Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 43 Läs vad ID-Skydd Plus

• Ida K
    Ida K skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg

2019-10-10

Det fungerar inte som det ska med fakturor och jag är allmänt besviken som kund. Funderar på att säga upp tjänsten. Läs mer
    2019-10-30 Förebygg svarar Ida K
    Hej Ida,

Tack för ditt omdöme.

Vad tråkigt att höra att du är besviken - för oss är det viktigt att du har förtroende för oss och att du är nöjd under den tid som du är kund - har du möjlighet att kontakta vår kundservice och berätta mer exakt vad som gjort dig besviken så hjälper vi dig gärna hitta en lösning!

• Carina E skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg

2019-09-21

Hade problem med att någon har tagit pengar från mitt konto Fick tips vad jag skulle göra Kunde ha inte varit ett bättre bemötande Läs mer
    2019-10-01 Förebygg svarar Carina E
    Hej Carina,

Tack för ditt fina omdöme.

Vad bra att det löste sig och att du fick en fin service. Du är mer än välkommen att höra av dig i framtiden om du undrar över något.

Vänligen, Vanessa
  • Helena Märtha Sofia J skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg

2019-09-18

Trevligt och flexibelt bemötande Läs mer
    2019-10-01 Förebygg svarar Helena Märtha Sofia J
    Hej Helena ,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad bra att du är nöjd med bemötandet, om du undrar över något är du mer än välkommen att höra av dig.

Vänligen, Vanessa
  • Thomas Ö
    Thomas Ö skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg

2019-06-28

Använder mg av deras ID-kapnings tjänst.
    Blivit vänligt bemött varje gång.
    Har inte blivit ID kapad än, eller bestulen på mina eller mina beskyddade identiteter än.

Än så länge har pengarna varit värt varenda kr. Läs mer
    2019-08-05 Förebygg svarar Thomas Ö
    Hej Thomas!

Tack för ditt fina omdöme!

Förhoppningsvis blir du inte heller utsatt för något så besvärligt som en ID-kapning, med vår tjänst kan du vara säker på att du meddelas vid eventuella kreditförändringar och kan snabbt spärra dina uppgifter om så skulle behövas.

• Birgitta L skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg

2019-06-18

Har haft tjänsten ID-skydd i ett par månader och det har inte dykt upp några problem under den här tiden.

Personalen är alltid lika trevliga och tillmötesgående.

Mina förväntningar på företaget är helt okej. Läs mer
    2019-06-25 Förebygg svarar Birgitta L
    Hej Birgitta,

Tack för ditt fina omdöme.

Vi är glada att du är nöjd med vår service och bemötandet du fått, skulle det dyka upp något du undrar över så är du varm välkommen att kontakta oss!

Önskar dig en härlig sommar!

• Joakim B
    Joakim B skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg

2019-06-17

Uppgradering av id skydd, supertrevlig person att prata med, förebygg fungerar alldeles utmärkt ingen fördröjning, utan allt är i realtid 100%.

100%nöjd!!!! Läs mer
    2019-06-25 Förebygg svarar Joakim B
    Hej Joakim,

Tack för ditt härliga omdöme!

Det glädjer oss att höra hur nöjd du är med tjänsten och servicen du fått i kontakt med oss! När man använder sig av bevaknings tjänster av olika slag så är det viktigt att man faktiskt larmas i realtid så att man snabbare kan förhindra ett potentiellt bedrägeri.

Dyker det upp några frågor eller funderingar så är du mer än välkommen att kontakta vår kundservice!

Önskar dig en superhärlig sommar!

• Maj-Britt R skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg

2019-05-24

Hej! Jag blev uppringd av en väldigt trevlig försäljare Oliver Sandström. På ett lugnt och trevligt sätt fick han mig övertygad om att jag skulle byte från det företag som jag anlitat i många år till Förebygg- ID- skydd Plus. Förväntningarna var inte att jag skulle låta mig övertygas om att byta företag . Jag får lov att säga att han lyssnar in och med övertygande kunskap bemötte mig- kunden på ett utmärkt sätt. Jag bestämde mig då för att byta. Med vänliga hälsningar/ Maj-Britt Rönnqvist Läs mer
    2019-05-27 Förebygg svarar Maj-Britt R
    Hej Maj-Britt,

Tack för ditt underbara omdöme!

I dagens läge finns det många superbra aktörer som erbjuder olika typer av skydd mot bedrägerier, och det är viktigt att välja den som är bäst anpassad efter ens egna behov.
    Vi är väldigt glada att du gett oss förtroendet att bevaka dina uppgifter och ser fram emot att visa varför du gjort ett bra val! Om du har några frågor kring tjänsten du tecknat så är du givetvis mer än välkommen att höra av dig till vår kundtjänst.

Önskar dig en fantastisk dag!

• Ritva A skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg

2019-05-23

Hejsan 😊
    Den bästa telefon säljare jag någonsin har pratat med ... förklara så bra allting för mig 😊om ID-skydd...
    Och vet ni vad han heter Oliver !! Läs mer
    2019-05-27 Förebygg svarar Ritva A
    Hej Ritva,

Tack för ditt fina omdöme.

Vad härligt att du hade ett så bra samtal med säljaren, vi är glada över att du förstått nyttan i tjänsten och valt att bevaka dina uppgifter genom oss. Hör gärna av dig om du har några frågor eller funderingar.

Önskar dig en underbar dag!

• Ulla J skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg

2019-05-13

Jag vill tacka så väldigt mycket för det generösa bemötande som jag fick och att Patrik kunde hjälpa mig så att jag nu kan anta att bli kund. De ekonomiska lättnader han hjälpt mig med värdesätter jag väldigt mycket och är otroligt tacksam. Läs mer
    2019-05-15 Förebygg svarar Ulla J
    Hej Ulla,

Tack så mycket för dina fina ord!

Vi är glada att Patrik kunde hjälpa dig med ditt ärende - det handlar trots allt om att göra det möjligt för alla att ta del av ett ID-skydd. Behöver du hjälp med något annat framöver så är du givetvis mer än välkommen att höra av dig till vår kundtjänst.

Önskar dig en underbar dag!

• Birgitta O skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg

2019-05-09

Mycket väl bemött vid kontakt ang brandvarnare. Läs mer
    2019-05-10 Förebygg svarar Birgitta O
    Hej Birgitta,

Tack för ditt omdöme.

Det härligt att du är nöjd med bemötandet du fått, hoppas du trivs med våra tjänster!

Ha en fantastisk dag!