjälpa till med.

Önskar dig en superdag!

• 2021-02-11
    Trevlig säljare när jag köpte tjänsten,.
    Blev av med min telefon och blev uppringd dagen efter om att de har hittat den tack vare etiketterna som man får och de kunde snabbt spåra att det var min telefon. Tack för hjälpen
    Hej Alan,

Tack för ditt fina omdöme!

Så roligt att dekalerna varit till hjälp för din borttappade telefon, vi är superglada över att kunna hjälpa till. Tveka inte på att kontakta vår kundservice vid minsta fråga eller fundering.

Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

• 2021-01-14
    Förebygg har en bra uppsökande verksamhet. Trevligt och förtroende givande bemötande, bra koll att tjänsten fungerar.
    Hej Mats,

Tack för ditt fina omdöme!

Det var väldigt trevliga ord måste jag säga, vad härligt och höra att du är nöjd med kontakten du haft med oss. Hör gärna av dig om det finns något du undrar över så ser vi fram emot att prata mer med dig!

Önskar dig en bra dag!

• 2021-01-07
    Känns toppen, ska bli kul och se hur detta fungerar!
    Hej Jenny,

Tusen tack för de fina orden!

Det gläder oss att höra att det känns bra att vara kund hos oss, tveka inte på att höra av dig vid minsta lilla fråga eller fundering.

Önskar dig en trevlig helg!

• 2020-12-22
    Bolagsbevakning+
    Verkar vara jättebra
  • 2020-12-18
    Support av spärr-tjänst.
    Vänligt bemötande och jag fick den hjälp jag behövde
    Hej Maria,

Tack för ditt härliga omdöme!

Det gör oss så glada och höra att du är nöjd med hjälpen du fått, tveka inte på att höra av dig om du har fler frågor eller funderingar kring våra tjänster.

Önskar dig en trevlig kväll och ett Gott Nytt År!

• 2020-11-24
    Min upplevelse av samtalet idag var av bästa betyg
    Hej Johnny,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad roligt att höra att du är nöjd med bemötandet, du är alltid varmt välkommen att kontakta oss vid frågor eller funderingar framöver.

Önskar dig en fin dag!