ID-Skydd Plus

ID-Skydd Plus en del av Förebygg

Läs vad 53 Läs vad ID-Skydd Plus

• Ringde pga att en person ringde upp mig och så att jag var på väg att bli ID-kapad. Fick bra hjälp och info av er personal.
    Elisabeth L skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    2020-10-16
    Hej Elisabeth, Tack för ditt omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd och att vi kunde vara till hjälp. Tveka inte på att höra av dig igen vid minsta lilla fråga eller fundering. Önskar dig en fin eftermiddag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg

• )
  • Blev väldigt bra bemött kände att jag fick hjälp . Hade kvällen innan blivit utsatt för ett bedrägeriförsök en person som visste alla mina personuppgifter. Sa att han ringde från min bank . Jag lämnade inte ut några uppgifter och la på luren
    Ann Britt N skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    2020-10-16
    Hej Ann Britt, Tack för ditt vänliga omdöme! Helt rätt av dig att inte ge ut känslig information över telefon, speciellt nu när bedrägeribrott är så stort över landet. Det känns skönt att höra att vi har kunnat vara till hjälp - tveka inte på att höra av dig igen om något skulle dyka upp. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg

• )
  • Hejsan hon som svarade i telefon hon var grymt bra å var rädd om henne Mvh roggan i Kumla
    Roger K skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    2020-10-05
    2020-10-05
    Hej Roger, Tusen tack för de fina orden! Det gör oss så glada och höra, du var säkert minst lika trevlig och prata med - du är varmt välkommen att höra av dig till oss om det finns något mer vi kan hjälpa till med. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Stina Kundrelationer, Förebygg

• )
  • Min upplevelse av samtalet var enbart positivt, mycket trevligt bemötande.
    Ruben H skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    2020-09-28
    2020-09-28
    Hej Ruben, Tusen tack för de fina orden! Det gör oss jätteglada och höra - om du behöver hjälp med något annat så är du mer än välkommen att höra av dig till oss. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Stina Kundrelationer, Förebygg

• )
  • Autogiroavgiften hade höjts utan min vetskap med 99kr men det skulle rättas till vid nästa dragning. Pratade med en trevlig person så allt känns bra.
    Håkan A skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    2020-09-12
    2020-09-12
    Hej Håkan, Tack för ditt fina omdöme! Det är alltid bra att ringa in till oss när man har fakturafrågor - vad skönt att det gick att ordna! Tveka inte på att höra av dig om du skulle behöva hjälp med något mer. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Stina Kundrelationer, Förebygg

• )
  • Id skydd Väldigt bra! Inga... Mycket för hög paus musik!!! Lång väntetid.
    Katarina W skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    2020-09-09
    2020-09-09
    Hej Katarina, Tack för ditt omdöme, det glädjer oss att du är nöjd! Ibland är det många som ringer men vi gör alltid vårt bästa för att besvara alla så snabbt som möjligt. Kontakta oss mer än gärna om det skulle dyka upp några frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg

• )
  • Id skydd plus Kan inte svara på förväntningarna då det är alldeles nytt
    Karin W skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    2020-06-29
    2020-06-29
    Hej Karin, Tack för ditt omdöme! Välkommen som kund till Förebygg, du är alltid mer än välkommen att kontakta oss om något skulle dyka upp. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg

• )
  • Larm om en händelse, ville inte logga in med bank id för att ta del av händelsen. Ringde Förebygg, och fick då prata med en mycket trevlig och tillmötesgående kvinna. Hon förklarade allt, och lite till, men framför allt stilla hon min oro. Jag tycker hon förgyllde hela dagen för mig, MV Ingrid Eriksson.
    Ingrid E skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    2020-06-12
    2020-06-12
    Hej Ingrid, Tack för ditt underbara omdöme! Det glädjer oss otroligt mycket att du är så nöjd med informationen och bemötandet från vår kundtjänst. Kontakta oss mer än gärna igen vid minsta lilla fråga eller fundering. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg

• )
  • ID plustjänst Vänligt och informativt bemötande Fungerar perfekt och vid uppringning klara och precisa besked framfört på ett lugnt och vänligt sätt. Mkt vänligt bemötande.
    Inger Sandsjö S skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    2020-06-10
    2020-06-10
    Hej Inger, Tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss enormt att höra att du är nöjd med bemötandet och informationen från vår kundtjänst, du är alltid välkommen att kontakta oss igen vid frågor eller funderingar. Önskar dig en härlig dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg

• )
  • ID-Skydd Plus Jag är helt nöjd med bemötande Företaget levde upp till förväntningarna.
    Hans Gustaf A skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    2020-06-06
    2020-06-06
    Hej Hans Gustaf, Tack för ditt omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med bemötandet, tveka inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg

• )

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte