Läs vad 106 Läs vad Förebygg Brand

• 2021-01-01
    Via telefonförsäljare Bra Har haft ett par fall som har sköts utmärkt
    Hej Leif, Tack för ditt omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd och att inget allvarligt har inträffat vid larm. Tveka inte på att höra av dig vid frågor eller funderingar. God fortsättning! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg

• 2021-01-01
    Det funkar väldigt bra med brandvarnaren.
    Hej Mattias, Tack för ditt omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med tjänsten Förebygg Brand - kontakta oss mer än gärna vid frågor eller funderingar. God fortsättning! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg

• 2020-12-30
    Snabbt jobbat! Det gick inte många minuter, om ens en minut, innan larmcentralen ringde upp mig och kollade.
    Hoppas det var första och sista gången dom ringer upp👍😁
    Känns tryggt att ha detta larm. Bra bemötande av larmcentralen!

/ Roland Kols
    Hej Roland, Tusen tack för de fantastiskt fina orden! Det är otroligt roligt att höra att du är nöjd och känner dig trygg med tjänsten du har hos oss - tveka inte på att höra av dig vid minsta lilla fråga eller fundering i framtiden. God fortsättning! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg

• 2020-12-30
    Professionellt bemötande. Känns tryggt att kunna ha den tjänsten att tillgå.
    Tack
    Hej Eva Christina, Tack för ditt härliga omdöme! Det gläder oss att höra att du känner dig trygg med vår tjänst samt att du är nöjd med bemötandet. Kontakta oss mer än gärna om något skulle dyka upp framöver. God fortsättning! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg

• 2020-12-30
    Vi har köpt och satt upp brandvarnare från er som fungerar bra. Vi har blivit uppringda ett par gånger på grund av att matos utlöst larmet. SMS:et kom väldigt snabbt och telefonsamtalet efter någon minut , så vi är jättenöjda.
    Hej Börje, Tusen tack för de fina orden! Det gläder oss verkligen att höra att ni är nöjda med tjänsten - tid är självfallet en avgörande faktor när det kommer till bränder. Kontakta oss mer än gärna vid frågor eller funderingar framöver. God fortsättning! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg

• 2020-12-21
    Bra bemötande och service. Snabbt och enkelt och inget krångel
    Hej Daniel, Tack för ditt fina omdöme! Härligt och höra, precis så det ska vara - det gör oss jätteglada att du är nöjd med hjälpen du fått. Tveka inte på att höra av dig om det finns något annat vi kan hjälpa till med! Önskar dig en trevlig kväll och ett Gott Nytt År! Vänligen, Stina Kundrelationer, Förebygg

• 2020-11-22
    Nu var det matos som satte igång brandvarnaren men det känns tryggt att veta att, om det skulle vara riktig brandrök, så kommer vi få snabb hjälp. Jag är jättenöjd med förebygg.
    Hej Mia Lena Maria, Tack för ert omdöme! Vad skönt att höra att det inte varit något allvarligt denna gång - det gläder oss att höra att ni är nöjda med tjänsten. Önskar er en underbar dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg

• 2020-11-22
    En brandvarnare som larmar om att något blir varmt. Sms och uppringning till kontaktperson. -Larmet gått, vad händer. Suveränt!
    Hej Hans Ove, Tack för ditt härliga omdöme! Att brandsäkra sitt hem skall varken vara svårt eller krångligt - det gläder oss enorm mycket att höra att du är nöjd med tjänsten du har hos oss. Kontakta oss mer än gärna framöver vid minsta lilla fråga eller fundering. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg

• 2020-11-20
    Ett mycket snabbt samtal efter ett brandlarm.
    Hej Siv, Tack för ditt fina omdöme! Tid är en avgörande faktor när det kommer till bränder, det gläder oss att höra att du är nöjd med tjänsten du har hos oss. Kontakta oss mer än gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en härlig dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg

• 2020-11-07
    Brandvarnarnare, Bra bemött. Hade inga förväntningar.
    Hej Yvonne, Tack för ditt omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med tjänsten samt bemötandet från oss - kontakta oss mer än gärna vid minsta lilla fråga eller funderingar. Önskar dig en trevlig eftermiddag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte