Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 27 kunder tycker om Personbil B

• David R skrev om Personbil B en del av Forsbergs Trafikskola
    Görgoa gubbar, lär ut och arbetar bra/effektivt. Klarade uppkörningen första gången pågrund av dem. Man blir bemöten på ett görgött sätt och ala är väldigt trevliga och gästvänliga. Läs mer
  • Elin J skrev om Personbil B en del av Forsbergs Trafikskola
    Körde för Körkort Behörighet B.
    Dom som jobbar hos Forsberg, är guld värda. Jätte duktiga!
    Speciellt Mikaela! Läs mer
    2018-10-18 Forsbergs Trafikskola svarar Elin J
    Tack Elin för fina ord. Det har varit roligt att ha dig som elev här hos oss:) Vi syns ute på vägarna:)
    Kram Mikaela och de andra på Forsbergs!
  • Madelén D skrev om Personbil B en del av Forsbergs Trafikskola
    Jag tycker att intensivkursen jag gick var mycket bra. Jag kunde knappt köra bil innan men efter två/tre veckor fick jag mitt körkort! Handledarna var mycket bra och jag blev bemött med bra service. Läs mer
  • Julia O skrev om Personbil B en del av Forsbergs Trafikskola
    Fantastisk trafikskola som har varit otroligt hjälpsamma och snälla under min tid där! Lärde mig på ett effektivt och bra sätt! Rekommenderar starkt dem till alla som ska ta B körkort! Läs mer
    2018-05-21 Forsbergs Trafikskola svarar Julia O
    Tack Julia för ditt fina omdöme :-D <3
    Det har varit kul att ha dig som elev här hos oss!
  • Xiqi G skrev om Personbil B en del av Forsbergs Trafikskola
    Mycket bra trafikskolan och erfarna lärare. Tack för hjälpen med B-körkortet! Läs mer
  • Linda B skrev om Personbil B en del av Forsbergs Trafikskola
    Nöjd, omhändertagen omtänksamt av personal. Bra trafikskola Läs mer
  • Kajsa L skrev om Personbil B en del av Forsbergs Trafikskola
    Jag fick ett mycket bra bemötande, och har lärt mig mycket:) Alla är trevliga, och trafikskolan är väldigt personlig Läs mer
  • Akhtar A skrev om Personbil B en del av Forsbergs Trafikskola
    Det var smidig och enkelt att köra med de. Jag lärde mig bra med övningskörning. Läs mer
  • Lars T skrev om Personbil B en del av Forsbergs Trafikskola
    Klockrent, ett helt team som gav en fantastisk support under hela läroperioden.. Allt från teori till praktik. Jag är så tacksam för tiden och engagemanget. Det var en häftig resa :) Läs mer
  • Linnéa S skrev om Personbil B en del av Forsbergs Trafikskola
    Forsbergs Trafikskola är en fantastisk bilskola. Underbart bemötande och det känns verkligen som att personalen bryr sig. Jag hade en underbar trafiklärare som hjälpte mig något enormt, är så tacksam! Denna skola kan jag verkligen rekommendera. Läs mer