Alla kategorier Förskola Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Hässelby Gård Förskolan Mästerkatten, Ekonomisk Förening

Förskolan Mästerkatten, Ekonomisk Förening

Kvarnhagsgatan 50, 165 54 Hässelby — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Förskolan Mästerkatten, Ekonomisk Förening

• anna l
    anna l skrev om Förskolan Mästerkatten, Ekonomisk Förening
    FY! var där på besök för att se hur dagiset var iall det skulle kunna vara något för min dotter. Men när vi kommer in är chefen ca. 25 år och visar runt. Det första vi fick se var toaletterna - där låg minst 5 barn och LEKTE (??) med toalettborstar och papperskorgar etc. Jag trodde självklart att detta skulle ge chefen någon reaktion men vi fortsatte bara vidare...? Hon visade mig 2 rum (ja, det var rum) där ett var för de riktigt små och det andra var för de äldre. Fanns ingen plats för barnen att leka inomhus, inga leksaker, ingen ren och god hygien hölls... Jag tackade för mig och sa att jag skulle höra av mig. Men hon ville tala med mig inne på kontoret där hon förklarade priser och vad som gäller. Hon förklarade att kocken inte skulle få jobba kvar och att man skulle ha catering och att det inte finns någon städare (?!) - vi föräldrar får komma och städa så blir det billigare för dem att hålla dagiset. Öööh.. jag förklarade att jag tyckte ett kooperativ kunde ha lite mer med aktiva saker att göra som att hålla någon utflykt tilsammans eller hjälpa till inför något firande eller så. Hon förklarade nogrant att jag måste vara duktig på något för att få ha min dotter där - skriva ett brev om mina "skills" så de kunde ha användning av mig, typ: "jag är duktig på att diska" - NEJ TACK!

Kvarnhagsgatan 50, 165 54 Hässelby