4.0 / 5 i betyg — 9 rekommendationer

Läs vad 9 användare tycker om Riskutbildning Bil

• Elin W
    Elin W skrev om Riskutbildning Bil en del av Forsbergs Trafikskola
    Utbildningen var otroligt intressant och lärorik och då det pendlandet mellan diskussion, övningar, videoklipp, anektoder och föreläsning gjorde det enkelt att vara uppmärksam hela kursen. Jättebra.
    2016-10-20 Forsbergs Trafikskola svarar Elin W
    Hej Elin!
    Vad kul att du uppskattade utbildningen och att du kände att den var givande :-)
  • Louise G
    Louise G skrev om Riskutbildning Bil en del av Forsbergs Trafikskola
    Den var helt okej men den kunde varit mycket kortare, tidsmässigt. Gillar att det var diskutioner men kan vara fler.
    2016-10-18 Forsbergs Trafikskola svarar Louise G
    Vi bestämmer inte längden på utbildningen, utan det är Transportstyrelsens regler vi följer så det är inget vi kan påverka tyvärr.
    Kul att du gillade delen med diskussioner, och vi tar så klart åt oss av dina synpunkter då dom är viktiga för oss :-)
  • Arvid W
    Arvid W skrev om Riskutbildning Bil en del av Forsbergs Trafikskola
    Det var en bra blandning av föreläsande och diskussioner, vilket ledde till aktivt deltagande hos eleverna. Innehållet presenterades också på ett seriöst sett och visade på så sätt hur allvarligt ämnet är.
  • Maja W
    Maja W skrev om Riskutbildning Bil en del av Forsbergs Trafikskola
    Utbildningen var intresant och lärorik men en ligt min mening uppförde sig mannen som undervisad oss mycket olämpligt och använde sig rent ut sagt av sexistiska skämt och sa saker som jag anser inte är okej i sådana sammanhang. Var på utbildningen tillsammans med kompisar och vet att även dem uppfattat det som fel och konstigt!
    2016-09-19 Forsbergs Trafikskola svarar Maja W
    Hej Maja! Jag har läst ditt omdöme och är tacksam för all kritik jag får, det skulle vara jättevärdefullt för mig/oss om du skulle vilja precisera hur du upplevde att jag uttryckte mig sexistiskt då har jag ju en möjlighet att förändra och göra så att framtida elever inte behöver uppleva och känna likadant som du, för det har ju inte på något vis varit min avsikt. Du får gärna höra av dig till oss på trafikskolan. Mvh Stefan, trafiklärare och kursledare riskettan bil, Forsbergs Trafikskola Kungälv.
  • Steven B
    Steven B skrev om Riskutbildning Bil en del av Forsbergs Trafikskola
    It was very informative and interesting. The instructor was knowlegable and helpful in addressing any questions. Thanks!
  • Lovisa T
    Lovisa T skrev om Riskutbildning Bil en del av Forsbergs Trafikskola
    Trevlig körskola med lärorika medel och fräscha bilar!
  • David O
    David O skrev om Riskutbildning Bil en del av Forsbergs Trafikskola
    Mycket bra bemötande, har fått hjälp med bokningar,teori samt frågor och funderingar kring körkortet. Det har mycket mer än vad jag trodde MYCKET BRA!
  • Kemal K
    Kemal K skrev om Riskutbildning Bil en del av Forsbergs Trafikskola
    Mycket bra!!!!Supervass lärare med en sund inställning till bilkörning😀
  • Robin J
    Robin J skrev om Riskutbildning Bil en del av Forsbergs Trafikskola
    Jätte bra bilskolelärare och jätte vra bemötande och hjälpsama om man behöver hjälp med något!

YTTERBYVÄGEN 12, 442 30 Kungälv