Förebygg Brand

Förebygg Brand en del av Förebygg

Läs vad 145 Läs vad Förebygg Brand

• 2021-07-26
    Fick sms och samtal om rökutveckling i huset. Som tur var gick allt bra. Samtalet ifrån er var bra och jag är nöjd att jag tecknade avtal med er.
    Hej Birgit, Tack för ditt fina omdöme! Skönt att höra att allting gick bra! Det gläder oss att du är nöjd med vår tjänst! Du är varmt välkommen att höra av dig om du skulle ha några funderingar i framtiden! Önskar dig en fin dag! Vänligen Tilda, Kundrelationer Förebygg Brand
  • 2021-07-22
    Service och bemötande va kanon .
    Däremot så funkar inte brandvarnaren så bra. Den varnar när de inte brinner
    Hej, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss enormt att du är nöjd med servicen! Brandvarnaren kan reagera på mer än bara rökutveckling, det kan tillexempel vara på temperatur förändring eller föroreningar i luften. Kolla gärna om brandvarnaren sitter i närheten av tillexempel en fläkt. Kontakta gärna vår kundservice om brandvarnaren fortsätter varna utan anledning så ska vi hjälpa dig! Önskar dig en jättefin helg! Vänligen Tilda, Kundrelationer Förebygg Brand
  • 2021-07-20
    Jag hade ett fellarm, förebygg kontaktade mig om det . Det gjorde mig trygg. Tack för brandvarnaren som larmar er , vare sig det är falskt eller äkta
    Hej Tommy, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss enormt att du är nöjd med tjänsten och att du känner dig trygg! Tveka inte på att höra av dig om du skulle ha några frågor eller funderingar så hjälper vi dig jättegärna! Önskar dig en fin dag! Vänligen Tilda, Kundrelationer Förebygg Brand
  • 2021-07-14
    Tog över 5 minuter innan det ringde till mig. Kan tycka att det är lite lång tid. Smset kom direkt.
    Hej Robert, Tack för ditt omdöme! Om du upplever problem med din brandvarnare så är du varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst för hjälp! Ser fram emot att höra ifrån dig! Önskar dig en fin vecka! Vänligen Tilda, Kundservice Förebygg Brand
  • 2021-07-12
    Jag blev bra bemött , men fick inte någon uppföljning av situationen. Min brandvarnare började tjuta och det gick inte stänga av, fick be en granne med hörselkåpor att ta ut batteriet som satt väldigt hårt.
    Hej Eva, Tack för ditt fina omdöme! Vi på kundservice har försökt nå dig gällande ditt ärende men fick inget svar, vi kommer att försöka nå dig imorgon igen så du kan få dina frågor besvarade! Hoppas allt känns bra annars och tveka inte på att höra av dig vid minsta lilla fråga eller fundering! Önskar dig en fin vecka! Vänligen Tilda, Kundservice Förebygg Brand
  • 2021-07-08
    Blev uppringd i samband med test av brandvarnare
    Bra service och bemötande
    Hej Joakim, Tack för ditt fina omdöme! Kul att höra att du är nöjd med servicen! Du är varmt välkommen att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden! Trevlig helg! Vänligen Tilda, Kundservice Förebygg Brand
  • 2021-07-08
    Sim vanligt fick vi snabb kontakt ...vi är väldigt nöjda med denna tjänsten...
    Hej Jeanette, Tack så mycket för ditt fina omdöme! Det gläder oss enormt att du är nöjd med tjänsten! Tveka inte på att höra av dig om du har någon fundering eller fråga i framtiden! Önskar dig en fin helg! Vänligen Tilda, Kundservice Förebygg Brand
  • 2021-07-05
    För några dagar sen blev jag uppringd då mitt brandlarm utlösts. Samtalet kom inom någon minut efter larmet och bemötandet var utmärkt. Det rörde sig om falsklarm så någon åtgärd behövdes inte.
    Jag är mycket nöjd med servicen och tjänsten som helhet.
    Hej Pernilla, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss enormt mycket att du är nöjd med tjänsten! Kontakta oss mer än gärna för vidare frågor eller funderingar i framtiden! Önskar dig en fin vecka! Vänligen Tilda, Kundservice Förebygg Brand
  • 2021-07-02
    Tydliga och snabba. Aldrig varit allvar, men alltid bra bemötande.
    Hej Tomas, Tack för ditt fina omdöme! Roligt att höra att du är nöjd med servicen du fått! Tveka inte att höra av dig om du skulle ha några frågor eller funderingar i framtiden! Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Tilda Kundservice Förebygg Brand
  • 2021-06-30
    Falskt larm brandvarnare.
    Snabbt uppringd från larmcentralen.
    Bra bemötande.
    Hej Kurt, Tack för ditt fina omdöme! Roligt att höra att du är nöjd! Tveka inte på att höra av dig om du har någon fråga eller fundering i framtiden! Önskar dig en fin helg! Vänligen Tilda, Kundservice Förebygg Brand