Aktiv på Reco.se sedan 2018

en del av Förebygg

Läs vad 74 Läs vad Förebygg Brand

• Christina C skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg

2019-11-01

Ni ringde upp direkt efter att brandlarmet gått när jag stod och stekte lök. Tryggt och bra! Läs mer
    2019-11-06 Förebygg svarar Christina C
    Hej Christina,

Tack för ditt omdöme!

Tid är en avgörande faktor när det kommer till bränder, vad skönt att det inte var något allvarligt denna gång!

Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

• PETER B skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg

2019-10-22

Riktigt lurendrejeri. Blåste min 70-åriga mor till att teckna 2-års avtal som hon inte kom ur. Fick inte hem något avtal och hänvisade bara till en usel telefoninspelning. Fick t.o.m. betala för att skicka tillbaka skiten efter 2 år. Riktiga svin som blåser äldre människor. Undvik till varje pris. Läs mer
    2019-10-30 Förebygg svarar PETER B
    Hej Peter,

Vad tråkigt att höra att om ert missnöje - för att det ska finnas ett giltigt avtal krävs det sedan september 2018 förutom att man tackat ja i telefon, även att man efter säljsamtalet bekräftar erbjudandet skriftligt, till exempel via underskrift på papper, e-post, sms eller mobilt bank-id. Vanligtvis ombesörjs returfrakten av konsumenten när ett avtal avslutas, men kontaktar man oss i samband med att tjänsten löper ut kan vi bistå med en förbetald returpåse.

Om du har möjlighet får du gärna ta kontakt med vår kundservice och förklara vad du tycker vi kan förbättra, så tar vi mer än gärna till oss den feedbacken.

Önskar er en fortsatt trevlig dag!

• Pia W skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg

2019-10-10

Skaffade förebygg brand via en telefonförsäljare
    Mycket bra bemötande av förtaget alltid vänliga och serviceinriktade
    Allt fungerade precis som det skulle inga problem
    Avslutar pga att vi skaffat hemlarm där brandskydd ingår Läs mer
    2019-10-30 Förebygg svarar Pia W
    Hej Pia,

Tack för ert mail.

Vad kul och höra att du varit nöjd med tjänsten under tiden som du varit kund hos oss - hoppas ni är lika nöjda med er nya lösning också och tack för denna tid!

• Shivan R
    Shivan R skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg

2019-10-08

Ganske snabb återkoppling. lagom pris Läs mer
    2019-10-30 Förebygg svarar Shivan R
    Hej Shivan,

Tack för ert omdöme.

Tid är en avgörande faktor när det kommer till bostadsbränder, med hjälp av uppkopplingen ser vi till att du får informationen oavsett vart du befinner dig och kan spara avgörande minuter.

• Färdinand L skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg

2019-10-08

Tjänsten, Förebygg brand
    Förväntningar, jo brandvarnaren utlöser även vid ombyggnationsrök och larmcentralen tar kontakt med mig. Hitintills helt i onödan, men det kan bli skarpt läge någon gång vilket jag aldrig vill. Läs mer
    2019-10-30 Förebygg svarar Färdinand L
    Hej Färdinand.

Tack för ditt omdöme!

Vi är glada att du förstår fördelen med att vara uppkopplad till en larmcentral - hellre att de larmar en gång för mycket än en gång för lite!

Kundrelationer
  • Rafael S skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg

2019-08-07

Ganska Bra . Ringer direct när alarmet går . Läs mer
    2019-08-07 Förebygg svarar Rafael S
    Hej Rafael,

Tack för ditt omdöme.

Tid är avgörande när det kommer till bränder, vad bra att allting fungerat för dig!

• Jonas W skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg

2019-08-07

Företaget tillhandahåller en bra produkt och ebän trevlig kundtjänst! Läs mer
    2019-08-07 Förebygg svarar Jonas W
    Hej Jonas,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad bra att du är nöjd med både tjänsten och bemötandet du fått, skulle det dyka upp någon fråga eller fundering så är du givetvis mer än välkommen att höra av dig.

• Gunnel M skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg

2019-08-06

Köpte brandvarnare och det visade sig att det även varnade för min hunds ylande när jag åkte hemifrån. Inte så bra Läs mer
    2019-08-06 Förebygg svarar Gunnel M
    Hej Gunnel,

Brandvarnaren ska inte reagera på ljud, så det ska inte vara orsaken till larmet. Vi kikar gärna närmre på detta för att säkerställa att allt är i sin ordning och skulle då behöva hitta ditt kundkort - vi ber dig därför ringa eller maila till vår kundservice under våra öppettider så att vi kan hjälpa dig på bästa möjliga sätt.

0770 337 330
    kundtjanst@forebygg.com

• Ann-Christin R skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg

2019-08-03

De gånger vi haft göra med Förebygg, har det det varit helt ok.Har inget att klaga på. Läs mer
    2019-08-05 Förebygg svarar Ann-Christin R
    Hej Ann-Christin,

Tack för ditt omdöme.

Vi är glada att du inte har något att klaga på och varit nöjd med bemötandet och tjänsten, skulle det dyka upp något du funderar över så är du givetvis mer än välkommen att kontakta vår kundservice under våra öppettider!

• Ingrid G skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg

2019-08-03

Fungerar mkt bra. De är snabba på att höra av sig om larmet går. Läs mer
    2019-08-05 Förebygg svarar Ingrid G
    Hej Ingrid,

Tack för ditt fina omdöme.

Tid är A och O när det kommer till bränder, desto snabbare informationen når dig, desto snabbare kan vi hjälpa dig förebygg en potentiell katastrof!

4.0 / 5 — 1 reco