ID-Skydd Plus

ID-Skydd Plus en del av Förebygg

Läs vad 68 Läs vad ID-Skydd Plus

• 2021-07-06
    Jag fick snabbt svar på mitt mail och på min fråga vilket jag uppskattar mycket 👍🏻.
    Hej Siv, Tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att du är nöjd med servicen! Tveka inte på att höra av dig om det uppkommer några frågor eller funderingar i framtiden! Önskar dig en jättefin sommar! Vänligen Tilda, Kundservice ID-Skydd Plus
  • 2021-07-06
    Jag blev trevligt bemött ch fick papper hemskickat , vilket jag uppskattar . Beställde ID-skydd alldeles nyligen.
    Hej Carola, Tack för ditt fina omdöme! Kul att höra att du är nöjd med bemötandet från en av våra handläggare! Har du några frågor eller funderingar i framtiden så tveka inte på att höra av dig! Önskar dig en härlig dag! Vänligen Tilda, Kundservice ID-Skydd Plus
  • 2021-06-16
    Bra hjälp och trevligt bemötande.
    Hej Suzanne, Tack så mycket för ditt fina omdöme och ditt trevliga samtal! Så roligt att höra att du är nöjd, du var minst lika härlig att få prata med! Lycka till med allt nu och tveka inte att höra av dig vid minsta lilla fråga eller fundering i framtiden! Önskar dig en fin vecka! Vänligen, Tilda Kundrelationer ID-Skydd Plus
  • 2021-04-16
    Trevligt bemötande när man ringer och undrar något som meddelande sms man fått på sin mobil, alltid hjälpsamma och lugnt intryck.
    Hej Madeleine, Tack för de fina orden! Det gläder oss enormt mycket att höra att du är nöjd med bemötandet och du är alltid varmt välkommen att höra av dig på nytt vid frågor eller funderingar. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg ID-Skydd Plus
  • 2021-04-08
    Bra bemötande och verkar seriōs
    Hej Isabelle, Tack för ditt omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundservice, tveka inte på att kontakta oss på nytt om det skulle dyka upp någon fråga eller fundering. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg ID-Skydd Plus
  • 2021-03-27
    Dit är bra att blir medlem och samtidigt stöd barn cancer fonder........,,........................
    Hej Cristobal, Tack för ditt omdöme! Välkommen som kund hos oss och vi ser fram emot att leva upp till dina förväntningar. Att Reco.se skänker en slant till barncancerfonden vid ett omdöme är självfallet inget man tackar nej till, det har du rätt i. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg ID-Skydd Plus
  • 2021-03-26
    Fråga på faktura. Mycket vänligt och trevligt bemötande.
    Hej Marie Louise, Tack för ditt omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundservice. Kontakta oss mer än gärna på nytt vid frågor eller funderingar. Önskar dig en fortsatt trevlig eftermiddag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg ID-Skydd Plus
  • 2021-03-17
    Jag fick bra och trevlig hjälp av kundtjänst med att lägga in mitt körkort och pass.
    Hej Inger, Tusen tack för de fina orden! Vad roligt att höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundservice. Kontakta oss mer än gärna på nytt vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fortsatt trevlig helg! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg ID-Skydd Plus
  • 2021-03-15
    Jag har köpt ID skydd.
    Jag var bemöt bra. Hela info var lämnat tydligt.
    Skulle var bra att lämna detta sammanfattningen direkt efter försäljningen.
    Hej Krystyna, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med bemötandet. Kontakta oss mer än gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en bra dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg ID-Skydd Plus
  • 2021-03-13
    Ville säga upp mitt id skydd. Fick hjälp med det. Bra bemött trots ärende.
    Hej Helen, Tusen tack för ditt fina omdöme! Vad tråkigt och höra att du behövde säga upp din tjänst hos oss, du är i alla fall varmt välkommen att återkomma i framtiden om du skulle vilja. Önskar dig en härlig dag! Vänligen, Stina Kundrelationer, Förebygg ID-Skydd Plus